מספר ספק משרד הביטחון 014496 (1) 001

אחסון תכולת דירה

טסים לחו”ל לכמה חודשים ולא רוצים להשאיר את הרהיטים בבית? משכירים את הדירה או מסבלטים אותה ואין מקום לרהיטים? עוברים דירה ולא מוצאים מספיק מקום לרהיטים? משפצים ומוצאים את עצמכם מטפסים על ספות? שירותי אחסון תכולת דירה הינם הפתרון האידיאלי.

 35 ₪ לחודש עבור קוב אחסון

שירותי הובלות

זמן קריאה 5 דקות:
בשנים האחרונות אנו עדים ליותר ויותר לקוחות הנאלצים למכור את רהיטים, מאחר שאין להם מקום. הערך הכספי של הרהיטים יורד לטמיון ובעליהם נאלצים להפסיד את הרהיטים האהובים שלהם. שירותי אחסון תכולת דירה ואחסון רהיטים, נולדו מתוך צורך זה של לקוחות לשמור על רהיטיהם ועל החפצים היקרים להם גם כאשר אין להם מקום ייעודי לאחסון איכותי של הרהיטים.

אחסון רהיטים לתקופות קצרות

אזורי שירות נוספים:

אחסון במרכז

אחסון תכולת דירה באזור מרכז הארץ, מחסני 5 כוכבים ממוקמים בעיר חולון.

אחסון בחולון

אחסון תכולת דירה בחולון, בעיר בו נמצא המרכז התפעולי של חברת 5 כוכבים.

אחסון תכולה בראשל”צ

שירותי הובלה ואחסנה בעיר ראשון לציון, אנחנו נגיע נעטוף את כל הרהיטים ונוביל אותם.

אחסון תכולה בשרון

הובלת דירה בשרון עם אחסנה מחייבת אותנו כחברת הובלות להביא תוצאות איכותיות. רוב הקהילה בשרון מגובשת ויודעת להמליץ על מי שטוב.

אחסון ברמלה

אחסון תכולת דירה בעיר רמלה, אנחנו דואגים להגיע לבית הלקוח ולעטוף את מוצרי החשמל.

אחסון ברחובות

הובלת דירה עם אחסנה צריכה להיות בראש ובראשונה בצורה בטוחה ביותר מכיוון שזה תחום שדורש מאמץ וכוחות פנימיים.

שירותי אחסון דירה מוענקים במספר מקרים עיקריים:

אחסון תכולת דירה עקב שיפוצים

משפחות רבות בוחרות לשפץ את הבית במקום לעבור דירה וכך מוצאות עצמן גרות בתוך הרים
של רהיטים מכוסים בניילונים, תוך ניסיון לנהל חיים שפויים בתוך כל הבלגן והרעש. משפחות אחרות
עוברות למגורים זמניים בדירה שכורה ולא מוצאות את המקום המתאים לרהיטים בזמן השיפוצים.
מחד גיסא, הרהיטים עלולים להיהרס במהלך השיפוצים ומאידך גיסא, אין שום מקום אחר בו
ניתן לאחסן אותם.

אחסון עקב שיפוצים, יש סיבה לדאגה?

שירותי אחסון דירה הם המענה המושלם לבוחרים לשפץ את ביתם. שירותי אחסון תכולת דירה
כוללים ביטוח מלא על כל הרהיטים וכן השגחה בעת הצורך על כל חפץ יקר ערך. תודות לשירותים
של הובלות דירה, אחסון רהיטים ואחסון דירה, משפחות שלמות יכולות להבטיח לעצמן את
שמירת הרהיטים האהובים מבלי לחשוש לשלמותם או להרס שלהם במהלך השיפוצים.

אחסון דירה עקב טיסה או חופשה בחו”ל

רבים מאתנו מעדיפים לטוס לחו”ל בראש שקט. אבל מה כבר אפשר לעשות עם הרהיטים בבית כאשר אלו עלולים להיגנב? במקרים אחרים הדירה מושכרת ללא הרהיטים, ובעל הדירה אינו יודע מה יוכל לעשות ברהיטים אלו. לרגל טיסה או חופשה בחו”ל שירותי אחסון דירה הופכים את התהליך כולו לקל ונעים הרבה יותר. אחסון רהיטים במקום בטוח אשר זוכים להשגחה צמודה מאפשרים לטסים לחו”ל ליהנות מראש שקט.

אחסון רהיטים עקב מעבר דירה

מעבר דירה הינו חוויה משמעותית. לקראת מעבר הדירה לעתים רבות מתגלה כי לאחר היציאה מהדירה הישנה וטרם הכניסה לחדשה – אין מקום לאחסן את הרהיטים. שירותי אחסון רהיטים ואחסון תכולת דירה, מספקים את המענה המושלם בדיוק לבעיה זו.

