מספר ספק משרד הביטחון 014496 (1) 001

מדוע אנו זקוקים להובלות קטנות?

הובלות קטנות נותנות מענה מצוין לסיטואציות בהן צריך להעביר פריט בודד כמו שידה או כוננית, לרוקן תכולה של מחסן או לפנות משרד קטן. אבל אם בעבר תחום ההובלות הקטנות נשלט על יד חאפרים מפוקפקים, היום מדובר בחלק אינטגרלי מסל השירותים שחברות ההובלה המובילות מספקות. זו בהחלט סיבה למסיבה כי הקטגוריה החדשה עונה על צורך אמיתי של הצרכן ומאפשרת לו לבחור מתוך סל פתרונות מגוון יותר.

הובלה קטנה ע"י הובלות 5 כוכבים

הובלות קטנות, פתרונות גדולים

בפועל מספקת הגישה של ‘הובלות קטנות’ סט פתרונות מצוין ואמין לאורך כל השדרה, סטודנט שזקוק להובלה ורוצה להוביל מקרר ישן מהמחסן בבית הוריו אל דירת השותפים בפלורנטין, דרך מנהל שרוצה להוביל ציוד הקרנה מהמרכז הלוגיסטי לאולם כנסים חיצוני, ועד הובלות מסובכות של פריט מורכב כמו פסנתר או יצירות אמנות.

בעבר, כל הובלה החלה ממחיר בסיס קבוע שכלל משאית וצוות מלא. בהובלה קטנה המחיר הבסיסי הזה נמוך יותר ולכן משתלם יותר. צוותי הובלות קטנות משתמשים בטנדרים ורכבים פרטיים אחרים שמעניקים להם יותר גמישות וניידות במרכזי הערים הסואנות. זמן התגובה שלהם קצר והרבה פעמים ניתן להתקיל אותם במשימות של ‘מעכשיו לעכשיו’. לקוחות רבים שמבצעים הובלות קטנות על בסיס קבוע מתייחסים לצוותים האלה כאל שירות בלדרות איכותי לכל דבר.

הובלות מיוחדות

מובילים למשימות מיוחדות

תת ענף של התחום הובלות קטנות הוא הובלות מיוחדות. בקטגוריה הזו יש התמחויות כמו הובלה ושינוע של יצירות אמנות – הדורשת הקפדה מיוחדת כי פגיעה ביצירה במהלך ההובלה אינה באה בחשבון ובנוסף יש אספקט של אבטחה בגלל הערך הרב של הפריט המשונע. תת התמחות נוספת היא הובלה של מחשבים ושרתים רגישים. כמו במקרה של הובלת יצירות אמנות, גם הובלת שרתים רגישים דורשת תא מטען מוגן עם מערכת מיזוג אוויר מיוחדת שמגינה על המטען מרטיבות ומונעת נזקי חום.

קטגוריה נוספת של הובלות מיוחדות זו ‘הובלת פסנתרים’, שמבחינת התכנון, המיומנות והציוד לא ממש נחשבת הובלה קטנה, אבל צמחה מתוך התפיסה שגם ענף הובלות צריך לכלול תחומי התמחות.

חייגו אל הובלות חמישה כוכבים
WhatsApp chat
דילוג לתוכן