מספר ספק משרד הביטחון 014496 (1) 001

הובלות משרדים – הובלות 5 כוכבים

תכנון | ארגון | ביצוע

הובלות משרדים הינה תחום רגיש ביותר. במקרים רבים, ברוב סוגי הובלת משרד התהליך
מורכב יותר משירותי הובלה של בתים רגילים, ברמת השירות, המקצועיות והמיומנות, דרישות
הלקוחות והרחבות פוליסות הביטוח, להובלת משרד דרוש נסיון!

לביצוע הובלות משרד יש לפנות למומחים!

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם >>





אני מאשר קבלת דברי מייל לדוא"ל

מאמרים שימושיים בנוגע להובלת משרדים:

הובלת משרד במרכז

הובלות משרד במרכז הוא אחד הנישות המעניינות ביותר, התפעול של מעבר המשרד מחייב אותנו כחברת…

הובלת משרד בשרון

אזור השרון מתפתח באופן רצוף ועם הזמן נוספים עוד מרכזי מסחר ומשרדים בערים שונים באזור זה. חשוב לציין ש…

מתי כדאי לבצע הובלת משרד ואיך?

הובלת משרד, מה נכון לעשות ומה אסור? מה הם היתרונות של חברות גדולות בנישה הזאת ולמה חשוב לדעת ש…

כיצד לבצע הובלת משרד ביעילות?

מה הם השיטות המומלצות להובלת משרד ומה עלינו לדעת הם לגשת לפרוייקט מסוג זה בשלבים הנכונים…

האם ניתן לבצע הובלות של משרד וציוד יקר ערך?

ציוד יקר ערך במשרד, מה נכון לבצע ולבדוק לפני ההובלה, מה השאלות הנכונות שיש לשאול בזמן הביקור ב…

הובלת משרד בדרום

אזור הדרום כפי שידוע לכולנו נמצא בשלבי התפתחות מתקדמים ומנסיבה הזאת יש ביקוש רב בשירותי הובלת משרד עם…


חדר ישיבות בזמן הובלת משרד

כיצד יש להיערך להובלת משרד?

המשרד הינו בין המקומות החשובים ביותר בחייו של אדם. רוב העובדים כיום מבלים שליש אחד
לפחות מחייהם במשרד, ולפיכך המשרד הופך להיות המסגרת החברתית והמרכזית בחייו של
כל אדם עובד. עוברים משרד? מזל טוב!!! הובלת משרדים למקום אחר הינו פעולה רבת
משמעות עבור החברה מאחר והוא מאפשר להתחיל מחדש, לקבל החלטות חדשות, להציב
מטרות שונות, לעצב את הצוות מחדש, את מבנה הארגון ועוד. רגע לפני המעבר משרד,
חשוב לוודא את אופן ביצוע השירות של הובלות משרדים.

שירותי הובלות משרד

חשיבות הובלת משרד בטוחה ושמירה על הציוד

הובלות משרד כוללות שינוע של חומר משרדי וציוד רב חשיבות. ציוד משרדי הינו יקר ערך משתי פרספקטיבות: האחת, מדובר בציוד יקר מבחינה כלכלית גרידא. ערכו של הציוד הינו רב ואובדן או פגיעה בכל אחד מחלקי הציוד השונים יכולים להיות קריטיים ביותר עבור הארגון. לפיכך ישנה חשיבות מרבית לאבטחת ציוד המחשבים באמצעות ביטוח הובלות משרדים. גם כאשר חברת הובלת משרדים מציעה ביטוח – יש לוודא מה הביטוח כולל ומה הוא מסייג. חשוב לקרוא את האותיות הקטנות! חברת הובלות 5 כוכבים מציעה שירותים מקצועיים של הובלת דירות והובלות משרד.

