מספר ספק משרד הביטחון 014496 (1) 001

הובלות דירה בצורה הנוחה ביותר

הנה הגיע הזמן החלטתם לעבור לגור ביחד, כל אחד ממכם עוזב את קן הרווקים שלו או את דירת השותפים ואתם עומדים יחד בפני עתיד ורוד משותף, אליו תצעדו יד ביד, אבל רגע, החלטתם באיזו מיטה תישנו? איזו ספה להעביר? מקרר? אז אלה החלטות חשובות והרות גורל, תנו לנו לעשות לכם קצת סדר בין הארגזים.

הטיפ הראשון כמובן להיעזר בכל חבר שרק אפשר, כל בן משפחה שמוכן לתת יד ולעזור, תמיד יותר זול אחר כך לאפות לו איזו עוגת תודה מאשר לשלם למובילים, אך אם אין אפשרות כזו, קראו כמה עצות חשובות.

המוביל הארצי

העצה הראשונה שיש לנו לתת לכם היא, שמרו את כל העיתונים בחודש הקרוב למעבר הדירה, אתם תצטרכו אותם לעטוף את הכלים והדברים השבירים. העצה השנייה, עשו רשימה של כל מה שאתם צריכים בדירה, לאחר מכן עיברו על כל הפריטים שיש לכם בדירות הישנות, וודאו שאתם משאירים רק את הפריט שהוא היותר תקין מבין השניים, כלומר, מיטה ומזרון, וודאו שאלה שאתם משאירים נוחים לשינה לשניכם, שלא תתעוררו בוקר אחד ותבינו שעשיתם טעות, בקשר למיטה כמובן.

ארזו את הדברים הקטנים שאפשר להוביל באוטו פרטי, לא כדאי לבזבז זמן ועבודה של המובילים על הדברים הקטנים. פרט נוסף חשוב הוא לעדכן את המובילים על כל הפרטים הקטנים העשויים להקפיץ את המחיר, לא תרצו ביום ההובלה להתמקח על מחיר שלבסוף לא תצאו קרחים מכאן ומכאן.

מעבר לדירה חדשה

אילו פרטים כדאי לעדכן את המובילים

אז ככה, הפרטים החשובים הם לעדכן את המובילים על מספר הארגזים שיהיה עליהם להעביר, מספר קומה שעליהם לעלות, במקרה שצריך להוציא רהיט גדול שלא עובר בשום דלת ורק דרך החלון, גם זו הוצאה נוספת שכדאי להתחשב בה, תצטרכו חברת הובלה עם מנוף שמגיע לחלון, פרט זה נכון גם לגבי הובלת דירה לדירה החדשה אליה אתם עוברים, עשו את כל ההכנות לפני יום המעבר שבו ידם של המובילים על העליונה והם ינצלו את הלחץ שלכם ויעלו את המחיר בהתאם לתנאי השטח. עונת הקיץ נחשבת לעונת מעברי הדירות והמחירים מזנקים בהתאם, נסו לקבוע תאריך לקראת סיומו של הקיץ או בתחילתו כשהמחירים עדיין שפויים יחסית.

מבחינת שעת ההובלה, עדיף לכם לקבוע לשעה כמה שיותר מוקדמת גם מבחינת מזג האוויר וגם מבחינת רמת העייפות של המובילים שבבוקר עוד יהיו רעננים בזמן שהם מובילים את הציוד היקר שלכם. בנוסף הסיכוי שהם יאחרו בגלל בלת”ם או פקקים (תלוי איפה) נמוך. תשתדלו לארוז את כל הארגזים לפני שהמובילים מגיעים, מכיוון שזמן שווה כסף, באופן הכי מילולי כשזה נוגע למובילים. לגבי בעלי מקצוע אחרים, תשתדלו לתאם איתם מראש לגבי התקנות של ממירים, מכונות כביסה וכד’, כדי שלא יגיעו ביום ההובלה כולם ביחד ותיווצר המולה לא רצויה בדירה שלכם.

חייגו אל הובלות חמישה כוכבים
WhatsApp chat
דילוג לתוכן