מספר ספק משרד הביטחון 014496 (1) 001

פריקה וטעינת מכולות

שירותי פריקה וטעינת מכולות

חברת הלוגיסטיקה חמישה כוכבים גאה לחשוף בפני לקוחותיה שירותי העמסה ופריקה של קונטיינרים ברמה מקצועית ואחראית. השירותים הלוגיסטיים המוצעים על ידי החברה כוללים העמסה ופריקה של מכולות בתחומים שונים ובהיקפים הנדרשים על פי הלקוח. החברה מבססת את שירותי הפריקה וההעמסה על אחריות אישית כלפי כל לקוח וכל פרויקט וביצוע העבודה ברמה הגבוהה ביותר.

שירותי הובלה ופריקהשירותי העמסה ופריקת מכולות

השירותים הניתנים על ידי החברה כוללים העמסה ופריקה של קונטיינרים 6 או 12 מטרים לפי צרכי הלקוח. חברת הובלות חמישה כוכבים מעמידה לרשות לקוחותיה מערך שירותים נרחב של העמסה ופריקת מכולות בחלקי הארץ השונים ומתאימה את עצמה לבקשות מיוחדות ולתכולה המועמסת. הניסיון הרב שרכש צוות החברה במשך שנות פעילותה מאפשר לה להעניק לכל לקוח יחס אישי ובמקביל – לבצע את העבודה ביעילות, בדייקנות ובאיכות גבוהה לשביעות רצונו של הלקוח.

חברת חמישה כוכבים מעמידה לרשות לקוחותיה מגוון רחב של שירותים לוגיסטיים שונים בתחומים רבים, על מנת לאפשר ללקוחות החברה לקבל את כל הפתרונות במקום אחד.

חמישה כוכבים מציעה שירותים רבים וביניהם:

  • פריקה וטעינה של מכולות על פי צרכי הלקוח
  • סידור מחסנים לאחר / לפני פריקה
  • מיון מטען/ מיון סחורה
  • עבודות סבלות בהתאם לצרכי הלקוח
  • שירותי הובלה לכל חלקי הארץ
  • שירות אחסנה בתנאים בטיחותיים
  • ביצוע בדיקות בטיחותיות מתאימות
  • זמינות מידית לכל לקוח

עקרונות שירות

תודות לשנות הניסיון הרבות בתחום ההעמסה והפריקה, הצוות המקצועי של חמישה כוכבים גאה להעמיד את שירותיו לרשות הלקוחות בכל שעה ובכל מקום, לכל היקף עבודה. השירותים הניתנים על ידי חמישה כוכבים מבוססים על אחריות ברמה ייחודית ויוצאת דופן בארץ, על מסירות מקסימלית של כל אחד מחברי הצוות לעבודה ועל שיתוף פעולה מקצועי בין חברי הצוות, המבטיח יעילות בכל פרויקט והשגת המטרה בתוך זמן קצר.

השירותים הניתנים על ידי חברת חמישה כוכבים מבוססים על עקרונות ברזל של יחס מסור ואישי לכל לקוח, בכל קנה מידה ובכל תחום, זמינות מידית לשירות מכל סוג שהוא, מקצועיות מקסימלית בביצוע כל עבודה, דיוק עד לרמת הפרטים הקטנים ביותר, פריסת שירותים נרחבת, צוות מסור העובד כיחידה אחת ואוזן קשבת לכל צרכי לקוחותינו באשר הם.

שירותים נוספים: הובלות מנוף | אחסון תכולת דירה

חמישה כוכבים מתחייבת למתן השירות הטוב ביותר, בזמינות מידית, בשירות אדיב ובמחיר אטרקטיבי.

הובלות 5 כוכבים - שירותי הובלות מקצועיים

חייגו אל הובלות חמישה כוכבים
WhatsApp chat
דילוג לתוכן