מספר ספק משרד הביטחון 014496 (1) 001

הובלות משרדים בתל אביב

זקוקים לשירותי הובלות משרדים בתל אביב?
הגעתם בדיוק למקום הנכון!

כל מה שאתם צריכים הוא להשאיר פרטים או לחייג אלינו
אנו כבר נדאג עבורכם להובלה בטוחה, אחראית ונעימה!

חברת הובלות 5 כוכבים הינה חברת ההובלות המובילה בישראל, המספקת מגוון שירותי הובלות משרדים בתל אביב. להובלות 5 כוכבים צוות מיומן ומנוסה המבצע הובלות במקצועיות, באמינות ובאחריות רבה, אשר ילוו אתכם לכל אורך הדרך במעבר הדירה, הבית או המשרד.

למה לעבוד איתנו?
  • מחירים אטרקטיביים לסטודנטים
  • מבצעים הובלות של פריטים בודדים
  • למעלה מ-14 שנות נסיון
  • צוות מקצועי ביותר

 

הובלות 5 כוכבים מזמינה אתכם ליהנות ממגוון רחב של שירותי הובלות משרדים בתל אביב. לא משנה בין אם אתם סטודנטים אשר זקוקים להעביר את הציוד אל דירה שכורה, בין אם אתם זוג צעיר או משפחה אשר עוברת אל דירה חדשה ובין אם ברשותכם משרד אשר עובר אל מקום משכנו החדש.

הובלות 5 כוכבים נמצאים שם בשבילכם!
חברת הובלות 5 כוכבים מזמינה אתכם ליהנות משירותים נוספים במחירים אטרקטיביים.

מידע חשוב על הובלות משרדים בתל אביב

בהיותה הלב הפועם של עולם העסקים הישראלי, בתל אביב יש אלפים רבים של משרדים השוכנים בכל רחבי העיר. מטבע הדברים, מעת לעת עולה הצורך בהובלה של תכולת המשרד, בעיקר כאשר משנים את המיקום בעיר או כאשר צריך לפנות את המקום לתקופת מה לצורך שיפוצים. במקרים אלו יש לבצע הובלות משרדים בתל אביב עם חברות המתמחות בכך מאחר שמדובר בהובלה מורכבת יחסית, בה יש לנקוט בזהירות יתרה ולהפגין בקיאות, מקצועיות וניסיון רב.

הייחודיות של הובלת משרדים

הובלת משרד בתל אביב, או בכל עיר ומקום אחר, מאופיינת כאמור בכמה היבטים ייחודיים. ראשית, בניגוד להובלה של תכולת דירות בעיר, במרבית המקרים הציוד והפריטים הינם רבים יותר מבחינת הנפח שהם תופסים, כגון דלפקי קבלה, שולחנות משרדיים ושולחנות מנהלים, כיסאות, ספות המתנה וכדומה. זאת אומרת שהחברה צריכה להיות מסוגלת לשנע את כלל הציוד באופן יעיל ובאמצעות אריזות וכלי שינוע הולמים. שנית, מדובר בציוד אשר ערכו הכלכלי הינו גבוה ומשקף הוצאות שבוצעו לאורך השנים על רכישות שונות, כך שפגיעה, חבלה, שריטה או כל סוג אחר של פגם או בלאי עלולים להיות כרוכים באי נעימות ובהוצאות. בהמשך נראה כיצד חברות הובלות משרדים בתל אביב מתמודדת עם סוגיה זו.

שלישית, הובלת משרד בתל אביב כוללת לא מעט פריטים שהים רגישים במיוחד, וזאת לצד שוויים הכספי הגבוה. כך לדוגמא, תכולת המשרד עשויה לכלול מחשבים, מקרנים, מנורות, שרתים, כוננים ניידים ועוד הרשימה ארוכה. פגיעה או חבלה בפריטים אלו אינה מסתכמת בבלאי חיצוני, אלא עלולה ממש לפגום בתפקודם התקין עד כדי אובדן מידע חיוני ורגיש לעסק, צורך לרכוש מכשיר חדש בעלויות בלתי מבוטלות, ופגיעה ממשית בהתנהלות השוטפת. לכל אלו מצטרף כמובן מרכיב הזמן, שכן למרות שמדובר בציוד רב יחסית, בעבודות שיכולות להיות מורכבות (למשל משרד בקומה גבוהה, פריטים כבדים, צורך לשוב ולחבר את הציוד המיקום החדש), יש לבצע אותן במהירות כדי להקטין ככל האפשר את ההפסקה בפעילות השוטפת.

כיצד מתמודדים עם סוגיות אלו?

כפי שאמרנו, הובלות משרדים בתל אביב אינן עניין של מה בכך וצריך לבחון היטב את יכולותיה של החברה שאותה אתם בוחרים לאספקת השירות. הפרמטר הראשון והחיוני הינו הניסיון של החברה בתחום הובלות המשרדים וכמובן היותה מספקת שירות גם בתל אביב. כמו בתחומים רבים, גם כאן הניסיון מעיד על יכולות וידע שנצברו לאורך שנים, הכרה עם האתגרים המיוחדים של הובלות אלו, יכולת לתת פתרונות הולמים, ועל שביעות רצון של לקוחות החברה לאורך תקופה ארוכה.

סוגיה שנייה שאין להתפשר עליה היא אחריות מלאה על ההובלה וביטוח הולם של הציוד. על היבטים אלו אין להתפשר בשום מקרה ואנו ממליצים תמיד לקרוא את האותיות הקטנות: על מה בדיוק חל הביטוח? אילו אירועים הוא מכסה ואילו לא? מה האחריות של החברה ומה שלכם? מהו היקף הפיצוי? האם ישנה השתתפות עצמית? וכן הלאה.

מקצועיותה של החברה בתחום הובלות המשרדים תתבטא בעוד מגוון היבטים. כך למשל, היא תשתמש באריזות בטוחות ונכונות לפריטי הציוד השונים, החל מנייר עטיפה המורכב מניילון נצמד, ועד לאריזות עם קלקר עבור פריטים רגישים במיוחד. בנוסף, חברה שכזו תקפיד תמיד על תקינות הרכבים כדי שההובלה לא תשתבש או תתעכב מסיבות כאלו, דבר העלול להשפיע הן על לוחות הזמנים והן על העלויות. מדובר בטיפולים שוטפים ותקופתיים בהתאם להוראות יצרני הרכב ובמוסכים מורשים. ולבסוף, במקרים רבים קיים צורך בהתקנה מחדש של רהיטים משרדיים שונים שהועברו על ידי החברה. במידה שהשירות נדרש לכם, ישנן חברות המסוגלות להציע זאת בתוספת תשלום, אז בדקו את הנושא מול החברה בעת ההתקשרות.

לפרטים נוספים התקשרו אלינו או מלאו את פרטיכם בטופס צור קשר ונשמח לעמוד לרשותכם!

הובלות 5 כוכבים - שירותי הובלות מקצועיים

חייגו אל הובלות חמישה כוכבים
WhatsApp chat
דילוג לתוכן