מספר ספק משרד הביטחון 014496 (1) 001

מחיר אחסון תכולת דירה

היום ניתן למצוא יותר ויותר אנשים המתעניינים בשירות של אחסון תכולת דירה, מאחר ולא מעט אנשים זקוקים לאחסון עבור תכולת הדירה שלהם. בין אם מדובר על אחסון בזמן שיפוץ כולל בדירה, או לחילופין, אחסון של דירה בזמן נסיעה לחו”ל, בכל מקרה יש צורך לעבוד עם חברה מקצועית ואמינה, שתוכל לספק את השירות האמין והבטיחותי ביותר. אנו בחברת הובלות 5 כוכבים נשמח לספק לכם שירות של אחסון תכולת דירה, תוך כדי הקפדה על אחסון בתנאים האידיאליים ביותר, במטרה למנוע היווצרות של עובש, טחב ואבק על הציוד שלכם. כמו כן, אנו מקפידים לספק ביטוח מלא על הפריטים המאוחסנים, על מנת לוודא שתמיד תהיו מכוסים במקרה של פריצה, שריפה, הצפה וכדומה. 

אחסון תכולת דירה – תופתעו לגלות מה מחיר אחסון תכולת דירה!

רוב האנשים חוששים לבדוק את המחיר עבור אחסון תכולת דירה, מאחר והרוב חוששים כי מדובר על מחרי גבוה ומופרז. כתוצאה מכך, אנשים רבים מעדיפים למכור את הרהיטים שלהם במחירי הפסד או אפילו למסור אותם לחברים או משפחה. אך חשוב לדעת כי ניתן היום למצוא בשוק מבחר רחב של חברות שונות, המספקות שירותי אחסון תכולת דירה במחיר נוח ומשתלם במיוחד. אנו מספקים את השירות המקצועי והבטיחותי ביותר, תמורת מחיר נוח ומשתלם של 35 ₪ לחודש עבור רוב אחסון. כלומר, כל אחד יכול לשלם בהתאם לכמות החפצים והרהיטים הרלוונטיים עבורו. אין שום צורך לשכור מחסן שלם, כאשר ניתן לשלם עבור שטח האחסון המתאים לכם. מדובר על דרך משתלמת והגיונית לאחסן את תכולת הדירה שלכם, מבלי להפסיד סכומי כסף משמעותיים על זריקת הרהיטים או מסירתו של ציוד יקר ערך.

מחיר אחסון תכולת דירה

מחיר אחסון תכולת דירה

מחיר אחסון תכולת דירה – מה חשוב לדעת בתחום?

חשוב לזכור כי אומנם הסיבות לאחסון תכולת דירה יכולים להיות רבים ומגוונים, החל מנסיעה לחו”ל, שיפוץ כללי של כל הבית, מעבר לדירה קטנה יותר וכדומה, אך בכל מקרה חשוב לבחור בחברה מקצועית ואמינה עבור המשימה. יש לזכור כי אחסון לא מקצועי עלול להוביל לנזק בלתי הפיך לריהוט ולציוד האישי שלכם, מאחר וחברה שאינה מתמחה בתחום לא תדע להקפיד על כל הפרמטרים החיוניים. למשל, יש צורך לאחסן את הציוד בשטח מאוורר, על מנת למנוע היווצרות של עובש וטחב. כמו כן, יש צורך לוודא כי החברה מספקת שירותי שמירה, מאחר וללא שמירה על הציוד, כל אחד עלול לפרוץ פנימה ולגנוב את הציוד היקר ביותר לליבכם. מעבר לכך, חשוב לוודא כי החברה מספקת ביטוח מלא ומקיף, מאחר וללא ביטוח הציוד והריהוט שלכם אינו מבוטח מפני אסונות טבע, פריצות, הזנחה וכדומה.

אנו בחברת הובלות 5 כוכבים נשמח לספק לכם שירותי אחסון דירה מחיר נוח ומשתלם במיוחד. לקבלת הצעת מחיר ומידע נוסף, צרו קשר עוד היום!

חייגו אל הובלות חמישה כוכבים
WhatsApp chat
דילוג לתוכן