מספר ספק משרד הביטחון 014496 (1) 001

הובלות קטנות, למי זה מתאים?

כמו שלא צריך לקנות פרה כשרוצים לשתות כוס חלב, כך גם אין צורך לשכור משאית כשרוצים להעביר כורסה. מצד שני, גם לא צריך לשבור את הגב ולשרוט לאבא את האוטו. בדיוק בשביל מצבים כאלה המציאו את הקונספט – הובלות קטנות.

הובלה קטנה ע"י הובלות 5 כוכבים

הובלה, אבל בקטנה

הסיטואציה הזו מוכרת לכולנו. חבר בפייסבוק מציע מקרר למסירה במצב מצוין, אתם צרכים רק לקחת על עצמכם את ההובלה. לעיתים קרובות, רק המחשבה של “מאיפה אני עכשיו אמצא מוביל?”, מורידה לנו את החשק. רובנו מזהים הובלות קטנות או הובלות סטודנטים עם כמה גברתנים מיוזעים עם טנדר ישן ורעוע שמקרטע ברחבי שוק הפשפשים, והתמונה הזו לא תמיד עושה לנו טוב, כי אנחנו מעדיפים שהגברתנים המיוזעים שיובילו רהיטים בהתאמה אישית או את המקרר שלנו יגיעו בטנדר חדיש וממותג ולא בטנדר ישן ורעוע.

גם אם אתם לא מתחברים לחוש ההומור הטפל שלנו, בבדיחה לעיל יש רציונל איתן. למרות שהובלת מקרר משומש אינה דומה למשימת ביקוע האטום, אנחנו רוצים שלמוביל שבחרנו תהיה כתובת. חאפרים, שביצעו הובלה קטנה בעבר תמיד הסתובבו בסביבה, החידוש בקונספט הנוכחי קשור לעובדה שהיום גם חברות הובלה גדולות, מנוסות ומיומנות מציעות שרותי הובלות קטנות באופן מקצועי ומוסדר.

שירות מקצועי של הובלות קטנות

לא רק מקררים משומשים

אם התרשמתם שירותים של הובלות קטנות נועדו לתת רק מענה להובלה של מקררים משומשים וספות ישנות, יש לכם טעות. דווקא ביצוע של הובלה קטנה כרוך לעיתים אתגרים מקצועיים חריגים הכרוכים בהובלה של פריט אחד מורכב, שביר או רגיש. קחו למשל את המקרה הקלאסי של פסנתר. מצד אחד בסך הכול הובלה של רהיט. מצד שני, חתיכת רהיט. מחיר של פסנתר קונצרטים טוב יכול להגיע למאות אלפי שקלים וכל תזוזה או מכה יכולה לפגוע במנגנון הפנימי העדין שלו או לשרוט את מעטה הלק החיצוני המהודר שלו. ולא מדובר רק בפסנתרים, גם שינוע של יצירת אמנות בין תצוגות ומוזאונים מוגדר כהובלה קטנה הדורשת מקצועיות ואחריות רבה. גם העברה של שרתים ומחשבים, שלעיתים מכילים מידע מסווג ורגיש נופלת בקטגורית – הובלות קטנות.

נסכם: הובלה קטנה עומדת על הפרק? חפשו מומחים לביצוע הובלות קטנות.

חייגו אל הובלות חמישה כוכבים
WhatsApp chat
דילוג לתוכן