מספר ספק משרד הביטחון 014496 (1) 001

כיצד להימנע מהברזות של חברות הובלה?

הזמנתם הובלה, סגרתם מחיר וביום ושעת ההובלה אותם קבעתם מראש אתם מוצאים את עצמכם מחכים ומחכים…ומחכים למובילים? ככל הנראה “שנפלתם” על “חאפרים” שאינם יודעים לכבד את המקצוע ממנו הם מתפרנסים. כיצד ניתן להימנע מהברזות של חברות הובלה וכיצד תוכלו “להריח” חאפרים מקילומטרים…כל התשובות בכתבה שלפניכם.

הובלות 5 כוכבים או עד שיגיעו המובילים תראו כוכבים…הבחירה בידיכם שלכם!

הובלות “על הדרך”

בדומה לכל ענף שירות אחר, גם בתחום ההובלות תוכלו למצוא חברות הובלה מקצועיות ומנוסות ולצידם “חאפרים” העוסקים במתן שירותי הובלות “על הדרך”. רבים מביניכם עלולים לחשוב שהליכי הובלת דירה או משרד אינם מצריכים כישורים מיוחדים ולכן בחלק מהמקרים מזמיני השירות אינם יודעים לשאול את השאלות הנכונות לפני הזמנת השירות ושכירת שירותיהם של צוות הובלות מוביל בתחומו, והתוצאה: איחור משמעותי של המובילים, ביצוע עבודות הובלה לא בטיחותיות וגרימת נזקים לפריטי התכולה שלכם.

על מנת להימנע ככל הניתן מקבלת שירות לא מקצועי בענף ההובלות, אנו ממליצים לכל אחד ואחת מביניכם הנדרש להליכי הובלת משרד, הובלת דירה או הובלת ציוד יקר ערך כזה או אחר, לבחור את חברת ההובלות אשר תספק לו שאת השירות בהתאם לקריטריונים הבאים:

• ניסיון מקצועי מוכח בענף ההובלות
• התמחות מקצועית באחד מסוגי ההובלות הנחוצים לכם: הובלת משרד/דירה/חנויות וכדומה
• מתן שירותי ייעוץ ותכנון מקדים של הליכי ההובלה, לרבות, אומדן היקף התכולה הנדרשת להובלה, פתרונות אריזה הכוללים גם שירותי אריזה מקצועיים, תכנון פונקציונאלי של מסלול הנסיעה מנקודה לנקודה ועוד.
• ביטוח צד ג’
• מערכות ציוד המותאמות לסוג ואופי ההובלה הנדרשת לכם, לרבות, ציוד לצרכי הובלות מנוף

המלצות על חברת הובלות

בנוסף לכל אלו, חשוב לקבל המלצות אודות שירותי החברה מלקוחותיה בהווה ובעבר. כמו כן, אנו ממליצים לכם לעגן הסכם התקשרות בכתב עם חברת ההובלה ולנסח בו תנאים כללים לצורך ביצוע השירות, לרבות, התחייבות מצד החברה לביצוע עבודות ההובלה הנדרשות בהתאם ליום ולשעה אותם קבעתם מראש.

במידה ונותני השירות אינם עונים על אחד או יותר מהפרמטרים המופיעים לעיל, קרוב לוודאי שמדובר בכל אותם “חאפרים” אשר יציעו לכם את שירותיהם “המקצועיים” לכאורה, במחירים אטרקטיביים הנמוכים בעשרות אחוזים ממחירי ההובלה המקובלים בענף.

חברת הובלות 5 כוכבים

במקרים מסוימים, המחיר הזול עלול “לסנוור” אתכם, אך לפני שאתם סוגרים עסקה כדאי שתפקחו את העיניים ותבדקו האם השירות הזול המוצע לכם עונה על כל אחד מהקריטריונים השונים המאפיינים את שירותיהן של חברות ההובלה המנוסות והמקצועיות. כמו כן, חשוב לזכור שהמחיר הזול של ההובלה עלול לעלות לכם ביוקר במקרים בהם ההובלה מתעכבת או נדחית על ידי המובילים מסיבות שונות ומשונות ובמקרים בהם ההובלה מתבצעת באופן לא מקצועי ועלולה להסב נזק בלתי הפיך לפריטי התכולה שלכם.

בשורה התחתונה, הקפידו לבדוק היטב את יכולותיו המקצועית של נותן השירות וכך תוכלו להימנע מהברזות של חברות הובלה.

למידע נוסף אודות הזמנות הובלה צרו קשר עם הובלות 5 כוכבים

חייגו אל הובלות חמישה כוכבים
WhatsApp chat
דילוג לתוכן