חברת הובלות משרדים

הפן המקצועי גם הוא בעל משמעות רבת משקל. ציוד משרדי מכיל ברובם הגדול של המקרים, מידע קריטי ומסווג המהווה את הבסיס לפעילות הארגון ופרטים חשובים אודות לקוחות העסק מצויים במצב של סכנה. כל נזק לרכוש יכול לבוא לידי ביטוי בהרס של תוכנה או כל מקרה אחר. גם הפגיעות המשמעותיות ביותר במחשבים רבים נגרמות למעשה ממכה כמעט בלתי מורגשת בעת הזזת הרהיטים. מסיבה זו ישנה חשיבות עצומה לבחירת חברה המציעה שירות הובלת משרד הכולל ביטוח מלא על הציוד.


הובלת משרד בדרך הבטוחה

  • הובלות משרד המתבצעת על ידי הובלות 5 כוכבים הינה הובלה בטוחה. חברת הובלות 5 כוכבים מעניקה הובלות משרדים עם אחריות מלאה ללקוחותיה בשירותיה, גם אם מדובר הובלת משרדים של קומות שלמות. המסירות והזהירות, הנכונות והמוטיבציה
    להעברת משרד יעילה ולמתן שירות הוגן ואמין הם ההופכים את לקוחותינו ללקוחות מרוצים
    בכל הובלת משרד מחדש.

הובלות משרדים – יעילות:

  • אם אתם מחפשים חברה רצינית ומקצועית עבור הובלות משרדים, הגעתם לכתובת הנכונה.
    חברת הובלות חמישה כוכבים מבצעת הובלות משרדים במרכז ומאחוריה שורה ארוכה מאוד
    של לקוחות מרוצים. אנו מבינים ומכירים היטב את המורכבויות המיוחדות של הובלת משרד,
    ואת הצורך לבצע את המלאכה בצורה מושלמת ללא בעיות ותקלות ותוך עמידה קפדנית בלוחות הזמנים.

מדוע הובלת משרדים מצריכה רמה מקצועית גבוהה

הובלות משרד שונות מבחינות רבות מהובלות רגילות של בתים ודירות, והן מצריכות בקיאות רבה ורמה מקצועית גבוהה במיוחד מהחברה המובילה. כך לדוגמא, כאשר מעתיקים את מיקומו של בית עסק ממקום אחד למשנהו יש חשיבות עליונה לעמידה בלוחות הזמנים, שכן ללא הציוד, הריהוט והמחשוב לסוגיו השונים העסק אינו יכול לתפקד.

החברה צריכה להיות ערוכה מראש ובאופן מושלם תוך שהיא מבינה היטב את היקף העבודה הנדרשת והפריטים שצריך להוביל.
היא מתייצבת בדיוק בשעה היעודה, עושה את עבודתה במהירות, ביעילות ובבטחה, ואותו הדבר לגבי פריקת הציוד במקום החדש.
אמנם לנושא לוחות הזמנים יש חשיבות בכל זוג של הובלה, אולם כאן יש משמעות גדולה עוד יותר לקפדנות ולהיעדר פשרות.

הבדלים בין סוגי הובלות

  • דברים אלו נכונים גם לגבי הציוד הרגיש. כמובן שבהובלת דירות רגילות יש צורך לשים דגש רב על העברה בטוחה של הציוד והתכולה. ואולם, בהובלות משרדים יש להקפיד על כך שבעתיים.
  • הסיבה לכך היא שבמרבית המשרדים יש ציוד מחשוב רגיש, החל במסכים, דרך מחשבים נייחים, מקרנים, נתבים, שרתים וכן הלאה.
    אלו פריטים רגישים מאוד לטלטלות וחבלות, העלולות לגרום להם לנזקים עד כדי אובדן מידע יקר ערך לארגון, חוסר תפקוד של מרכיבים במערך המחשוב והתקשורת של החברה, וכדומה. על כן, החברה המובילה חייבת לקחת בחשבון את מכלול הפריטים הללו ולספק להם מענה הולם, למשל בדמות אריזות שמבטיחות את שלמותם, וכמובן העברה ושינוע זהירים במיוחד. כמובן שהחברה גם צריכה להחזיק את כל הביטוחים הנדרשים למקרה של נזק.



