מספר ספק משרד הביטחון 014496 (1) 001

איך לארוז נכון למעבר דירה?

כמה מחקרים חברתיים דירגו את ‘מעבר דירה’ במקום מאוד גבוה ברשימת הסיטואציות הכי מלחיצות ולא נעימות בחיי המשפחה. אז נכון, אקט של הובלת דירה זה אף פעם לא פיקניק. אבל במעט מחשבה ותכנון נכונים זה יכול להיות הרבה יותר פשוט וקל ממה שאתם חושבים. ריכזנו עבורכם כמה טיפים שיעזרו לכם לסדר את הראש (ואת הבית) לפני הובלות דירה.

סוף אריזה במחשבה תחילה

כשאתם אורזים את הבית הישן כדאי שתדעו מראש איפה יעמדו בבית החדש החפצים שאתם אורזים. בדרך זאת כבר בעת התהליך של הובלת דירה תוכלו לרכז את כל הארגזים שמיועדים לחדר או אזור מסוים בבית ביחד וכך לחסוך זמן יקר בפריקה.

הובלת דירה מקצועית

אל תחסכו בציוד אריזה

נייר דבק, ניילון נצמד וחומרי עיטוף ומילוי הם הסוד של אריזה בטוחה ומוצלחת שתעביר גם את סט הפורצלן השביר ביותר בבטחה בעת הובלת דירה. תיערכו לכך בהתאם. חומרי אריזה נכונים יהפכו את התהליך לפשוט הרבה יותר ויחסכו לכם זמן והרבה עוגמת נפש.

הזדמנות להיפטר משטויות

הובלות דירה ומעברי דירה מספקים לנו הזדמנות נהדרת לעשות סדר בחיים. אנחנו אגרנים מטבענו ותמיד צוברים דברים שאנחנו לא צריכים. צעצועי תינוקות בבית בו הילדים כבר גדלו, סטים כפולים של כלי מטבח או כלי עבודה, או אוסף קלטות וידיאו מפואר שאין מה לעשות איתו. קחו שקיות אשפה חזקות ונצלו את מעבר הדירה כדי להיפטר מחפצים שאתם כבר לא צריכים. זה יחסוך לכם מקום במעבר ויפנה לכם מקום בדירה החדשה.

אריזת דירה לפני הובלת דירה

תעשו צ’ק ליסט

תנהלו רישום מדויק איפה נמצא מה, תסמנו את תכולת הארגזים באופן ברור. אפשר להשתמש במדבקות או טושים בצבעים שונים כדי להבדיל בין הארגזים על בסיס תכולה או מיקום בדירה החדשה. ארגזים שמכילים פריטים שבירים תסמנו באופן בולט בכיתוב “שביר” וודאו בעזרת צ’ק ליסט שהכול ארוז ועלה למשאית הובלות דירה.

הובלות דירה ע"י מקצועניים

תיעזרו במקצוענים

לפעמים, אפשר לתת את המשימה למי שמתמחה בה. כמעט כל חברת הובלות רצינית מספקת שירותי אריזה לפני מעבר דירה: הם מנוסים, זריזים ומצוידים כיאות וזה עשוי לחסוך לכם עצבים במהלך הובלת דירה ובסיטואציות מסוימות אפילו כסף.

חייגו אל הובלות חמישה כוכבים
WhatsApp chat
דילוג לתוכן