מספר ספק משרד הביטחון 014496 (1) 001

דגשים להובלת רהיטים בהתאמה אישית

הובלת רהיטים היא תמיד הובלה מלחיצה, זאת בשונה מהובלת ציוד סטנדרטי בה שוכרים חברת הובלות, אורזים את כל החפצים ומאפשרים למובילים לעשות את כל ש “עולה על רוחם” בעצם. כאשר מדובר על הובלת רהיטים בהתאמה אישית, הרי שמדובר על רהיטים יקרים (לעיתים רק מבחינה כלכלית אך לא רק) וכאלו שהבעלים שלהם ירצו להוביל בעזרת הכנות מיוחדות ו/או מתאימות. הצטרפו אלינו ולמדו על הדרך הנכונה להוביל רהיטים אשר יוצרו בהתאמה וכיצד לשמור על הגעתם שלמים ובריאים.

הובלת רהיטים

הובלה נכונה

להלן סט “כללים” אותו תצטרכו ליישם במידה ותרצו שההובלה שלכם תעבור בשלום. זכרו, הובלת רהיטים בהתאמה אישית היא אינה הובלה רגילה ולכן חשוב מאוד לעקוב אחר כללי אצבע אלו;

1. בחירת חברת הובלות – הדבר הכי חשוב אותו יש לעשות הוא לבחור חברת הובלות נכונה וכזו שערוכה לביצוע סוג כזה של הובלות. ודאו כי אכן הם בעלי האבזור המתאים ולא מדובר בחברת הובלות רגילה שמוכנה לבצע כל העברה על מנת לזכות בתשלום. ערכו סקר שוק וגם חפשו אחר המלצות ברשת. במידה ויש לכם המלצות מחברים קרובים או בני משפחה על חברה שביצעה עבורם את המלאכה בשלום, שקלו לבדוק את החברה המדוברת.

2. אריזה – הדבר השני, שאינו פחות בחשיבותו, הוא ביצוע אריזה נכונה של פריט הריהוט. בקשו מחברת ההובלות או מהחברה בה רכשתם את הרהיט, חומרי אריזה מותאמים וכאלו שיעמדו בתנאי ההובלה. בדקו שאכן הפריט נארז כראוי ושהוא במצה האופטימלי ביותר להתחלת ההובלה.

3. ביטוח – אל תשכחו לוודא שלחברת ההובלות הנבחרת יש ביטוח המכסה גם רהיטים בהתאמה אישית ושאכן הפוליסה תכסה את העלות בתוספת לכל העלויות הנלוות אם חלילה ויקרה משהו.

אריזה נכונה של רהיטים

נשארים אופטימיים אבל מתכוננים לגרוע ביותר – הובלה כמו כל דבר בחיים המצריך מאיתנו עדינות יתר, יכולה לעבור בשלום מחד ומאידך תמיד יכולות להיות תקלות. נסו למנוע כל תקלה שתוכלו או להיערך לתקלות שונות על הצד הטוב ביותר. אומנם לא תוכלו לשלוט בהכל אך לפחות נסו לעשות את כל שניתן על מנת למזער את הסכנות. אנשים רבים, בוחרים לבצע את ההעברה באופן עצמאי מתוך מחשבה שהם יהיו הכי עדינים וינהגו בזהירות המרבית אך לעיתים חוסר הניסיון וחוסר הכלים המתאימים, עלול להסתיים בהרס הרהיט ללא כל ביטוח.

לסיכום, הובלת רהיטים אשר יוצרו בהתאמה אישית היא אינה הובלה רגילה אלא הובלה מיוחדת אליה יש להתכונן. עקבו אחר שלושת כללי האצבע אותן מנינו לעיל וכך תדעו שעשיתם כל שביכולתם על מנת לוודא שההובלה תתקיים ותסתיים כאשר הריהוט שלם וללא פגע. חשוב לדעת: הובלות של רהיטים בהתאמה אישית הן הובלות אשר עלותן גבוהה יותר וזאת בשל כל ההכנות וההובלה המיוחדת, לכן היערכו לכך בהתאם ואל תתפתו לבחור חברת הובלות רגילה שאינה מנוסה בהובלות מסוג זה.

חייגו אל הובלות חמישה כוכבים
WhatsApp chat
דילוג לתוכן