מספר ספק משרד הביטחון 014496 (1) 001

הובלת דירה בתל אביב

זקוקים לשירותי הובלת דירה בתל אביב?
רוצים לעבור דירה בראש שקט ובמחיר הגיוני?
הגעתם בדיוק למקום הנכון!

כל מה שאתם צריכים הוא להשאיר פרטים או לחייג אלינו
אנו כבר נדאג עבורכם להובלה בטוחה, אחראית ונעימה!

לעבור דירה בתל אביב זה לכל הדעות עניין מורכב, לעיתים יותר מכל מקום אחר בארץ.
קרוב לוודאי שכל מעבר דירה בתל אביב יזדקק להובלה אלא אם כן המעבר הוא מדלת לדלת. השאלה היא איך מוצאים את חברת ההובלה הטובה ביותר עבורנו בעיר הרוויה בחברות הובלה, ומה חשוב לדעת בטרם לבחירה בחברת הובלות דירה בתל אביב.

למה לעבוד עם חברת הובלות 5 כוכבים

  • מחירים אטרקטיביים לסטודנטים
  • מבצעים הובלות של פריטים בודדים
  • למעלה מ-14 שנות נסיון
  • צוות מקצועי ביותר

 

הובלות של דירה, משרדים וכו’ זה תחום יחסית פרוץ שאין עליו פיקוח, אין איגוד שמאחד את כל אותם המובילים בארץ, כל אחד למעשה יכול לקום בבוקר, לשכור טנדר ולהחליט שהוא עוסק בהובלות וכו’. זאת הסיבה שגם כל חברה יכולה לבקש סכום כזה או אחר, ומה שלכם נותר זה להתמקח על המחיר או לקבל אותו.

אז איך מוצאים חברת הובלות מהימנה?

הרשת האינטרנטית היא מקור זמין ונוח שיכול לעזור במיון של חברות הובלה מכול מיני סוגים. ניתן לקרוא אודות כל חברה מה הניסיון שלה ומה המחירים שלה, לקרוא לקוחות ממליצים, ממה היו מרוצים בעיקר. כמו כן, יש פורומים רבים בנושא הובלות, גם שם תוכלו לקבל הצעות לחברות הובלה שתתאים לכם.

סוגי הובלות

כשמדברים על הובלה קטנה הכוונה היא הובלה של אדם שהוא רווק או סטודנט, וכל מי שיש לו רכוש שיכול להסתכם בכמה רהיטים בסיסיים כמו ארון, מקרר, מיטה ושידה ומספר מופחת יחסית של ארגזים. בתל אביב יש כמה תחומים של הובלות, יש הובלה עבור סטודנטים, שיש התחשבות משמעותית במחיר עבורם, כיוון שלא מדובר בתכולה גדולה כמו שיכולה להיות אצל משפחה לדוג’. לכן סטודנטים יסתפקו בחברת הובלת דירה בתל אביב יחסית קטנה עם רכב שיכיל את התכולה שלהם בנוחיות רבה.

מחירי הובלת דירה בתל אביב

כמו כל יוקר המחיה בתל אביב כך גם ההובלות ישתוו למקום והמחירים לא ייחשבו זולים ביחס לערים אחרות. יש בתל אביב הרבה פעמים אילוצים שלא קיימים במקומות אחרים, כמו פקקים, רחובות צרים, דירות ללא מעלית שמצריכות מנוף הובלה ועוד אילוצים שיכולים לייקר את המחיר. המחירים נעים בין 1500 ₪ ל3000 ₪ להובלה, שוב, כשזה משתנה לפי פרמטרים שונים כמו כמות האנשים, כמות הארגזים, האזור הספציפי, מרחק, חניה, מעלית ועוד. למידע נוסף בנוגע למחירי הובלת ניתן לקרוא במחירון ההובלות שלנו.

