מספר ספק משרד הביטחון 014496 (1) 001

הובלות בחולון

לקראת מעבר דירה לעיר חולון?
הגעת למקום הנכון!
הובלות 5 כוכבים מעניקים שירותי הובלות בחולון
בסטנדרט גבוהה עם מתן שירות קליל ונעים 🙂

שירותי הובלות בחולון

הובלות בחולון עם חברה מקומית:

לקראת מעבר דירה בעיר חולון או שאת\ה מתכוון לעבור לחולון? מזל טוב! לעבור דירה לא בהכרח אמור להיות תהליך קשה ומסורבל, אנחנו אלופים בלתת חויית מעבר דירה קליל ונעים. בכל מה שמתקשר עם הובלות בחולון אנחנו תמיד ניהיה מוזכרים בסובבים אותך. מרכז הלוגיסטי של חברת הובלות 5 כוכבים ממוקם בעיר חולון ברחוב בר כוכבא 10 ולכן אנחנו נחשבים תושבי במקום והקהל הרחב די מכיר אותנו מנוכח הפעילות שלנו בעיר. נתחיל בזה שאנחנו חברת הובלות הבלעדית של עיריית חולון, אנו מעניקים לעיריית חולון שירותי לוגיסטיקה מזה שנים. בדף “ממליצים” תוכלו למצוא מכתב רשמי מעיריית חולון על כך שהם ממליצים עלינו ומפרגנים לנו בהמון אהבה.

צוות 5 כוכבים

5 סיבות למה לבחור בנו כחברת הובלות בחולון:

  1. אנחנו מכירים את העיר חולון, יש לנו ותק רב של שירותי הובלות בחולון בעיר עצמה מה שמעניק לנו יתרון על פני האחרים.
  2. ניתן למצוא אצלנו מגוון שירותים כגון => אריזה, הובלה, אחסון, מנוף והרמה ועוד, וכל זה תחת קורת גג אחת.
  3. השירות שלנו מוענק ללא סוכני מכירות, אנחנו מגישים הצעה עניינית וישירה, ללא סיפורים ותוספות.
  4. המחיר שנקבע בהצעת המחיר זהו המחיר שילווה אותך עד סוף ההובלה, אצלנו לא תמצא\י “הפתעות”.
  5. אנו מספקים ארגזים וחומרי אריזה נלווים כחלק מהשירות הסטנדרטי שלנו. ניתן לקבל גם קרטונים חדשים ב2.50 ש”ח.

פירוק והרכבת רהיטים

חברת הובלות עם נסיון בפירוק והרכבת רהיטים בחולון:

ובכן נושא הרהיטים והעבודה מולם הוא אבן יסוד לחברת הובלות בחולון או מחוץ לה, מומלצת ומוצלחת. לא ניתן למצוא כיום בשום נגר עם תעודת נגרות מקצועית מבית ספר כזה או אחר מכיוון שאם אותו עובד היה נגר באמת כנראה שהייתה לו נגריה באחד  הערים ברחבי הארץ, אך תמיד בכל צוות הובלות יהיה את האחד שתפקידו הוא לפרק ולהרכיב את הרהיטים שמצריכים זאת על מנת שיהיה אפשר להוביל את הרהיט בצורה בטוחה ונקייה מפגיעות ושריטות למיניהם. השאלה העיקרית היא כמה ניסיון יש לאותו “נגר”? בעידן של היום הרהיטים ובמיוחד הארונות המיוצרים בחברות גדולות כגון “ריביירה” ועוד חברות בסדר גודל הזה מאובזרים ברזול מיוחד, ואם אין לאותו “נגר” מספיק ניסיון והכרות עם הקונסטרוקציה של אותו הרהיט עדיף שלא יגע ברהיט בכלל, זה יכול אך ורק להזיק במקום להועיל, כך שאת\ה מזמין חברת הובלות אחד השאלות הראשונות שצריך לשאול הוא האם יש להם נגר מספיק מנוסה לעבודות מסוג פירוק והרכבה של הרהיט של בביתך.

המלצה

ההבדלים בין חברת הובלות מומלצת ולבין הלא מוכרת:

אנשי עסקים שקוראים את המאמר הזה יסכימו איתנו פה אחד שכל חברה כזו או אחרת שמשקיעה מאמץ כביר בשימור לקוחות וניהול מוניטין בריא, הסיכויים שתצא\י מהם מאוכזבים הם שואפים לאפס, מכיוון שאותו חברה בכל תחום יעשו כמעט הכל כדי שתהיו מרוצים ברמת השירות, המקצועיות ויחס אישי. מנגד ובמיוחד בתחום הובלות בחולון או בכל עיר אחרת יש לא מעט בעלי עסקים שמחזיקים במשאית מכל גודל שהוא ומתחילים לעבוד מול לקוחות ומנסים את מזלם, שלא תבינ\י אותנו לא בצורה נכונה, אנחנו לא באים להכפיש אף אחד חלילה, אך תדע\י שכמו בכל תחום יש כאלה שהורסים את השם של הענף לכל האחרים אשר מתאמצים להיות טובים ומקצועיים 🙂

שירותי הובלה

לקבלת יעוץ בחינם על שירותי הובלות בחולון יש ללחוץ על ה”חייגן” או על האייקון – “WhatsApp” שבצד ימין.

לנושאים נוספים: הובלות בראשון לציון | הובלות ברחובות

חייגו אל הובלות חמישה כוכבים
WhatsApp chat
דילוג לתוכן