מספר ספק משרד הביטחון 014496 (1) 001

גל שני קורונה – איך זה משפיע על מי שעובר דירה?

זמן קריאה 5 דקות:
גל שני קורונה מתקרב לו’ כך אומרים לפחות בחדשות ורחבי המדיה הישראלית. השאלה שנשאלת זה איך זה משפיע על מי שמתכנן לעבור דירה בחודשיים הקרובים? ממקורות ושמועות אנחנו מבינים שאם מצב התחלואה גדל וממשיך להוסיף מספרים בימים הקרובים, יש סיכויים שהמשק יכנס להסגר בפעם השנייה, אנו מאמינים שבמידה וזה יקרה התוקף כניסה יהיה באמצע חודש יולי. אז מה למדנו מ”הגל הראשון”? יש עסקי הובלות שיגידו שהייתה להם עבודה רצופה וכלל לא הרגישו משבר או ירידה בהכנסה, ויש כאלה שיגידו שזה היה אסון עבורם והפעילות ירדה משמעותית.

לנו יש גם דעה בנושא וחשוב לנו להבהיר שאנחנו בתקופה מורכבת ויש לקחת את הדברים בפרופורציות. כמות מעברי דירות בהחלט נעצרה והורגש האטה משמעותית בביקוש ל – שירותי הובלות, אך חברות גדולות שיש להם מספר משאיות ונותנים שירות לגופים ותאגידים המשיכו לעבוד כרגיל אבל תחת הנחיות ההסגר, אך מי שעדיין רוצה וחייב לעבור דירה – איך אפשר לעשות זאת?

לקראת גל שני קורונה – לתשומת ליבך:

בתחילת חודש אפריל בזמן שמדינת ישראל ורוב המשק נכנס להסגר מלא, כ – חברת הובלות היינו חייבים להיות מעודכנים בכל רגע נתון לגביי השאלה – האם מותר לעבור דירה בזמן קורונה? ובכן אנו יכולים להתחייב על כך שפיקוד העורף והמשטרה אישרו לאורך כל הדרך מתן שירותי הובלות, ולא היתה מגבלה כשלהי על אזרחים או כל אדם שחפץ לעבור דירה. גל שני קורונה האם הוא כבר כאן ואיך זה משפיע על מי שרוצה ומתכוון לעבור דירה?

מה מותר ומה אסור בזמן מעבר דירה בקורונה:

לפי הנחיות שקיבלנו מגורמים מדיניים כגון פיקוד העורף והמשטרה, שירותי מעברי דירות לא הוגבלו בגל הראשון אך אין זה מבטיח שכך יהיה ב – גל שני קורונה. עסקי הובלות במימדים של 3 משאיות ומעלה קיבלו הנחייה ברורה שעליהם לצמצם את הפעילות בעסק או בחברה, עד ל25% מכלל העובדים. יש כאלה שלא מודעים לכך אבל המשטרה אסרה על אדם שלישי לשבת בין נהג המשאית לנוסע באותו תא קבינה. אם לומר את האמת גם הגעת הסבלים למשרדים בבוקר או לנקודת מפגש היתה די מסורבלת בגל הראשון, היו אזורים שהוקמו בהם מחסומים משטרתיים וחילקו אין ספור קנסות לאנשים שיצאו מהבית ללא סיבה אמיתית לכך, אז איך בכל זאת הצלחנו להוביל דירות?

להוביל דירה בזמן קורונה:

להוביל דירות בתקופת חודש אפריל הייתה זאת משימה לא קלה. ניסינו לשדר עסקים כרגיל אבל אם להיות כנים כולם חששו מהדבקות, כך גם הסבלים וצוותי האריזה והמנופאים. חשוב לנו לציין שאנו ממליצים לכל אחד שבכוונתו לעבור דירה ליישם מספר כללים חשובים לקראת המעבר, כך תהיו מוכנים ל – גל שני קורונה:

5 כללים שכדאי לתת עליהם דגש בזמן קורונה:

  1. למי שבכוונתו לעבור דירה בחודש אוגוסט, עדיפות היא להקדים את ההובלה לחודש יולי. אנו מודעים לכך שזה לא תמיד בר ביצוע עקב שרשרת של סיבות שמשפיעות על מספר אנשים או משפחות בבת אחת, אך אם יש צל של הזדמנות לעשות זאת – לכו על זה!
  2. לפני שמחייגים לחברת הובלות כזאת או אחרת אנו ממליצים להצטייד ברשימת תכולה מפורטת של הפריטים והחפצים שאינם נכנסים לארגזים, רהיטים ומוצרי חשמל בעיקר.
  3. במידה ואנו נכנס לסגר, עדיף לקבל הצעות מחיר דרך הוואצאפ, אם יש הזדמנות לצמצם אינטרקציה פנים מול פנים עם אנשים, עדיף לעשות זאת, עם חברות ועסקים אמינים עם המלצות חמות ניתן להתנהל איתם גם מרחוק, ולא, הם לא מעלים מחירים ביום ההובלה, והצוותים שלהם לא מגיבים בחוצפה בנושא הטיפ.
  4. לקראת המעבר למשכן בחדש מומלץ לבצע נקיון ייסודי ואפילו להשתמש בשירותים של בעלי עסקים המציעים חיטוי של הדירה לפני מעבר, ראינו ב – Google בעלי עסקים שמפרסמים את עצמם.
  5. בזמן ההובלה עצמה אנא הקפידו להשאר עם המסכות על הפנים כל הזמן, נכון שזה לא נוח ולפעמים בגרד בקצה של האף, אבל כל עוד הדיסטנס של שמירת המרחק אינו קיים המסיכה כן עושה את התפקיד שלה.

גל שני קורונה – עדכונים שוטפים:

אנו כאחת חברות ההובלה הגדולות בישראל מחוייבים להשאר מעודכנים כל הזמן, אנחנו נעלה עדכונים שוטפים בדף הפייסבוק שלנו ובאתר הבית כמובן. חשוב לנו לציין שבשלב מעבר דירה אנו ניגשים לתהליך מעבר הדירה כאילו שאנו מובילים מעבדת תרופות, הכל חייב להתבצע במקסימום סטריליוט ומינימום חשיפה אדם לאדם.

שירותים נוספים: דף הבית | מעבר דירה זמן קורונה.

לקבלת יעוץ בחינם יש ללחוץ על ה”חייגן” או על האייקון – “WhatsApp” שבצד ימין.

חייגו אל הובלות חמישה כוכבים
WhatsApp chat
דילוג לתוכן