מספר ספק משרד הביטחון 014496 (1) 001

טעויות נפוצות במעבר דירה

     1. לבצע הובלה ללא הצעת מחיר מסודרת. גם אם נאמר לכם בטלפון או בפגישה עלות מפורשת להובלת הדירה, אל תסתפקו בכך ודרשו הצעת מחיר על גבי מסמך רשמי או באמצעות מייל.

  1. להתחיל לארוז ברגע האחרון. אל תכניסו את עצמכם ללחץ מיותר, האריזה היא לא כיף גדול אבל גם לא צריך להפוך אותה לסבל או לאירוע מלחיץ. התחילו לארוז כחמישה ימים לפני המעבר, הקדישו יום אחד לכל חדר בבית. כך גם תימנעו משחיקה פיזית של גופכם. אם אתם מעוניינים לחסוך לעצמכם את עניין האריזה, חברת הובלות רצינית מספקת גם שירותי אריזה, עם צוות מיומן שיארוז ויכין את הבית עבור הסבלים.
  2. לשכוח לסמן מה מכיל כל ארגז. אם החלטתם לארוז בעצמכם, שימו לב שעל כל ארגז כתובה תכולתו. זה מאפשר לפרוק את הארגזים בחדר המתאים בביתכם החדש ומקל מאוד את הסידור שלו.
  3. לארוז דברים יקרי ערך. דברים שבירים או יקרי ערך קחו עמכם בתיק ואל תארזו בארגזים. מובילים מקצועיים אמנם לא אמורים לגרום לנזק, אך מי כמוכם מודעים לחשיבות של פריטים מסוימים עבורכם. אם החלטתם לארוז דברים שבירים, הקפידו לעטוף אותם היטב בכמה שכבות.
  4. להשאיר את הילדים ו/או חיות מחמד לצדכם בזמן ההובלה. כאשר עוברים דירה, רצוי שהילדים וחיות המחמד לא יסתובבו לכם בין הרגליים. אם באפשרותכם למצוא להם סידור זה יקל עליכם ביום הלא פשוט שלפניכם.
  5. להכין את הדירה החדשה רק אחרי ההובלה. צביעה, הדברה, חיבור של תקשורת אינטרנט, טלפון וטלוויזיה, תיקונים שונים – אל תמתינו לרגע שתהיו על ארגזים כדי לטפל בכל אלה. עשו זאת עוד לפני כן.
  6. לשכוח לעדכן חברות על מעבר דירה. זוהי טעות נפוצה אשר נובעת בדרך כלל ממעבר מהיר ולחץ זמן. כיום ניתן בקליק אחד לעדכן לגבי שינוי כתובת אצל ספקי התקשורת, בנקים, חברות ביטוח, קופות חולים ועוד. חסכו זמן יקר והימנעו מאפשרות שהדואר שלכם ימשיך להגיע לכתובת הישנה.
  7. לחסוך בקרטונים. גם אם נדמה לכם שיש לכם מספיק קופסאות, תמיד תופתעו לגלות שישנם דברים שבכלל שכחתם מקיומם. בהנחה שאינכם אגרנים, רצוי להיפטר אמנם מדברים מיותרים. עם זאת, בקשו מחברת ההובלות ארגזים איכותיים כדי לשמור באופן מיטבי על תכולתם. הימנעו מלקיחת קרטונים זולים שניתן למצוא במכולת.
  8. לבחור בהצעת המחיר הזולה ביותר. זו אולי הטעות הגדולה ביותר. לא חסרות חברות הובלה חאפריות, אשר מנסות לעשות כסף מהיר או סתם לחדור לשוק. הובלת דירה היא מלאכה אשר דורשת ניסיון ותכנון רב. ניתן למצוא חברה במחיר הוגן שגם תעשה עבודה מקצועית. מחיר נמוך מאוד הוא נורת אזהרה לשירות חפיפניקי.
חייגו אל הובלות חמישה כוכבים
WhatsApp chat
דילוג לתוכן