מספר ספק משרד הביטחון 014496 (1) 001

הובלת דירה בפתח תקווה

זקוקים לשירותי הובלת דירה בפתח תקווה?
רוצים לעבור דירה בראש שקט ובמחיר הגיוני?
הגעתם בדיוק למקום הנכון!

כל מה שאתם צריכים הוא להשאיר פרטים או לחייג אלינו
אנו כבר נדאג עבורכם להובלה בטוחה, אחראית ונעימה!

אחד הדברים החשובים בהובלה של דירה היא חברת ההובלות בה תבחרו, היא זו שתסייע לעבור את התהליך ההובלה בקלות ובפשטות, כל עוד היא תהיה חברה מקצועית ואיכותית. יתרון גדול יהיה שהחברה עצמה תגיע מהעיר פתח תקווה, כך היא תחסוך משמעותית בעלויות, והיא תכיר את התנאים ואופי העיר ואת הדרכים הקצרות שבה.

למה לעבוד עם חברת הובלות 5 כוכבים?

  • מחירים אטרקטיביים לסטודנטים
  • מבצעים הובלות של פריטים בודדים
  • למעלה מ-14 שנות נסיון
  • צוות מקצועי ביותר

 

במידה ובחרתם הובלת דירה בפתח תקווה עם מובילים מקומיים, אתם מוזמנים כבר להירגע כי עשיתם נכון. במקביל תבדקו עם החברה אילו שעות הכי נוחות למעבר הדירה שלכם לדירה החדשה והם יסייעו לבחור את השעה הכי יעילה למעבר. כמו כן, חשוב שתתנו להם הערכה מדויקת של כל הציוד והריהוט שלכם על מנת שתוכלו לקבלת הערכת מחיר מהימנה.

העיר פתח תקווה

העיר פתח תקווה ידועה כעיר שוקקת חיים שמתחדשת כל הזמן. יש בה בתי מגורים רבים ושכונות חדשות שמאכלסות משפחות רבות. כבר זמן מה שיש נהירה למגורים בעיר פתח תקווה, וזוגות צעירים עם ילדים, מחפשים להשתכן שם ולבנות את ביתם. ידוע עוד שהעיר עמוסה בשעות הבוקר בתנועה של רכבים, כשאנשים רבים יוצאים ממנה ורבים חודרים אליה. העיר פתח תקווה מכילה הרבה בתי עסק, בית חולים מפורסם לילדים ועוד מוקדים אטרקטיביים כאלה ואחרים.

הקפדה ושמירה על הרכוש שלכם

כל הובלה בעיר פתח תקווה צריכה להתבצע תוך כדי התחשבות בריהוט ובציוד האישי שלכם. חשוב שלחברה שתבחרו יהיה ביטוח לתכולה, כך שכל הרכוש היקר שלכם שהם נושאים על גבם ועל המשאית יהיה מבוטח. בררו איתם את עניין הביטוח כבר במועד סגירה של החוזה ביניכם.

ליווי צמוד ללקוח

חשוב שהחברה שבחרתם בעיר תלווה אתכם לאורך כל התהליך מרגע יצירת הקשר ועד לשלב הפירוק של הדברים בבית החדש שלכם. חשוב שהצוות יהיה מוכשר ומקצועי עם ניסיון עתיר בתחום.

טרם לכל בחירה תתייעצו עם אנשים שאתם מכירים שעברו לא מזמן, תבדקו ברשת ותלמדו את הניסיון של החברה, את הביטוח תכולה שיש לה והכי חשוב בדקו את האיכות, תשאלו כיצד הם שומרים על הריהוט בזמן ההובלה ותנסו לאמוד על המקצועיות והאמינות של החברה.

לפרטים נוספים על שירותי הובלת דירה בפתח תקווה התקשרו אלינו או מלאו את פרטיכם בטופס צור קשר ונשמח לעמוד לרשותכם!

הובלות 5 כוכבים - שירותי הובלות מקצועיים

חייגו אל הובלות חמישה כוכבים
WhatsApp chat
דילוג לתוכן