מספר ספק משרד הביטחון 014496 (1) 001

הובלות בכפר סבא

על מנת לעבור דירה בשלום יש צורך בלא מעט כוחות נפשיים והכנות מבעוד מועד. אין ספק כי מדובר בפרויקט משמעותי עבור העוברים – פרויקט המצריך את שיתוף הפעולה של כל המעורבים בעניין. נקודת תורפה אחת למעבר הדירה והיא חברת ההובלות. מציאת חברת הובלות בכפר סבא או בכל אזור אחר במרכז יכולה להיות עניין קל ביותר, אולם למרבה הצער לא כל חברה המציעה שירותים של הובלות בכפר סבא היא אכן חברה מקצועית.הובלות 5 כוכבים - שירותי הובלות מקצועיים

שירותים מקצועיים של חברת הובלות בכפר סבא צריכים להיות מגובים על ידי ביטוח הובלות מקצועי. חברת הובלות “5 כוכבים” הינה החברה המקצועית והאמינה ביותר בתחום. החברה מעמידה לרשות לקוחותיה שירותי הובלות בכפר סבא המגובות בביטוח אישי לכל הובלה. על מנת להבטיח את השירותים הניתנים ללקוחות, כל הובלה בכפר סבא מבוטחת באופן ייחודי בביטוח הובלות. הצוות המקצועי של חברת הובלות בכפר סבא “5 כוכבים” הינו צוות הפעיל יחד שנים רבות תוך מסירות מקסימלית לעבודה ולשירות.

הובלות בכפר סבא

עוברים דירה מכפר סבא או לכפר סבא וצריכים הובלה? אל תתפשרו על פחות מחמישה כוכבים

על מנת לעבור דירה בשלום יש צורך בלא מעט כוחות נפשיים והכנות מבעוד מועד. אין ספק כי מדובר בפרויקט משמעותי עבור העוברים – פרויקט המצריך את שיתוף הפעולה של כל המעורבים בעניין. נקודת תורפה אחת למעבר הדירה והיא חברת ההובלות. מציאת חברת הובלות בכפר סבא או בכל אזור אחר במרכז יכולה להיות עניין קל ביותר, אולם למרבה הצער לא כל חברה המציעה שירותים של הובלות בכפר סבא היא אכן חברה מקצועית.

הובלות בכפר סבא לא עושים ללא ביטוח

שירותים מקצועיים של חברת הובלות בכפר סבא צריכים להיות מגובים על ידי ביטוח הובלות מקצועי. חברת הובלות “5 כוכבים” הינה החברה המקצועית והאמינה ביותר בתחום. החברה מעמידה לרשות לקוחותיה שירותי הובלות בכפר סבא המגובות בביטוח אישי לכל הובלה. על מנת להבטיח את השירותים הניתנים ללקוחות, כל הובלה בכפר סבא מבוטחת באופן ייחודי בביטוח הובלות. הצוות המקצועי של חברת הובלות בכפר סבא “5 כוכבים” הינו צוות הפעיל יחד שנים רבות תוך מסירות מקסימלית לעבודה ולשירות.

הובלות בכפר סבא עם חמישה כוכבים זה פשוט וקל

אז נכון, עצם מעבר הדירה עצמו נראה מלחיץ ודורש המון המון מאמץ. למען האמת, אם עושים זאת בניחותא לפי הסדר המומלץ, הכל הופך הרבה יותר קל. חברת חמישה כוכבים ממליצה לכם לפעול ע”פ השלבים הבאים בכדי להקל על המעבר שלכם ולעשות אותו יעיל יותר.

  1. יש לבצע מיון ראשוני של כל הדברים לפי הדברים שאתם רוצים להעביר איתכם, למכור, למסור ולתרום או להעביר לאחסנה חיצונית. עברו חדר חדר בבית ובכל פעם התמקדו בפינה אחת. לפני המעבר, השתדלו להשאר בדירה אך ורק עם הדברים שאתם רוצים להעביר איתכם ובכך תפשיטו את התהליך.
  2. כעת, הזמינו את חברת ההובלות לפגישה ראשונית בביתכם בכדי לערוך מיפוי ולהעריך את גודל ומורכבות ההובלה. חברת ההובלות תבחן הן את תכולה שלכם והן את אופי הבניין בו אתם גרים. הובלות בכפר סבא שונות זו מזו בכמות הרכוש והחפצים שיש להעביר, במשקל שלהם ובסוג המבנה ממנו עושים את ההובלה ולזה שמובילים אליו את התכולה. לדוגמא, בית קרקע יהיה פשוט יותר להובלה מאשר בית קומות שבו יש להעלות את התכולה במעלית או דרך חדר המדרגות. אחוז הבתים בכפר סבא בהם יש מעלית, גבוה יותר מזה בתל אביב. לכן, על פניו נראה שהובלות בכפר סבא פשוטות יותר מהובלות בתל אביב.
  3. זוכרים את השלב הראשון? נהדר! אם עשיתם אותו נכון אז השלב השלישי יהיה קל בהרבה יותר. אם מיינתם את כל החפצים ונשארתם רק אם אלו אותם אתם רוצים להעביר זה הכי פשוט שיש ואתם תגידו לחברת ההובלות פשוט להעביר הכל ליעד החדש. במקרים אחרים בהם לא נעשה המיון המקדים, תהיה עבודה נוספת שלכם בה תצטרכו לייעד כל תכולה ותכולה שלכם ולהסביר למובילים להיכן יש להעביר אותה. ככל שתגיעו ליום ההובלה מסודרים יותר, כך הדברים יזרמו מהר יותר ותחסכו כספים מיותרים.
  4. יום ההובלה מכפר סבא הגיע ואתם מקבלים צוות חמישה כוכבים אמיתי. חברת ההובלות חמישה כוכבים מבצעת הובלות בכפר סבא מזה שנים רבות ועושה זאת על הצד המקצועי ביותר. צוות המובילים מגיעים לביתכם עם כל הציוד הנדרש, כגון: כלים לפירוק רהיטים, שקיות וואקום כולל שואב, חבלי קשירה ועוד. הציוד בו חברת חמישה כוכבים עושה שימוש הוא המגוון והאיכותי ביותר. אנו עושים הכל כדי שההובלה שלכם תעבור חלק ותרגישו שאתם בידיים טובות.
  5. מקצועיות כבר אמרנו? רצוי לדרוש מחברת ההובלות לנקות את הדירה בסיום ההובלה. ישנה אופציה לנקיון יסודי, כאשר חברת חמישה כוכבים מגיעה עם צוות ואביזרי ניקוי שלא יישאר זכר מההובלה.

אם חשבתם על הובלות בכפר סבא, חשבתם על חמישה כוכבים. צרו קשר עם המובילים המומחים שלנו עוד היום לקביעת פגישה וקבלת הצעת מחיר.

 

 

הובלות 5 כוכבים - שירותי הובלות מקצועיים

חייגו אל הובלות חמישה כוכבים
WhatsApp chat
דילוג לתוכן