מספר ספק משרד הביטחון 014496 (1) 001

הובלות משרדים בפתח תקווה

זקוקים לשירותי הובלות משרדים בפתח תקווה?
הגעתם בדיוק למקום הנכון!

כל מה שאתם צריכים הוא להשאיר פרטים או לחייג אלינו
אנו כבר נדאג עבורכם להובלה בטוחה, אחראית ונעימה!

בישראל, כמו בשאר העולם, מרבית אזורי העסקים ממוקמים במרכז הארץ. היום הרבה חברות הייטק וחברות בתחומים רבים מתרכזות בעיר פתח תקווה. הובלת משרד באזור פתח תקווה דורשת הערכות מוקדמת בגלל הריכוזיות של העיר. להלן כמה טיפים להובלה מוצלחת של המשרד בפתח תקווה או העתקה מעיר אחרת לפתח תקווה.

למה לעבוד איתנו?
  • מחירים אטרקטיביים לסטודנטים
  • מבצעים הובלות של פריטים בודדים
  • למעלה מ-14 שנות נסיון
  • צוות מקצועי ביותר

 

תזמון נכון ביום ההובלה

בערים גדולות במרכז הארץ כגון תל אביב, פתח תקווה, רמת גן, גבעתיים, ראשון לציון הובלה שיכולה לקחת כמה שעות תתבזבז על יום שלם בגלל עומס תנועה, מחסור בחנייה, שיפוצים וחסימה של דרכים. שעות הבוקר בערים הגדולות במרכז הארץ הן לרוב שעות פקוקות מכיוון שהמון עובדים מגיעים מחוץ לעיר עם רכב וכך גם שעות אחר הצהריים. כמו כן, קורה שבשעות הצהריים מגיעות משאיות מזון ושתייה וחוסמות את התנועה בעיקר ברחובות הראשיים. בשעות הצהריים יש תנועה רבה סביב מוקדי בילוי לילדים אחר הצהריים. הובלה יעילה זו הובלה שמתוכננת מראש לפי התנועה בעיר. כדאי לקבוע הובלות משרדים בפתח תקווה לשעות מקודמות במיוחד או שעות הצהריים  או לחילופין שעות הערב שהן שעות פחות עמוסות בערים הגדולות במרכז הארץ.

הקלו על המובילים ותחסכו זמן

אריזה נכונה, עם הוראות ברורות, שמירה על חנייה למובילים, כל אלו מקלים על המובילים ולכן מקלים על זמן ואיכות ההובלה. אל תחכו לרגע האחרון עם הפרטים הקטנים כי הם אלו שיעשו את כל ההבדל. ארזו את המשרד שלכם בחוכמה. את כל חוטי הכבלים מרוכזים תניחו בארגזים מסודרים, את המחשבים הרגישים תניחו בארגזים משלהם ותכתבו את תכולתם ואת רגישותם, טלפונים תעטפו וגם מוצרי חשמל אחרים כמו פקס וסורק ועוד מכשירי חשמל חשובים, ארזו כל אלה יחד. מומלץ שהאריזה תהיה מועילה וחכמה, כך גם כשאתם פורקים לאחר מכן את כל הציוד, תדעו מה יש איפה ותוכלו להניח את הדברים יחד במיקום שלהם מבלי להתרוצץ בחללים של המשרד. בצורה שאתם כותבים ומכינים מראש את האריזה, אתם גם מונעים אבדות בדרך ושומרים על הציוד המשרדי שלכם.

לפרטים נוספים על שירותי הובלות משרדים בפתח תקווה התקשרו אלינו או מלאו את פרטיכם בטופס צור קשר ונשמח לעמוד לרשותכם!

הובלות 5 כוכבים - שירותי הובלות מקצועיים

חייגו אל הובלות חמישה כוכבים
WhatsApp chat
דילוג לתוכן