מספר ספק משרד הביטחון 014496 (1) 001

הובלת משרדים ברמת חמישה כוכבים

אני מודה, כאשר משרד הדיגיטל הצעיר ברשותי התרחב והחלטתי להעביר את החברה למשרדים חדשים, היו בליבי לא מעט חששות. שמי עידו לוי והחברה שלי נוסדה ועשתה את צעדיה הראשונים במשרד קטן ברחוב רוטשילד בתל אביב. צברנו שם המון זיכרונות, חוויות והתפתחנו כחברה וכאינדיבידואלים.

כאשר הכפלנו את מספר העובדים בחברה הבנתי שאין מנוס. נוסטלגיה היא דבר נחמד, אבל בביזנס צריך גם לדעת להתקדם ולצמוח. המעבר למשרדים גדולים ומרווחים יותר במגדלי עזריאלי היה צעד מתבקש.

הובלות ברמת חמישה כוכבים

הובלה של ציוד יקר

להעביר את המשרד שלנו טמן בחובו לא מעט בעיות ואתגרים. הציוד במשרד שלנו היה יקר במיוחד: מצלמות וידאו, ציוד עריכה, מחשבים, מסכים, ציוד דיגיטלי שנרכש במאות אלפי שקלים. הובלה לא אחראית של כל הציוד הזה עלולה לגרום לו נזק גדול.

למזלי, קיבלתי המלצה מקולגה שביצע הובלת משרדים בעבר באמצעות חברת הובלות 5 כוכבים. לאחר שיחה עם אנשי החברה הגיע אל המשרד שלנו ראש צוות שביחד עמי ועם אנשיי ביצע תכנון מוקפד לגבי ההובלה.

אריזה, ביטוח ואפילו ניקיון

תהליך ההובלה עצמו היה מצוין ומשביע רצון. הכל נארז ונעטף מראש בצורה בטוחה, המחשבים סומנו ונותקו מבעוד מועד בידי אנשי הובלות 5 כוכבים והכל נעשה בצורה זהירה ומקצועית.

5 כוכבים דאגו מראש לביטוח על כל הציוד המועבר, אבל לשמחתנו הרבה לא היה צורך להשתמש בביטוח. הובלת המשרד נעשתה ללא כל נזק, הציוד הגיע בשלמותו למשרד החדש וההובלה הוכתרה בהצלחה.

חשוב לציין כי חברת הובלות 5 כוכבים גם המליצה לי על חברת ניקיון משרדים אשר הכינה עבורנו מראש את המשרדים החדשים כך שיהיו מצוחצחים ומבושמים. כך יכולנו להקים את עמדות העבודה החדשות עם הציוד הישן בסדר מופתי ועם תחושת התחדשות שהשאירה את הנוסטלגיה מאחור והותירה ציפיות לדף החדש שנפתח.

חברת הובלות מומלצת לכל בעלי העסקים

אני רוצה להודות לחברת 5 כוכבים הובלות על השירות הנפלא בהובלת המשרד ולהמליץ בחום על השירותים שלה לכל חברה שמבצעת מעבר כזה.

כבעל עסק אני מכיר את החששות והמועקה המלווה מהלך כזה, אך כמי שהיה מעורב לעומק בכל שלבי התכנון, האריזה, ההובלה, הפירוק וההרכבה, אני יכול לומר בביטחון: אין מקצוענים בתחום הובלת המשרדים כמו הובלות 5 כוכבים. קיבלנו שירות אדיב, אמין ומיומן כמו שלא מקבלים אפילו במלונות פאר חמישה כוכבים.

חייגו אל הובלות חמישה כוכבים
WhatsApp chat
דילוג לתוכן