מספר ספק משרד הביטחון 014496 (1) 001

אריזה לפני הובלה – לקוח מרוצה

אומרים שצריך לדעת עם מי להתחתן. ובכן, צריך גם לדעת עם מי לעבור דירה. שמי דורון כהן, בן 43 ולפני כשנה, בינואר 2020, עוד לפני שהקורונה פרצה לחיינו, משפחתי ואני החלטנו לעבור דירה בתוך ראשון לציון.

מצאנו דירה מרווחת יותר, במחיר משתלם, ובעקבות המלצות רבות שקיבלנו אשתי ואני בחרנו בחברת הובלות 5 כוכבים. בעקבות חווית השירות הנפלאה לה זכיתי, החלטתי לכתוב בעצמי המלצה חמה על החברה ועובדיה.

שירות אריזה ופריקה

לא מעט חששות היו לנו כאשר התחלנו לחשוב על פינוי הדירה הישנה שלנו, שכללה חמישה חדרים כולל שני חדרי ילדים עמוסים בצעצועים, משחקים ובובות. אולם כל החששות הוסרו בזכות השירות המופלא שהציעו לנו אנשי הובלות 5 כוכבים. הם דיברו על שירות בשם “Copy Paste” הכולל אריזה של כל הציוד בבית, לצד פריקה וסידור שלו בדירה החדשה.

יום לפני הובלת הדירה הגיעו לבית צוות של סדרניות של חברת הובלות 5 כוכבים. הן היו מנומסות ונחמדות, ובעיקר סופר מקצועיות וזריזות. הן ארזו את כל הבית, חדר אחרי חדר, ולמרות שזה לא אמור להיות חלק מהשירות, הן קיפלו עבורנו בגדים שהיו פזורים בארון. האריזה היתה מושלמת ובטוחה והפכה את עבודת הסבלים בבוקר למחרת לפשוטה, נוחה ומהירה הרבה יותר.

גם הפריקה בדירה החדשה נעשתה בצורה מושלמת, לפי ההנחיות והתוכנית שהעברתי למנהל של חמישה כוכבים שתכנן איתי את מעבר הדירה. מסתבר שמקצועיות, הקפדה על פרטים ותכנון מקדים הופכים את חוויית מעבר הדירה לנעימה מאוד, במיוחד בהשוואה למקרי עבר שחוויתי בסיטואציות דומות.

סבלים ברמת חמישה כוכבים

גם הסבלים של חברת ההובלות היו באמת, כשמם כן הם, ברמה של חמישה כוכבים. הכל עבר בשלום, ללא שברים, נזקים וללא עוגמת נפש. התברר כי ההמלצות היו מוצדקות והשירות המדובר הרבה מעבר לציפיות.

כאשר עוברים דירה קל מאוד למצוא חברת הובלות – ישנן כאלה בשפע בתחום ואני מכיר אישית אנשים שמעבירים דירות בצורה פיראטית וחובבנית למדי. אחרי התנסות נהדרת, אני יכול לומר שבמדינת ישראל כדאי להוביל דירה רק בעזרת חברת הובלות חמישה כוכבים. פנקו את עצמכם גם בשירותי האריזה שלהם כדי להפוך את המעבר לפשוט, קל ועם מאמץ מינימלי.

חייגו אל הובלות חמישה כוכבים
WhatsApp chat
דילוג לתוכן