הכל על שירותי אחסון תכולת דירה

בשנים האחרונות יותר ויותר בעלי דירות מגלים את יתרונות שירותי אחסון תכולת דירה, המוצעים על ידי חברות מובילות בתחום כדוגמת חברת הובלות 5 כוכבים. מדובר בשירות כדאי ובטוח המתאים למצבים וצרכים שונים, בין אם עקב טיסה לחו”ל, השכרת דירה, עבודות שיפוץ, אחסון רהיטים ועוד.

שירותי אחסון דירות מקצועיים

למה לוותר אם אפשר לאחסן?

רמת החיים בעידן הנוכחי מעניקה לנו שפע של פריטים, חפצים אישיים ורהיטים המוצבים וממלאים את חללי הבית השונים למגוון מטרות וצרכים. בין אם כרהיטים, מוצרי חשמל, חפצי נוי ועוד. יחד עם זאת, לא אחת אנשים נאלצים לוותר על פריטי ריהוט, למוכרם, למסור או להשליך עקב חוסר אפשרות לאחסנם. לא אחת מדובר ברהיטים חשובים או יקרי ערך שוויתור עליהם כרוך בעוגמת נפש או הפסד כספי. למרבה המזל יש כיום פתרון לבעיה זו בדמות שירותי אחסון תכולת דירה. השירות לרוב מוצע על ידי חברות הובלות מקצועיות וגדולות והוא מסופק למעוניינים לשכור שטח אחסון שמור ובטוח תמורת מחיר הולם.

הובלת דירה מקצועית

 

שירות אחסון דירות

שירות אחסון דירות הינו שירות מקצועי ומסודר שנועד לספק מענה יעיל, כדאי ובטוח לתכולת דירות המאוחסנת במחסנים ייעודיים למטרה זו. שירותי זה יכלול בין היתר את ההיבטים הבאים:

  • הובלות – מעצם אופיו השירות כולל גם הובלת, פירוק והחזרת התכולה ולכן בדרך כלל הוא מוצע על ידי חברות הובלות שמחזיקות כבר בצי רכבים וכוח אדם מיומן בסוג זה של עבודות.
  • עלות – העלות של השירות נקבעת בדרך כלל לפי גודל שטח האחסון ומשך תקופת האחסון הנדרשת. הוא מגלם בתוכו גם שירותי אבטחה, ביטוח ויצירת תנאי אחסון נאותים.
  • מחסנים – השירות של אחסון דירה ואחסון בכלל, מסופק במבנים מתאימים עמידים ואטומים. החללים הייעודיים למטרה זו הינם מאובטחים, מאווררים ונקיים, עם טמפרטורה מבוקרת ומאוזנת.
  • אבטחה – שירותי אבטחה מיועדים למניעת גניבת רכוש והם כוללים מצלמות אבטחה במעגל סגור, ושמירה ופיקוח שוטפים באתר האחסון.
  • ביטוח – השירות כולל גם ביטוח מקיף עבור תכולת הדירה. מומלץ לוודא כי הביטוח מכסה באופן מלא את הפריטים המאוחסנים מפני סוגים שונים של נזקים.
  • נגישות – חברות רציניות בתחום יספקו שירות ברמה גבוהה של זמינות ונגישות לפרטי תכולת הדירה, לצד רמה גבוהה של גמישות להוצאת והוספת פריטים. הנגישות ניכרת במידת הקרבה של שטח האחסון ובנוחות שליפת פריטים מהמחסן.
  • תקופות אחסון – שירותי האחסון מוצעים לתקופות שונות, קצרות וארוכות. תקופת אחסון קצרה יכולה להימשך בין מספר שבועות לחודשים ותקופת אחסון ארוכה אף יכולה לארוך מספר רב של שנים.

 

הצורך באחסון תכולתן של דירות

אחסנת תכולת דירה הינה צורך שעולה במצבים רבים ושונים:

  • נסיעה לחו”ל – במציאות הגלובלית בה אנו חיים, רבים מוצאים עצמם נוסעים לחו”ל לתקופה ממושכת של מספר חודשים או שנים בודדות, בין אם עקב עבודה, לימודים, טיול ממושך, שהייה ליד בני משפחה ועוד. בתקופה זו הדירה ותכולתה נותרים ללא השגחה ובסכנה למעשי פריצה וגניבה. גם אם הדירה מושכרת בתקופה זו, לא אחת יש צורך לפנות ממנה את מרבית תכולתה. במקרים אלו אחסון תכולתה של הדירה בשטח ייעודי מוגן, שמור ובטוח יכול לספק פתרון מושלם.
  • מעבר דירה – בין אם לדירה בשכירות או בקניית דירה, זהו הליך מורכב הדורש ארגון הבית ותכולתו. לעתים קרובות חלק מתכולת הדירה אינו מתאים לדירה החדשה, למשל כאשר עוברים לדירה יותר קטנה או בעלת מבנה  שונה וחלק מפריטי הריהוט לא נמצא מקום מתאים. אם לא רוצים להיפטר מהרהיטים, הפתרון המושלם הוא שירותי אחסון תכולת דירה.
  • שיפוץ דירה – בעוד ערך הנכסים רק עולה, רבים בציבור מעדיפים לשפץ נכס קיים באופן מאסיבי מאשר לקנות נכס חדש. יחד עם זאת, תקופת שיפוץ אינה פשוטה ומקשה על תנאי המחייה של דיירי הבית, שלא אחת מעדיפים לשכור דירה זמנית או לעבור לגור עם בני משפחה אחרים. בנוסף, השיפוץ מחייב בפתרונות עבור תכולת הדירה כך שלא יתלכלכו או יהרסו ולא יפריעו לעבודות השיפוץ. עבור מצבים אלו שירותי אחסון דירות מעניקים פתרון מעולה, יעיל ובטוח עם מתחם לאפסון רהיטים וציוד הבית עד תום עבודות השיפוץ. כל זאת עם שירות מקיף שכולל גם אריזה, הובלה, פירוק התכולה במחסן ייעודי והחזרת התכולה לדירה בסיום עבודות השיפוץ.

