מספר ספק משרד הביטחון 014496 (1) 001

הובלת תכולת דירות באופן אחראי

הובלת תכולת דירות 

זמן קריאה 3 דקות:
יום מעבר הדירות הוא יום עמוס ולא פשוט, אך אם שוכרים את שירותיה של חברת הובלות איכותית אפשר לבצע הובלת תכולת דירות באופן חלק וללא כל תקלות.

המומחיות של עובדי חברת ההובלה היא לאחסן את כל הפריטים על המשאית באופן מסודר וכך כל המוצרים לא יזוזו בעת ההובלה, מוצרי חשמל כמו מקרר, תנור, קורקינט חשמלי בצד אחד ומולם כל ארגזי העץ וארגזי הקרטון.

הובלת תכולת דירות כולל שירותי אריזה ופירוק

לקוחות רבים מעוניינים שעובדי חברת ההובלות יבצעו גם שירותי אריזה לקראת יום מעבר הדירה. מדובר בעובדים מיומנים ומנוסים שיודעים בדיוק איך לארוז את הפריטים השונים ולכן אפשר לסמוך עליהם שיבצעו עבודה מצוינת ואחראית. 

את הפריטים הרגילים כמו משחקים, ספרים, בגדים ומצעים הם אורזים בארגזי קרטון איכותיים. כל כלי האוכל במטבח נעטפים אחד אחד, כך גם חפצי נוי, מנורות, פסלים וחפצי אומנות אחרים. וכולם נארזים בארגזי עץ מאסיביים שמגינים עליהם מכל כיוון אפשרי.

עבור לקוחות שהזמינו שירותי אריזה ופירוק, העובדים יניחו בדירה החדשה את כל אחד מהארגזים בחדר הנכון בהתאם למדבקות הצבעוניות שהודבקו מראש על גבי כל אחד מהארגזים. לאחר מכן העובדים מניחים את התכולה בארונות, בספריות ובמגירות ותוך פרק זמן קצר, החדר החדש מסודר ומוכן ללינה של הלילה הראשון של הילדים בחדריהם החדשים.

הובלת דירה באופן אחראי

יום ההובלה

ביום ההובלה, העובדים אורזים את מוצרי החשמל כמו המקרר והתנור ומוצרי האלקטרוניקה העדינים כמו מחשבים ומסכי טלוויזיה. באמצעות יריעות ניילון נצמד וניילון בועות הם עוטפים לאורך ולרוחב כך שלא יהיה פגם או נזק במהלך ההובלה. הם מונחים במשאית ועוטפים אותם בשמיכות עבות כדי שלא יינזקו.

במקרים רבים בעת הובלת תכולת דירות נציגי חברת ההובלה מציעים ללקוח להיעזר בשירותי מנוף כדי להוריד את הציוד מהדירה הנוכחית למשאית ולהעלות את הציוד לדירה החדשה. זהו שירות שמחירו סביר, אך יש לו יתרון עצום בכך שהוא יוצר הובלה מהירה וללא צורך בסחיבת הציוד הרחב על הגב אם הוא לא נכנס למעלית, או שלא קיימת מעלית. 

בדרך זו מניחים את הציוד על הרמפה של המנוף והוא מעלה או מוריד את כל האריזות דרך המרפסת או לחלופין דרך חלונות הזכוכית של הסלון, כיוון שהמפתח שלהם רחב.

אריזה להובלת דירה

בחירה של חברת הובלה 

שביעות הרצון מחברת ההובלה נובע מהעובדה שהלקוחות שוחחו עם בני משפחה או חברים שגם הם נעזרו בחברת הובלה והיו מרוצים מההתנהלות האחראית, העמידה בלוחות הזמנים, המהלך המהיר של העברת הדירה בתשלום שהוא הוגן וסביר.

כולם רוצים לסיים את ההובלה כשכל הציוד מגיע בשלמותו למקום החדש, ללא פגמים וללא שברים. אומנם קיים ביטוח לכל התכולה אך המוביל וגם הלקוח, לא מעוניינים להפעיל את הביטוח אלא שכל הציוד יגיע ללא תקלות לבית החדש.

הובלות 5 כוכבים - שירותי הובלות מקצועיים

 

לקבלת יעוץ בחינם יש ללחוץ על ה”חייגן” או על האייקון – “WhatsApp” שבצד ימין.

חייגו אל הובלות חמישה כוכבים
WhatsApp chat
דילוג לתוכן