בנוסף לכך, לכל הובלת משרד יש את המאפיינים המיוחדים שלה. כך למשל, יש משרדים בעלי תכולה גדולה מאוד, החל בריהוט כמו שולחנות וכיסאות, ועד למקררים ושטיחים. על החברה המובילה להיות מסוגלת לספק מענה זמין ויעיל לכל כמות והיקף של פריטים מכל הסוגים, לתכנן את ההובלה באופן אפקטיבי, וכך גם את העברת הציוד אל המשאיות ומהן – לרבות ציוד המשמש להעברת תכולה מקומות עליונות וללא מעלית.

ולמה הובלות חמישה כוכבים?

כאמור, לחברתנו ניסיון רב בכל הקשור אל הובלות משרד ואנו מכירים היטב את המאפיינים הייחודיים שלהם. חברתנו ערוכה לכל היקף וסוג של הובלת משרד וגם מספקת עבור השירות הצעות מחיר משתלמות במיוחד. הקפדה על לוחות הזמנים היא נר לרגלינו בכל סוגי ההובלות ובפרט כאשר מדובר במשרדים, כאשר על המלאכה אמון צוות מקצועי אחראי ומנוסה. 

הובלות 5 כוכבים – ביטוחים ואישורים:

חברתנו גם מחזיקה בכל האישורים הנדרשים על פי חוק, לרבות פיקוח על צי הרכבים מטעם קצין בטיחות, רישיון מוביל, ביטוחים ואחריות על כל הציוד המועבר. ניסיוננו גם מסייע בתכנון ההובלה על הצד המהיר והחלק ביותר, בצורה שמקטינה למינימום את הפסקת העבודה במשרד, לרבות גמישות רבה מבחינת התאריכים והשעות. למעשה, עימנו תוכלו להזמין הובלות משרדים במרכז גם בשעות הערב, הלילה ובכל שעה התורמת להקטנת הפגיעה בהתנהלות השוטפת של העסק.

מעבר לכך, חברתנו גם מספקת שירותי אחסון ואריזה. אכן, לעיתים כאשר מעתיקים את מקום העסק אל מקום חדש, יש צורך למצוא פתרונות לציוד וריהוט מסוים עד שיסתיימו כל עבודות השיפוץ, או לאחסן פריטים שכרגע אין להם מקום במשרד החדש. למען מטרה זו אנו מציעים אחסון מוגן ובטוח השומר על הפריטים המאופסנים מפני כל נזק. לבסוף, ביכולתנו להעניק מענה גם לציוד כבד ולמשרדים השוכנים ברבי קומות באמצעות כלים, ידע וניסיון רב בתחום.

ניתוק המחשבים במשרדים הקיימים וחיבורם במשכן החדש:

בכל משרד כיום ניתן למצוא לכל הפחות 5 מחשבים ומעלה. בזמן מעבר המשרד למשכן החדש, חייב להתבצע תהליך ניתוק וחיבור המחשבים בצורה נכונה ומאורגנת. יש לבצע רישום עם סעיפים ותת סעיפים, כלומר חלוקה של חדרים לפי אותיות A B C ואת המחשבים לפי מספרים, לדוגמא: (A1, A2,A3…), כך גם לרשום על מדבקות לבנות שניתנות להדבקה, כתוצאה מזה אפשר לדעת איזה עכבר שייך למחשב מסויים. בחברת הובלות 5 כוכבים ניתן למצוא שירות שכולל ניתוק וחיבור המחשבים, מכונת הצילום, מדפסות וכו’. השירות נעשה ביום ההובלה, מגיעים צוות הניתוק חצי שעה לפני הסבלים ומתחילים במלאכה. העבודה כולל אריזת המקלדות ושאר האביזרים הנוספים של המחשב. “אין חכם כבעל ניסיון”, וניסיון, יש לנו לא מעט 🙂

שירותים נוספים: אריזה והובלה | הובלות מנוף | 052-5000-332 => גבריאל, מנהל התפעול בחברת הובלות 5 כוכבים.

 

לקבלת יעוץ בחינם יש ללחוץ על ה”חייגן” או על האייקון – “WhatsApp” שבצד ימין.

שירותי הובלות משרדים - הובלות 5 כוכבים

חייגו אל הובלות חמישה כוכבים
WhatsApp chat
דילוג לתוכן