מספר ספק משרד הביטחון 014496 (1) 001

איך לבחור שירות אחסון תכולת דירה?

לא מעט אנשים בוחרים להשתמש בשירותי אחסון תכולת דירה במהלך חייהם. אם זה בשל מעבר לחו”ל לפרק זמן ארוך והרצון לאחסן את חפציהם היקרים בזמן הזה, אם זה בשל העובדה שהם מתגוררים בבית קטן בו אין מקום לכל חפציהם, אך הם לא רוצים לוותר עליהם לחלוטין ואם זה בכדי לשכור מחסן לכל דבר ועניין שיאפשר אחסון רהיטים. החפצים שלנו יקרים לנו, ולכן חשוב שנבחר מקום ראוי ובטוח לאחסן אותם בו. אם אתם שוקלים להשתמש בשירותי אחסון דירה, הנה כמה דברים שחשוב שתוודאו לפני:

האם הגישה אל יחידת האחסנה נוחה?

כדי שתוכלו לאחסן את החפצים שלכם בנוחות ולהיות מסוגלים לשלוף אותם משם בכל עת, חשוב שיהיה אל המקום בו אתם בוחרים גישה נוחה להגעה. הדבר נכון גם אם תרצו להוסיף חפצים אל יחידת האחסון שלכם. מקרה של מקום מרוחק מהמקום בו אתם נמצאים או מקום הנמצא באיזור לא נוח להגעה – תמצאו את עצמכם דוחים את הזמן בו תגיעו אליו, וחבל.

 

האם המקום מצויד במערכת אבטחה?

אנחנו לא רוצים לאחסן את החפצים שלנו במקום לא בטוח. חברות האחסון השונות מודעות לעניין זה ועושות כל שביכולתן כדי שהחפצים שלכם יהיו מוגנים בכל עת. בטרם תשכירו את יחידת האחסון, וודאו שיש במקום סידורי אבטחה קבועים, שהמקום מצויד במצלמות ובשומרים ושהחפצים שלכם לא מופקרים. אחרי הכל, אחת הסיבות העיקריות שבגללן אנו פונים אל שירות מקצועי של אחסון דירה הוא כדי ליהנות מראש שקט.

האם המקום בנוי היטב?

בטרם תשכרו את המבנה של אחסון תכולת דירה, חשוב שתגיעו להתרשם ממנו במו עיניכם. לא רק בשל העובדה שמדובר בצעד חשוב ובמקום בו יאוחסנו החפצים היקרים לכם, אלא גם על מנת שתוכלו לוודא שהמקום אכן ראוי לשמור על תכולת הדירה שלכם. בעת סיורכם במקום, וודאו שהמבנה עשוי מחומרים חזקים ועמידים, ושהוא לא יקרוס תחת פגעי טבע או פגעים אחרים. אם המבנה עשוי מבטון, למשל, והוא עושה עליכם רושם יציב וחזק – כנראה שמדובר במקום שלוקח ברצינות את הלקוחות שלו.

האם המקום מצויד ברשיונות ובאישורים הדרושים?

לא כל אחד יכול להקים באמצע שום מקום יחידות של אחסון דירה או אחסון רהיטים ולגבות תשלום על אחסון החפצים בהם. כדי שעסק כזה יוכל לתפקד באופן משביע את הדעת, חובה עליו לשאת אישורים מיוחדים ובתוקף. בעת סיורכם במקום, וודאו כי לבעל העסק יש רשיונות עסק מותאמים לסוג העסק, וכי הוא רשאי להחזיק במבנים הללו לטובת אחסון רכוש.

האם המחיר הגיוני?

כמו כל דבר בחיים, הזול הוא בדרך כלל גם היקר. אם אתם מקבלים הצעה זולה מדי – בדקו היטב מדוע. אם אתם מקבלים הצעה יקרה מדי – בדקו האם ההפרש שווה את זה. ככלל ניתן לומר שמחיר אחסון תכולת דירה נקבע לפי גודל המחסן ומשך התקופה בה תרצו לאחסן את חפציכם בו.

לא משנה אם מדובר באחסון חפצים אישיים, אחסון רהיטים או אחסון דירה כולה – לפני שאתם בוחרים את המקום המתאים לכם ביותר, חשוב לוודא שהוא אכן ראוי לאחסן בו את החפצים שלכם. בהצלחה!

לשירות אחסון תכולת דירה אמין, מקצועי ובטוח במחיר אטרקטיבי – צרו קשר עם הובלות 5 כוכבים

חייגו אל הובלות חמישה כוכבים
WhatsApp chat
דילוג לתוכן