מספר ספק משרד הביטחון 014496 (1) 001

ניקיון אחרי שיפוץ

מזל טוב! רכשתם דירה חדשה מקבלן? עשיתם שיפוץ לדירה שלכם? חברת 5 כוכבים תספק לך שירותי ניקיון אחרי שיפוץ ברמה הכי מקצועית, תחת פיקוח ומעקב בבית הלקוח. שירותי ניקיון אלה מבוקשים מאוד במדינת ישראל  מאחר שאנשים מבינים בצורה נכונה את פירוש הביטוי “השבחת נכסים”. בנישה של ניקיונות אחרי שיפוץ ישנן לא מעט חברות שמעניקות שירות מקצועי עם אחריות ויש גם לא מעט פרילאנסרים שפועלים ונותנים שירות כפי יכולתם.

שירותי ניקיון אחרי שיפוץ עם חברת 5 כוכבים:

החברה שלנו עוסקת בשירותי ניקיון אחרי שיפוץ מעל 8 שנים, אשר היו מלאות בעשייה ואתגרים. לקח לנו מעט זמן להבין לאן נכנסו. כן, בתחילת הדרך גם לנו קרה מקרה בו הרסנו פארקט בשל שימוש בחומרים שאסור היה להשתמש בהם. זה היה מחיר של חוסר ניסיון. כיום, אחרי 8 שנים בתחום, אנחנו יודעים בדיוק כיצד לשמור על פארקט, קרמיקה ולנקות את הבית עד היסוד תוך שמירה על הנכס המשופץ.

חברת 5 כוכבים – ניסיון ומקצוענות:

החברה שלנו פועלת משנת 2007. העיסוק העיקרי שלנו הוא התחום הלוגיסטי ואחת הנישות שאנו מאוד פעילים בה היא הובלת דירות. משם נולד הרעיון לפני 8 שנים לגבי ניקיון אחרי שיפוץ. לא מעט מעברי דירה נעשים לאחר רכישת דירה ושיפוץ שלה. המטרה שלנו היא שתקבלו את הנכס לאחר השיפוץ עם דירה מצוחצחת, ללא סימני שפכטל וצבע, דבקים קשים למיניהם. פשוט דירה חדשה ומבריקה, כאילו יצאה עכשיו מהניילון.

לקבל את הדירה נקייה ללא סימני שיפוץ:

לאחר שיפוץ הדירה זה לא סוד שנשאר לכלוך קשה על הרצפה, הקירות, המעקים והחלונות. אבק לבן, כתמי דבק למיניהם ועוד הרבה לכלוכים שמנקה רגילה של ניקיון בתים לא יכולה להתמודד עמם. ניקיון שלאחר השיפוץ יכול לקחת בסדר גודל של 12-8 שעות, תלוי בגודל הדירה. במקרים של בתים פרטיים זה יכול להימשך גם עד שלושה ימי עבודה, ואז כמובן דרוש כוח אדם של שלושה פועלים לפחות.

מי באמת צריך את השירות הזה?

כמו בכל דבר בחיים, לכל אחד יש את הלו”ז שלו והוא מנהל אותו כפי יכולתו. יצא לנו כבר לראות זוגות צעירים שלאחר השיפוץ לקחו את האחריות על עצמם, שמו כפפות עבודה והתחילו ניקיון בעצמם. זו לא עבודה פשוטה. מנגד, יש כאלה שאין להם זמן או כוח לנקות ולהתפנות לסוג כזה של עבודה.בדיוק לשם כך ישנה את חברה 5 כוכבים שעושה עבורכם את “העבודה השחורה” ומספקת לכם חיסכון יקר בזמן. אם תחשבו את העלות-תועלת והכוחות המיותרים שתחסכו, תבינו שמדובר בהשקעה חכמה.

ניקיון אחרי שיפוץ בכוחות עצמכם ב-5 צעדים:

אם בכל זאת החלטתם לקחת את המושכות ולערוך בעצמכם את הניקיון אחרי שיפוץ, נשמח לסייע לכם מרחוק עם מדריך קצר שיוכל לייעל את העבודה.

מדריך לניקיון לאחר שיפוץ:

  1. יש להצטייד בכלים הנכונים – מטאטא, מגב, דלי וסמרטוט רצפה אינם מספיקים. כלים נוספים שכדאי שיהיו ב”ארגז כלים” הם שפכטל קטן, שפכטל גדול עבה לכתמים קשים יותר, מסור דיסק עם מספר סוגי “ראשים” (רכים, קשים, מחוספסים ועוד). ישנו גם כלי שנקרא “סקיפר”, סוג של ידית עם סכין יפני שהוא כלי עבודה חשוב מאוד. כדאי אפילו לקנות סט סכינים יפניים רזרבים למקרה שהוא ישבר. שואב אבק תעשייתי, במידה שיש לכם אפשרות להשכיר אחד כזה, יעזור מאוד ויחסוך כמה שעות עבודה. ישנה עדיפות לשואב שיש לו אופציה ל”שטיפה רטובה” לניקוי של לכלוך רטוב ופסולת.
  2. יש להצטייד בחומרי ניקוי – בהתאם לחומר הגלם שאתה רוצים לנקות. יש מקרים ש”ספוג הפלא” באמת עושה פלא ומצליח להסיר כתמים קשים ללא צורך בחומר כימיקלי כלשהו, אבל אם אין ברירה תצטרכו להצטייד בחומר המתאים לכך. היזהרו! בדקו היטב האם החומר מתאים לסוג המשטח או חומר הגלם אותו אתם רוצים לנקות.
  3. לגשת לעבודה עם אנרגיות: יש לקחת בחשבון שהעבודה יכולה להיות מאוד סיזיפית וקשה. אז חשוב לבוא ולגשת לזה בצורה נכונה ולא “להישבר” ברמה המנטלית. יש לפעמים דבקים כמו דבק שיש שדורשים שעות רבות על מנת להסיר כתם בגודל סביר ולא כל כך גדול, תלוי מה רמת איכות הביצוע של הקבלן שעבד בשיפוץ. ישנם קבלני בנייה שמסיימים פרויקט ומגישים את הדירה במצב “פיקס” ויש כאלה שמותירים אתכם עם המילים “אוי ואבוי”.

לנושאים נוספים: הובלות דירה | אריזה והובלה

לקבלת יעוץ בחינם יש ללחוץ על ה”חייגן” או על האייקון – WhatsApp שבצד ימין.

חייגו אל הובלות חמישה כוכבים
WhatsApp chat
דילוג לתוכן