מספר ספק משרד הביטחון 014496 (1) 001

החשיבות של בחירת מוביל טוב במעבר לדירה חדשה

מעוניינים לקנות דירה חדשה או יד שנייה בפתח תקווה? מעוניינים לרכוש דירה במיקום ספציפי בפ”ת? באם המושבות? בכפר גנים? דירה להשקעה? דירות מתחת למיליון? כבר רכשתם דירה חדשה בפתח תקווה, מזל טוב!! כעת, כל שנותר הוא לארוז ולבחור מוביל להעברת תכולת הדירה! מה החשיבות של בחירת מוביל טוב במעבר לדירה חדשה? הכל במאמר זה! התחילו לקרוא.

פתח תקווה – כדאיות קניית דירה בעיר

הכותרות בעיתונים ובמגזינים האינטרנטיים מצביעות על עלייה חדה בביקוש לדירות בפ”ת ובהתאם ניתן לראות חברות תיווך נדל”ן גדולות וידועות שממקמות את סניפיהן בערים המבוקשות ביותר ומציעות בשנים האחרונות דירות למכירה בפתח תקווה ואזורי המרכז. חברות אלו מציעות דירות המותאמות לאנשים המחפשים דירות עד מיליון שקלים ולאנשים שמעוניינים לממש את חלומם ולהתגורר בדירות יוקרה בעיר פתח תקווה.

ההצעות כוללות בתים פתוחים המציגים נכסים אותם ניתן לקנות ללא עמלת תיווך, דירות להשקעה בעיר, בתים פרטיים, קרקעות וקוטג’ים, כך שכל אחד יכול למצוא את הדירה המתאימה לו באחת הערים המבוקשות ביותר בישראל בשנת 2018 – פתח תקווה!! אם בעבר, עיר זאת נחשבה לעיר פרברית ולא אטרקטיבית של תל אביב, כיום מדובר על אחת הערים המבוקשות בקרב תושבי המרכז והשרון.

קניתם דירה – אורזים ומובילים!

רכשתם דירה בעיר פ”ת? מגיע לכם מזל טוב ומספר המלצות שיעזרו לכם לעבור דירה בחוכמה, בפשטות ובמהירות.

הכנה מקדימה

מומלץ לרשום את הילדים מראש למוסדות החינוך, לשלם את כל חשבונות הדירה, לשנות כתובת ולעדכן את ספקי האינטרנט, קופות החולים וספקי שירות נוספים אודות המעבר הצפוי. בנוסף, חשוב לתאם התקנות בדירה החדשה.

אורזים ביעילות

ניתן לבחור לארוז את תכולת הדירה לבד, פעולה שיכולה להימשך שעות רבות ומצריכה קניית ארגזים וציוד מיוחד או לשכור את שירותיה של חברה אמינה שמציעה שירותי אריזת דירה. שירות זה יכלול צוות מקצועי שיגיע אל ביתכם עם כל הציוד הנדרש ויארוז את כל התכולה באופן מסודר ותוך מספר שעות. שימו לב, עלות אריזת דירה תלויה בכמות החדרים אותם יש לארוז ובסוג החפצים אותם יש לארוז (אריזה עם ריפוד מיוחד לחפצים שבירים וכו’).

חשיבות בחירת מוביל אמין

בחירת מוביל אמין היא משימה בעלת חשיבות גדולה וזאת משום שככל שהמוביל יהיה אמין יותר, כך גם מובטח שהתכולה שלכם תגיע בבטחה וללא פגע או נזק.

לסיכום

חשיבותה של בחירת מוביל אמין ומקצועי, גדולה מאוד. שכן, יש לקחת בחשבון שעל משאית ההובלה מונחים חיים שלמים ולכן מוביל טוב, קרי, מוביל שמחזיק ברישיון מוביל, בעלת ותק וניסיון רב בתחום, שחותם אתכם על חוזה ובו רשום מחיר סופי הכולל מע”מ, סעיף סכום פיצוי במקרה של אי הגעה וכזה המבטיח לכם פוליסת ביטוח המכסה את כל התכולה אותה הוא מוביל, הוא המוביל האידיאלי בשבילכם. מעבר נעים!

חייגו אל הובלות חמישה כוכבים
WhatsApp chat
דילוג לתוכן