מספר ספק משרד הביטחון 014496 (1) 001

האם ניתן לבצע הובלות של משרדים וציוד יקר ערך?

עתידים לעבור משרד בזמן הקרוב? זה הזמן לדעת הכול על השירות המקצועי המיועד למטרות הובלת משרדים של הובלות 5 כוכבים. הובלות משרדים הינו שירות מקצועי המיועד למטרות הובלת משרדים מנקודה אחת לשנייה ברחבי הערים השונות בישראל. שירות זה, הזהה אומנם באופיו לשירותי הובלת דירות, חייב להיעשות על ידי חברות הובלה מנוסות ומקצועיות המתמחות בביצוע הובלות משרדים, זאת לנוכח ההבדלים השונים המאפיינים את הליך הובלת המשרד.

הובלת משרד עם חברת הובלות 5 כוכבים, המתמחה בביצוע עבודות הובלה למטרות עסקיות, לרבות, הליכי הובלת משרדים, הובלת מפעלים והובלת בתי עסק. שירות הובלות משרדים, הינו שירות ייעודי המשלב בתוכו את כל ההיבטים הנלווים להליך הובלות עסקי. במסגרת הליך זה מושם דגש על הובלת ציוד משרדי יקר ערך ועל הובלה פונקציונאלית ובטיחותית המיועדת לצרכי הובלת משרדים, ציוד ומסמכים מסווגים וחשאיים ברמה העסקית, לכן חשוב לבחור בשירות של חברת הובלות משרדים מומלצת המתמחה בנושא זה כמו הובלות 5 כוכבים.

הובלות משרד – דגשים מקצועיים

הובלת משרד הינו הליך מקצועי המותאם בין היתר לאופיו העסקי של המשרד ולצרכי ההובלה על כל שלביה, החל משלב תכנון המסלול מנקודה לנקודה ועד לצרכי האריזה השונים. בין יתר הדגשים המקצועיים הנלווים להליך הובלות משרדים תוכלו למצוא:

  • פירוק והרכבה של ציוד משרדי המותאם לאופי, היקף וגודל הציוד המיועד לצרכי הובלה.
  • שירותי אריזה והובלה של הציוד המשרדי הקיים והובלתו על הדרך הבטוחה, המהירה והיעילה ביותר מנקודה לנקודה.
  • תכנון מסלול הנסיעה והתאמת המסלול לשעות בהן עתיד להתקיים השינוע של המשרד מנקודה לנקודה.
  • אבטחת הציוד המשונע באמצעים שונים המותאמים לשווי הציוד המובל ולמידת סיווגו ברמה העסקית- פתרונות ההובלה השונים העומדים לרשותכם כוללים בין היתר הובלה מאובטחת באמצעות כספות או ליווי של אנשי אבטחה, זאת לצד פוליסת ביטוח לציוד המשרדי למטרות ההובלה.

דגשים אלו מתייחסים לכל סוגי המשרדים בהם נדרשת הובלה מנקודת פעילותם הנוכחית לנקודת פעילות אחרת. לרבות, הובלות משרדים בהם מוחזק ציוד יקר ערך כגון: מערכות מחשוב מורכבות ויקרות, מערכות חכמות לחדרי ישיבות וכדומה.

למידע נוסף אודות הובלות משרדים בעל ציוד יקר ערך

הובלות משרד

הובלת משרדים – גם מחוץ לשעות הפעילות השגרתיות

הובלת משרדים מיושמת על ידי חברות הובלה מנוסות ומקצועיות גם מחוץ לשעות הפעילות השגרתיות במסגרתן הן פועלות וזאת על מנת לאפשר לבעלי המשרד ליהנות מהליך הובלה מקצועי ויעיל מבלי להפריע לשעות העבודה המשרדיות. במקרים אלו, פעולות ההובלה מתקיימות לאורך מספר ימים במהלכן הציוד נארז ומובל מנקודה אחת לשנייה בהתאם לחשיבותו ואופן נחיצותו במהלך העבודה השוטפת. לצורך כך, ההובלה מתקיימת במספר שלבים שונים בהם נארזים ומובלים לכתובת המשרד החדשה ציוד ותכולה שונה בכל פעם. בנוסף, ניתן לקיים את כל שלבי ההובלה ביום אחד מחוץ לשעות הפעילות השגרתיות של חברות ההובלה וזאת במסגרת שירות הובלה בשעות הערב והלילה.

על מנת להבטיח לעצמכם הליך הובלה מקצועי ויעיל למטרות הובלת משרדים, צרו קשר עם הובלות 5 כוכבים, חברת הובלה בעלת ניסיון מוכח בתחום.

חייגו אל הובלות חמישה כוכבים
WhatsApp chat
דילוג לתוכן