מספר ספק משרד הביטחון 014496 (1) 001

הובלת דירה ברמת גן

זקוקים לשירותי הובלת דירה ברמת גן?
רוצים לעבור דירה בראש שקט ובמחיר הגיוני?
הגעתם בדיוק למקום הנכון!

כל מה שאתם צריכים הוא להשאיר פרטים או לחייג אלינו
אנו כבר נדאג עבורכם להובלה בטוחה, אחראית ונעימה!

חברת הובלות 5 כוכבים הינה חברת ההובלות המובילה בישראל, המספקת מגוון שירותי הובלת דירה ברמת גן. להובלות 5 כוכבים צוות מיומן ומנוסה המבצע הובלות במקצועיות, באמינות ובאחריות רבה, אשר ילוו אתכם לכל אורך הדרך במעבר הדירה, הבית או המשרד.

למה לעבוד חברת הובלות 5 כוכבים

  • מחירים אטרקטיביים לסטודנטים
  • מבצעים הובלות של פריטים בודדים
  • למעלה מ-14 שנות נסיון
  • צוות מקצועי ביותר

 

הובלות 5 כוכבים מזמינה אתכם ליהנות ממגוון רחב של שירותי הובלות דירה ברמת גן. לא משנה בין אם אתם סטודנטים אשר זקוקים להעביר את הציוד אל דירה שכורה, בין אם אתם זוג צעיר או משפחה אשר עוברת אל דירה חדשה ובין אם ברשותכם משרד אשר עובר אל מקום משכנו החדש.

הובלות 5 כוכבים נמצאים שם בשבילכם!
חברת הובלות 5 כוכבים מזמינה אתכם ליהנות משירותים נוספים במחירים אטרקטיביים.

 

מנוף להובלת דירה ברמת גן

לפעמים יש לנו דברים גדולים וכבדים מאוד שלא ניתן להעביר בדרך אחרת, לא באמצעות מנוף. בזכות הובלת  המנוף ניתן להעביר חפצים גדולים מבלי לפגוע בהם ולהרוס אותם. בזכות המנוף ניתן להעביר רהיטים יקרי ערך ללא כל חשש. הובלות חמישה כוכבים נותנים שירותי הובלה ברמת גן באמצעות מנוף ומאפשרת לכם גמישות מלאה בהובלה. העיר רמת גן היא עיר מתחדשת עם התחלות בנייה מתמידות, אך יחד עם זאת קיימים לא מעט בניינים ישנים ללא מעלית. החוסר במעלית מגביל הובלה של חפצים גדולים וכבדים ולכן האופציה של חברת חמישה כוכבים להוסיף מנוף להובלה היא שדרוג ענק. גם בקיום של מעלית, יכולים חפצים גדולים שלא להכנס, כגון: מזרן, פסנתר, ספה גדולה, ויטרינה, פלטת שיש גדולה, אמבטיה, ג’קוזי, צמחייה וכו’. עם חמישה כוכבים אתם מקבלים את שירות ההובלות הטוב ביותר העונה על כל הצרכים שלכם בזמן מעבר הדירה. ראש שקט במעבר דירה זה מה שכולם צריכים, וכאשר לוקחים את הובלות חמישה כוכבים אז זה גם מה שמקבלים.

מחיר הובלות דירה ברמת גן באמצעות מנוף, תהיה תלויה בקומה, לדוגמא: מנוף לקומות נמוכות יכול לעלות כ-300 שקלים ומנוף לקומה 10 למשל יעלה כבר כ-500 שקלים. ככל שעולים בקומה עולה במעט מחיר המנוף. ניתן להשתמש בהובלות ברמת גן עם מנוף בבניינים נמוכים וגם בבנייני רבי קומות. המנוף יהיה מוצב מתחת לדירה ובמקרה של חוסר גישה יהיה הצורך למצוא פתרון יצירתי. היתרון שלכם שאתם לוקחים את הובלות חמישה כוכבים הוא שאנחנו חברה וותיקה ומנוסה ויודעת להתמודד עם כל קושי בהובלה גם כאשר מדובר בהצבת מנוף במקום עם גישה מוגבלת.

שירותי אריזה לפני הובלת דירה ברמת גן

שלב ההובלה הוא דבר בפני עצמו, אבל מה בנוגע לשלב המקדים של האריזה? אתם תוכלו להחליט באם לארוז את הרכוש שלכם לבד או שמא להעזר בשירותי האריזה ברמה של חמישה כוכבים. ישנם הרבה יתרונות כאשר חברת ההובלות עוזרת לכם לארוז את התכולה בצורה מקצועית. ככל שהאריזה לפני ההובלה מתבצעת בצורה מסודרת יותר, ככה ההובלה עצמה הולכת מהר וחלק יותר.

שירותי האריזה של חמישה כוכבים יעזרו לכם לתכנן את האריזה בצורה המיטבית: מוצרים של חדר אמבטיה, חדר שינה, מחסן, סלון, מוצרים שבירים, כל אחד יסודר בנפרד כך שיהיה ניתן לפרק הכל בצורה יעילה לאחר מכן. כאשר תהליך ההובלה ברמת גן נעשה הכל מ-א’ ועד ת’ על ידי חברת ההובלות, אתם תחושו בהקלה רבה בתוך כל העומס והלחץ של מעבר הדירה.

הובלת דירה ברמת גן עם חמישה כוכבים כדי להבטיח את השקט הנפשי

רק חברת הובלות מקצועית תוכל להפוך לכם את תהליך המעבר לקל ומהנה. חברת חמישה כוכבים בעלת נסיון של שנים רבות במעברי דירות ברמת גן וברחבי הארץ כולה, ובזכות המובילים והאורזים המקצועיים שלנו, אנו מעבירים אלפי דירות בשנה וממשיכים לשרת לקוחות חוזרים וחדשים מרוצים.

לפרטים נוספים התקשרו אלינו או מלאו את פרטיכם בטופס צור קשר ונשמח לעמוד לרשותכם!

הובלות 5 כוכבים - שירותי הובלות מקצועיים

חייגו אל הובלות חמישה כוכבים
WhatsApp chat
דילוג לתוכן