מספר ספק משרד הביטחון 014496 (1) 001

איך להתארגן לקראת מעבר לחו”ל

מעבר לחו”ל הוא לא פשוט בכלל. יש לדאוג מבעוד מועד לצור קשר עם חברות המספקות שירותי שילוח לחו”ל. כך ברגע שיהיו מספר הצעות מחיר, ניתן יהיה להשוות ולבדוק מאיזו חברה לקחת שירותים בתחום זה. אבל לפני הכל, יש גם לדאוג לארגון הדברים, אריזתם וכמובן יש צורך לאחסן את התכולה בינתיים במקום בו היא תישמר ולא יגרם לה נזק. אז מאיפה מתחילים ואיך שורדים את כל התהליך? המשיכו בקריאת המאמר ותגלו.

מתחילים לארגן את הדברים לקראת המעבר לחו”ל

לפני הכל, צרו קשר עם חברת השילוח שבחרתם. בדקו שהיא מספקת שירותי עמילות מכס. שירותים יעזרו לכם לארגן את המעבר של התכולה (שאתם שולחים לחו”ל) באמצעות המכס. למעשה, עמיל המכס הוא זה שייצג אתכם מול רשויות המכס. זה הזמן לבדוק שיש גם ביטוח על התכולה שלכם וכמו כן יש מועד לפריקת הציוד ושליחתו למדינת היעד אליה אתם עוברים.

אחסון תכולת דירה

שירותי אריזה

אם אתם לא יודעים מהיכן להתחיל לארוז את התכולה שלכם או שאתם נמרחים עם נושא האריזה יותר מדי זמן, כדאי מאוד שתיקחו שירותי אריזה מחברת ההובלות שהזמנתם. השירות כולל סידור, ארגון ואריזת כל התכולה שברשותכם. הנציגים של החברה כבר יגיעו אליכם עם חומרי העטיפה והאריזה שמתאימים לפריטים שלכם ויבצעו את העבודה בצורה יסודית והכי חשוב – מקצועית. אתם תוכלו להיות שקטים ורגועים, שכל פריט נארז בצורה המתאימה לו, כך שהוא יישמר ולא יקרה מצב שיגרם לו נזק.

שירותי הובלה

לאחר שהסתיים בהצלחה תהליך האריזה, מגיע השלב הבא והוא תהליך ההובלה. זו תעשה על ידי אנשי מקצוע שמנוסים ומיומנים כבר בהעברת תכולות שונות. הם ידאגו להעביר את התכולה הארוזה שלכם בצורה בטוחה כך שלכם יהיה שקט נפשי לכל משך ההובלה עצמה. את ההובלה תוכלו לעשות ליעד בו בחרתם לאחסן בינתיים את תכולת הדירה שלכם או שאם מדובר על הובלה לארץ אחרת אז תצטרכו לבדוק שהחברה מספקת גם שירותי הובלה בינלאומיים.

אחסון תכולת הדירה

אם אתם עדיין לא עוברים לחו”ל אבל כן רוצים לפנות את הדירה בה אתם מתגוררים ולשמור על התכולה שלכם ארוזה, תוכלו להשתמש בשירותי אחסון תכולת דירה. אלו שירותים שיש לבדוק שהם אכן מוצעים על ידי חברת ההובלה שבחרתם. כך תהיו שקטים שהתכולה מאוחסנת במחסנים מאובטחים המצוידים במערכות אוורור ואליהם תוכלו לגשת בשעות נוחות וללא כל בעיה.

שירותי אריזה והובלה

שורה תחתונה

בדקו המלצות על החברה ממנה אתם לוקחים את השירותים שהוזכרו לעיל. אל תתפתו לקחת את השירותים הללו מחברות חובבניות, שאין להן ניסיון מקצועי בתחום. בדקו שאתם לוקחים חברה ותיקה ומנוסה בתחום. אל תשכחו גם להשוות הצעות מחיר, כי יכול להיות שתגלו פערים משמעותיים במחיר מחברה אחת לאחרת. שיהיה בהצלחה!

חייגו אל הובלות חמישה כוכבים
WhatsApp chat
דילוג לתוכן