מספר ספק משרד הביטחון 014496 (1) 001

כיצד מקפידים על הובלת דירות בצורה בטוחה ביותר

הובלת דירה דורשת הקפדה על מספר פרמטרים, אחרת הנזקים שיגרמו כתוצאה מההובלה עתידים להיות גדולים. כל אדם מבצע לפחות הובלה אחת במהלך חייו, כך שמאמר זה רלוונטי לכל אחד ואחת. הובלת דירות עתידה להתבצע רק בקרב חברה מקצועית המבצעת עבודה נאמנה, מחזיקה בצוות עובדים מוביל בתחום ומכירה את העבודה על בוריה.

מצעד הפרמטרים שחשוב לבחון

אם אתם מתכוונים לשכור את שרותיה של חברת הובלות בקרוב, זה הזמן להפיק לקחים מבעלי ניסיון ולבחון פרמטרים נקודתיים בהתאם לסוג ההובלה אותה אתם מבצעים. להלן הרשימה המדויקת של הנקודות שאל לכם לפסוח עליהן במהל בחינת חברת ההובלה:

אריזה נכונה ובטוחה

הובלת דירה כוללת ציוד רב. חלקו שביר וחלקו האחר חשוף לסכנות כגון שריטות, מכות וכיוצא בזאת. על מנת להימנע ממצבים בהם הריהוט נפגם במהלך ההובלה כמו גם הציוד האישי שלכם, חשוב להקפיד על אריזה נכונה ובטוחה. חברת ההובלות שאת שרותיה אתם שוכרים, תגיע עם נייר עטיפה שמורכב מניילון נצמד באמצעותו ילפפו את הציוד היקר לכם, כך שגם אם הוא יקבל מכה או יישרט, הניילון ימנע את הפגיע ישירות בריהוט. אם יש לכם ציוד יקר עליו חשוב לכם להגן מכל משמר, אולי כדאי לכם לשקול ולעטוף אותו מבעוד מועד באמצעות נייר מפצפצים.

אריזה והובלה בטוחה

אחריות על הציוד

הובלת דירות מכילה את כל הציוד אותו צברתם במהלך חייכם כך שסביר כי הציוד הוא כל מה שיש לכם, וחשוב לשמור עליו כבבת עינכם. כל עוד לחברת ההובלות שאת שרותיה אתם שוכרים יש ביטוח בתוקף, הרי שעבור כל נזק שיגרם לציוד שלכם, תקבלו את ההחזר הכספי בעבורו.

בחירת חברה מקצועית בעלת ניסיון

יש לא מעט חברות הובלה חלקן מתמחות בתחום של הובלות דירה. אחרות מבצעות הובלות קטנות ויש חברות המבצעות גם וגם. בבואכם לבחור בחברה המועדפת עליכם, קחו בחשבון את המקצועיות שצברה החברה וזאת תדעו על ידי המלצות, סקר ברשתות החברתיות, מספר השנים שהחברה עוסקת בתחום וכיו”ב.

תחזוקה נכונה של כלי הרכב

כלי הרכב באמצעותו מבצעים את ההובלה חייב להיות תקין אחרת ההובלה עלולה להשתבש במהלך הדרך ולגבות מכם מחיר שלא תכננת לשלם. רכבי הובלה צריכים להיות מטופלים בשגרה דרך מוסכים מומחים ומורשים בתחזוקה של משאיות של אותו היצרן, ובטיפולים תקופתיים גם אם לא התגלה נזק ממשי.

חברת הובלות מומלצת

התחייבות על פריקה והתקנה מחדש של הרהיטים

גם הובלות לסטודנטים וגם הובלות משפחתיות מכילות ריהוט אשר דורש פירוק והרכבה. אם אין מי שיבצע עבורכם את הליכי הפירוק וההרכבה אתם יכולים לבקש זאת מחברת ההובלה ובהתאם להוסיף למחיר. שימו לב כי לא כל חברת הובלה מציעה שירותי פרוק והרכבה, כך שאם אתם זקוקים לזאת בדקו מבעוד מועד.

לסיכום – בחירת חברת הובלות בהתאם לנדרש, תחסוך לכם אי נעימויות רבות ותאפשר לכם ליהנות משירות ברמה הגבוהה ביותר.

חייגו אל הובלות חמישה כוכבים
WhatsApp chat
דילוג לתוכן