מספר ספק משרד הביטחון 014496 (1) 001

כמה עולה הובלת משרד?

כ-6,300 חברות ועסקי הובלות פעילים כיום בישראל. אולם מעטים מהם מוכנים או מיומנים לקחת על עצמם הובלת משרדים. מדובר על פרויקט מסובך ובעל אחריות גבוהה בהרבה מאשר הובלת דירה, אשר דורש כוח אדם גדול יותר ותכנון קפדני אף יותר. בהתאמה, גם מחיר הובלת משרד הוא כמובן גבוה יותר מאשר מחיר הובלת דירה.

הובלות 5 כוכבים- ניסיון ומחיר

בין אם מדובר בעסק קטן או גדול, ישנם שני קריטריונים חשובים שעליכם לשים לב אליהם בבחירת חברת הובלות שתטפל בהובלה למשרד חדש. קודם כל, מצאו חברה שעשתה זאת בעבר מספיק פעמים ומחזיקה בניסיון משמעותי בהובלת משרדים. ניסיון בהובלת דירות, גם אם הוא הולך אחורה עשרות שנים, אינו מכין אותך במאומה לתחום המשרדים.

הקריטריון השני שחשוב הוא למצוא חברה שעוד לפני הצעת המחיר, מחזיקה במחירון מסודר שעשוי להקל בחישוב העלויות הצפויות של ההובלה. כך תוכלו להימנע מקבלת הצעת מחיר שרירותית, כזו שעלולה לנצל במקרים של חוסר תום לב את ההיכרות עם העסק שלכם והיקף הפעילות שלו, על מנת להעלות מחירים.

תכנון מוקדם ומפורט להובלת משרד

הדבר החשוב ביותר בהובלת משרד הוא התכנון המוקדם. חברת ההובלות צריכה להכין מסמך מפורט ובו סדר הפעולות המתוכנן, סדר העברת העמדות והחדרים מהמשרד הישן, ואופן הסידור במשרד החדש. חברת ההובלות צריכה לדאוג לניתוק וחיבור מחשבים, העברת ציוד משרדי ולעתים גם העברת ציוד טכנולוגי יקר שדורש תשומת לב יתרה והקפדה רבה שבעתיים על מנת שלא לגרום לו נזק.

מחיר הובלת משרד

המחיר של הובלת משרד תלוי כמובן בגודל המשרד ובאופי הציוד שיש להעביר. הובלה של עמדה משרדית ממוצעת הכוללת שולחן, כיסא ושידה תעלה כ-500 שקלים ומעלה. הובלה של חדר ישיבות ממוצע כולל שולחן, לוח, כסאות, עמדת מחשב ומקרן אמורה לעלות לפחות כ-650 שקלים.

הובלת ארונית ספרים ברוחב 80 ס”מ תעלה 150-250 שקלים ואילו ארונית של 160 ס”מ כולל פירוק והרכבה תעלה כ-350-550 שקלים. המידע המלא על הערכת מחיר של הובלת פריטים משרדיים נמצא בעמוד המחירון באתר חברת הובלות חמישה כוכבים.

הובלות חמישה כוכבים

חברת הובלות חמישה כוכבים מתמחה בהובלת דירות ומשרדים כאחד ועושה זאת מאז שנת 2007. החברה מחויבת מאז התפרצות הקורונה להקפדה יתרה על הנחיות של משרד הבריאות והצוותים שלנו מקבלים תדרוך ותזכורת ברורה לפני כל הובלה על מנת לשמור על בריאותם ובריאות הלקוחות.

ניתן ליצור קשר עם נציגי החברה בטלפון ואף לארגן שיחת זום על מנת להבהיר מראש את כל החששות והשאלות. גם אם לא תבחרו בנו, המקצוענים שלנו ישמחו לספק לכם את כל המידע הדרוש לכם לגבי הובלת משרד.

חייגו אל הובלות חמישה כוכבים
WhatsApp chat
דילוג לתוכן