מעבר דירה

פריטי תכולה שמתאימים לאחסון

כפי ששם השירות מעיד, שירותי תכולת דירה מתאימים באופן עקרוני לכל תכולת דירה מבוקשת. בין היתר שירות זה מצוין לאחסון הפריטים הבאים:

  • רהיטים – אחסון דירה לריהוט כמו ספות, כורסאות, פינות אוכל, שולחן וכיסא מחשב, ארונות, מיטות, שידות ומזנונים.
  • מוצרי חשמל – כמו מקרר, מיקרוגל, תנור, טלוויזיה, מערכות אודיו, מחשבים, מקרנים ועוד.
  • חפצים וכלים – לרבות חפצי נוי כמו פסלונים, תמונות ואזות, וכן כלי אוכל ובישול.
  • טקסטיל – השירות מתאים גם לאחסון פריטי טקסטיל לרבות בגדים, כריות, שמיכות, מצעים, וילונות ושטיחים.
  • מסמכים – שירותי אחסון מתאימים לאפסון מסמכים שונים לרבות ניירת, אלבומים, חשבוניות, מחברות, ספרים ועוד.

אחסון דירה - חפצים יקרי ערך

לשים לב לחפצי ערך

במידה שאתם זקוקים לאחסון תכולת דירה ואחסון חפצים ופריטים יקרים במיוחד, חשוב לבדוק אם חברות הביטוח מאפשרות לבטח אותם במחסני אחסון, ולבדוק מראש מהן דרישות הביטוח עבורם. כמו כן, במידה שמדובר בפריטים בעלי חשיבות אישית או מקצועית כמו מסמכים חשובים, בגד יקר ואהוב, פריט ריהוט יקר ובעל ערך סנטימנטאלי, יש ליידע את הספק אודות חשיבותם ולוודא שהם זוכים לתנאי האחסון הטובים והבטוחים ביותר .

חברה מומלצת לאחסון דירה

מכיוון שמדובר בפריטים חשובים ויקרי ערך שאתם רוצים לדאוג לשלמותם, שירותי אחסון דירה כדאי לבצע עם חברה מומלצת בתחום. דוגמה טובה לחברה שכזו הינה הובלות 5 כוכבים שבחירה בשירותיה תעניק לכם מספר יתרונות מהותיים:

  • חברה מומלצת – הובלות 5 כוכבים הינה מחברות ההובלה הגדולות והמובילות בארץ שמוערכת בזכות טיב ואיכות שירותיה.
  • תקנים – החברה נושאת בכל הרישיונות והאישורים הנדרשים בתחום והיא פועלת עם תקנים מחמירים ביותר של איכות, שירות ובטיחות.
  • אבטחה – מחסני החברה מאובטחים ברמה גבוהה ביותר, עם מערך שמירה שוטף ועם מצלמות במעגל סגור עשרים וארבע שעות ביממה.
  • בטיחות – המחסנים מצוידים בכל הנדרש להגנה כנגד אש לרבות מערכות מתזים, מערכות אזעקה וגלאי אש ועשן.
  • תנאי אחסון – בחברה דואגים לאחסן את תכולת הדירות במבנים עמידים ואטומים, בחללים נקיים שעברו הליכי הדברה מתקדמים. כמו כן מדובר בחללים עם אוויר נקי שמצוידים במערכות אוורור איכותיות, המונעות היווצרות של אוויר מעופש שמוביל להתפשטות אבק, טחב ועובש.
  • שירות – בחברה מעניקים לכל לקוח שירות מקצועי עם שעות עבודה גמישות ונוחות.
  • ביטוח – כל תכולת הדירה המאוחסנת במחסני החברה זוכה לביטוח מלא ומקיף.
  • מחיר – החברה מציעה מחיר זול במיוחד עבור אחסון תכולת דירה של עשרות שקלים בודדים לחודש עבור קוב שטח אחסון. בנוסף, את החודש הראשון תקבלו בחברה בחצי מחיר.

 

הובלות 5 כוכבים - שירותי הובלות מקצועיים

חייגו אל הובלות חמישה כוכבים
WhatsApp chat
דילוג לתוכן