שירותי אריזה והובלה בתל אביב

לפעמים בעזרה בהובלת דירה יכולה להתחיל בשלב האריזה. יש אנשים שרוצים לארוז את הדברים שלהם לבד, ולאחרים זה נראה ממש כמו כאב ראש אחד שלם. אז מה עושה? נעזרים בשירותי באריזה של חמישה כוכבים. מקצועי האריזה של חמישה כוכבים יעזרו לכם לארוז את כל החפצים שלכם בצורה יעילה ומסודרת. כאשר אתם נעזרים בשירותי האריזה של חברה מקצועית, אתם מבטיחים לכם שכל החפצים יהיו מסודרים בארגזים לפי נושאים:

  • אריזת מוצרים שבירים
  • אריזת מוצרי אמבטיה
  • אריזת מוצרי מזון
  • אריזת פרטי לבוש
  • אריזת סלון
  • אריזת חדרים
  • וכו

עם הובלות חמישה כוכבים אפשר להיות רגועים ונינוחים, אנחנו נהפוך לכם את החיים לקלים.

הובלות דירה בתל אביב מתוכננות היטב

עד כמה חשוב עניין התכנון בהובלת דירה? מסתבר שחשוב עד מאוד. הנסיון שלנו מראה כי ככל שמתכננים את מעבר הדירה בצורה טובה יותר, כך המעבר מתבצעה בצורה טובה וחלקה יותר וללא תקלות בדרך. אם אפשר למנוע הפתעות לא נעימות מראש למה לא לעשות את זה. תכנון ההובלה מתחיל בסינון ומיון התכולה לקטגוריות הבאות:

  1. תכולה שרוצים להעביר איתכם ליעד הבא
  2. תכולה שרוצים לתרום/למסור
  3. תכולה שרוצים למכור

 

את התכולה שרוצים לתרום או למכור, יש לעשות זאת לפני שמגיעים לשלב האריזה. ככל שתקלו על עצמכם בכמות התכולה בזמן האריזה, תחושו הקלה רבה, סדר וארגון בתהליך. תוכלו למכור את התכולה לדיירים שמחליפים אתכם בדירה, לחברים או בני משפחה או לפרסם באינטרנט וברשתות החברתיות. ככל שתחלו יותר מוקדם לפרסם ולנסות למכור את התכולה שלכם טרום המעבר, כך תשארו עם פחות פריטים בעת המעבר וגם תכניסו לעצמכם מעט (או הרבה) כסף שיכול להיות שימושי מאוד לכל הוצאות מעבר הדירה הכבדות.

אם יש לכם תכולה שאתם רוצים לתרום, לדוגמא בגדים, תוכלו למצוא ארגוני תרומה לתת להם את כל הדברים שאתם לא רוצים. כך גם תרגישו עם עצמכם טוב בזכות המעשה הטוב שעשיתם, וגם תורידו לעצמכם מסה מתכולה שיש להעביר יחד אתכם.

להיות עם כמות תכולה מדוייקת חשובה מאוד, אך חשובה יותר כאשר מדובר בהובלות דירה בתל אביב. המסובכות להובלת דירה בתל אביב נובעת בין היתר מהבניינים הישנים ללא המעלית שמקשים כל כך על המעבר. זה פשוט מאוד, ככל שיהיו לכם פחות דברים, ככה יהיה קל יותר לשנע הכל. כמובן שזו לא צריכה להיות הסיבה שלכם להפטר מדברים, אבל רק מציינים את זה שתדעו שיש לכם הזדמנות טובה לכך.

התכולה שאתם רוצים להעביר צריכה להתחלק לקטגוריות כמו שתיארנו בפסקה לעיל שהסבירה על חשיבות האריזה. הובלות חמישה כוכבים מציעה לכם גם שירותי אריזה מקצועיים ברמה הגבוהה ביותר.

לפרטים נוספים התקשרו אלינו או מלאו את פרטיכם בטופס צור קשר ונשמח לעמוד לרשותכם!

הובלות 5 כוכבים - שירותי הובלות מקצועיים

חייגו אל הובלות חמישה כוכבים
WhatsApp chat
דילוג לתוכן