מספר ספק משרד הביטחון 014496 (1) 001

שילוח בינלאומי – טיפים להובלה מעבר לים בראש שקט

גם אם אתם מבני הדור הישן, מבני הדור הקמצן או מבני הדור החסכן, כאשר עושים את החשבון הפשוט, זה שכל מי שיודע ארבע פעולות חשבון מצליח לעשות, בשורה התחתונה, למרות שישנם דברים אותם ניתן (ואפילו רצוי ומשתלם!) לעשות לגמרי בכוחות עצמכם, שילוח בינלאומי איננו אחד מאותם דברים. זאת בעיקר מאחר ואם אתם מפשלים, ולו בפרט קטן, הנזק שעלול להיגרם לכם עלול לעלות עשרות מונים על כל חסכון אפשרי שהייתם עשויים לחסוך בדרך. לכן, אחרי שהבנו כי שילוח בינלאומי הוא מלאכה למקצוענים (ולהם בלבד), בואו נראה כיצד בוחרים את חברת ההובלות הנכונה שתספק לכם את השירות המתאים.

שילוח בין לאומי

 

במה נבחנת חברת שילוח בינלאומי טובה?

ישנם כמה סממנים בהן נבחנת חברת שילוח בינלאומי רצינית. במרבית המקרים, הם יופיעו יחדיו, מכיוון שחשיבה כוללת ויכולת להתבונן על השירות מנקודת ההתחלה ועד הסוף, משפיעות על כל חוויית הלקוח, ולכן, הן מבליטות את ייחודה ועליונותה של חברה אמינה על חברות טובות פחות ממנה. בין הסממנים:

קשרים הדוקים מחוץ לגבולות ישראל

חברות שילוח בינלאומי שמקיימות קשרים עסקיים הדוקים עם חברות במדינות היעד, יכולות להבטיח לכם מעבר חלק יותר. החברה הזרה תהיה זו שתסייע לכם בפעילות המקומית (כשחרור הציוד מהמכס), אחרת, אתם תהיו אלה שצריכים לעשות זאת, מה שעלול להתחיל את שהותכם במדינה החדשה בסבך בירוקרטי מורכב למדי.

צוות מנוסה, אמין ומקצועי

מאחר ונציגי חברת השילוח עתידים לשמש כמיופי כוח שלכם, הם נדרשים לשלוט בתיאוריה ובפרקטיקה ללא עוררין. חשוב מאד שבחברה יפעלו גם עובדים שהם עמילי מכס מורשים, על מנת לקצר תהליכים.

יועץ מלווה

אנחנו מכירים את המושג “מנהל לקוח” מתחומים אחרים, אבל, כאשר מדובר על שילוח בינלאומי, איש המקצוע המלווה אתכם ממלא תפקיד מיוחד, שהוא שילוב בין הפרקטי לפסיכולוגי. מצד אחד, הוא יהיה נקודת הקצה האדמיניסטרטיבית, שמלווה אתכם חתימת החוזה עם החברה ועד לסיום הפרויקט, הזמן שבו אתם ממוקמים במדינת היעד. אבל מצד שני, הוא גם יהיה זה שיספק לכם את התמיכה הרגשית הנדרשת, ברגעים שבהם הפרפרים (הטבעיים לגמרי) יתחילו לצוץ. כך אחד הדברים החשובים ביותר בעת הבחירה בין חברות שילוח בינלאומי שונות, הוא וידוא הימצאותו של יועץ מלווה צמוד אחד שיעבור איתכם את כל התהליך.

מעבר דירה

צי התחבורה של החברה

לא רק כמות המשאיות קובעת את איכות השירות הניתן, אלא גם טיבן של המשאיות (למשל, פתוחות או סגורות) משפיע על ההגנה שלה זוכה הציוד שלכם כשהוא מועבר מנקודה אחת לשנייה.

כאשר אתם מבצעים רילוקיישן, חברת שילוח בינלאומי או חברת הובלות מקצועית אמורה ללוות אתכם מהצעד הראשון ועד לרגע שבו הכל נכנס לשגרה במדינת היעד. רק חברה אמינה, רצינית ובעלת ניסיון יכולה לספק לכם את הראש השקט והגב המקצועי, שמטרתם להבטיח לכם חוויית מעבר חלוקה ונטולת טלטלות.

חייגו אל הובלות חמישה כוכבים
WhatsApp chat
דילוג לתוכן