מספר ספק משרד הביטחון 014496 (1) 001

מהו ביטוח הובלות?

מהו ביטוח הובלות? מהם היתרונות הנלווים לפעולות הובלה מבוטחות ומתי מומלץ לבדוק האם חברת ההובלות מבוטחת באמצעות ביטוח זה? על כך ועוד בשורות שלפניכם.

הובלת תכולות מנקודה אחת לשנייה הינה פעולה מקצועית המיושמת (ברוב המקרים) על ידי חברות הובלה מנוסות ומקצועיות המעמידות לרשותכם את כל השירותים הנחוצים לכם לצורך השלמת הליך המעבר מכתובת מגורים/עבודה וכדומה אחת לשנייה.

ביטוח הובלות עם חברת הובלות

יחד עם זאת, גם בהליכי הובלה המתקיימים על ידי חברת ההובלה המובילה בישראל, עלולות להתרחש אי-אילו תאונות במהלך ההובלה העלולות להוביל לנזק כזה או אחר בתכולה המובלת. כמו כן, לכל הליך הובלה המתקיים בישראל או בכל מקום אחר בעולם, נלווים גורמי סיכון שונים כגון: גניבת תכולה, גרימת נזקים לפריטי תכולה מסוימים כתוצאה מטעינה ופריקה לא נכונה ולא מקצועית וכדומה. על מנת להבטיח פיצוי כספי בכל אותם מקרים בהם פריטי התכולה השונים אותם אתם מובילים ניזוקים על ידי חברת הובלות כזו או אחרת, מחובתכם לבדוק האם חברת ההובלות מחזיקה ברשותה פוליסת רכוש במעבר הידועה גם בשם ביטוח הובלות.

פוליסת רכוש במעבר – עיקרי הפוליסה

ביטוח הובלות המשווק תחת השם: פוליסת רכוש במעבר הוא למעשה ביטוח המכסה כל פגיעה ו/או נזק העלול להיגרם ברכוש אותו אתם מבקשים להוביל מנקודה אחת לשנייה. חברות ההובלות המקצועיות והמובילות ביותר בישראל מקפידות לרכוש את הפוליסות המורחבות ביותר בתחום, זאת על מנת להבטיח לקהל לקוחותיהם את הכיסוי הביטוחי האופטימאלי ביותר בכל אותם מקרים בהם פריטי התכולה המובלים ניזוקים, נעלמים או נגנבים.

חשוב לזכור שחברת הובלות אשר אינה מציגה בפניכם את פוליסת הביטוח המורחבת ביותר היא למעשה חברת הובלות חסרת אחריות הנוהגת לסמוך על המזל ועל הביטוי הכה שגור במדינתנו: “אל תדאג, יהיה בסדר!”

מהן היתרונות להובלה באמצעות חברת הובלות מבוטחת?

הובלה מקצועית המיושמת על ידי חברת הובלות המבוטחת באמצעות פוליסת רכוש במעבר המשווקת על ידי חברת ביטוח גדולה וידועה, מבטיחה לכם למעשה הליך הובלה בטוח ובראש שקט לאורך כל הדרך. את נושא החזקת הפוליסה על ידי חברת ההובלות, אנו ממליצים לכם לברר עוד בפנייתכם הראשונית אל חברת ההובלה, על מנת לבחון את אחריותה ומקצועיותה של החברה בכל הנוגע למתן השירות.

בכל הנוגע להיקף פינוי תכולה המיועדת להובלה חשוב שתדעו שברוב הפוליסות לביטוח הובלה קיים יחס ישיר בין היקף התכולה המובלת לבין גובה הפיצוי המוענק לכם באמצעות חברת ההובלות במידה והתכולה (במלואה או בחלקה) ניזוקה מסיבה כזו או אחרת במהלך ההובלה. כפועל יוצא מכך, חשוב לבדוק את סוג הפוליסה המוחזקת על ידי חברת ההובלות ולצורך כך מומלץ לשאול את בעלי חברת ההובלות בנוגע לסוג הפוליסה ואת היקף הכיסוי המוצע לכם לכל תרחיש העלול להוביל לנזק כזה או אחר בפריטי התכולה השייכים לכם.

נכתב באדיבות: הובלות 5 כוכבים

חייגו אל הובלות חמישה כוכבים
WhatsApp chat
דילוג לתוכן