מספר ספק משרד הביטחון 014496 (1) 001

כיצד לארוז דירה – המדריך

עוברים דירה ולא יודעים מאיפה להתחיל? הובלות חמישה כוכבים עושים לכם סדר בבלאגן

הגיע הזמן שלכם לעבור דירה ואתם יודעים שיש לכם מלא דברים לארוז. מה נעביר איתנו? מה נמכור? מה נמסור? איך נסדר את כל הבלאגן הזה? אלו שאלות שעולות אצל כל אחד ואחת מאיתנו ומפריעות לכולנו. לאריזת דירה יש סדר מסוים שאם תיישמו אותו, תוכלו להפוך את המעבר להרבה יותר קל ויעיל. הובלות חמישה כוכבים הם חברת ההובלות המובילה בישראל ומזמינה אתכם לקרוא את המדריך שמסביר כיצד לארוז דירה.

להצטייד בחומרי האריזה הנכונים

 

לפני שתתחילו באקט האריזה עצמה כדאי מאוד שתרכשו חומרי אריזה מתאימים, כגון:

 

  • קרטונים
  • נייר שרינק נצמד
  • נייר פצפצים
  • דבק מסקנטייפ רחב
  • טוש לורד
  • מדבקות עם המילה ״שביר״ (ניתן לחלופין לרשום עם טוש לורד אדום)

 

כל חומרי האריזה הללו יעזרו לכם לארוז לארוז את החפצים שלכם ביעילות רבה. קרטונים קיימים בגדלים שונים ותוכלו להצטייד בקרטונים בגדלים שונים שיתאימו לחפצים השונים. נייר שרינק יעזור לכם מאוד לארוז רהיטים שאתם רוצים לשמור עליהם שלא ייפגעו. נייר פצפצים יעזור לכם לעטוף מוצרים שבירים שאתם רוצים לתת להם הגנה מלאה במעבר הדירה. רצוי לאחד את הדברים השבירים לקרטונים משלהם ולרשום עליהם את המילה ״שביר״ בטוש לורד אדום ובגדול. על כל ארגז שאתם אורזים, רשמו את תכולת הארגז, לדוגמא:

״בגדים: מעילים, מכנסיים ארוכים, סווטצרים״, או למשל: ״דברי משרד: ניירת, קלסרים, כלי כתיבה״.

ככל שתהיו יותר יסודיים ומסודרים, כך תהליך הפריקה יזרום טוב יותר.

 

אריזת דירה לפי אזורים

 

עוד דבר שיתרום לכם רבות הוא שמירה על סדר האריה בבית ואריזה לפי אזורים. את דברי הסלון ארזו בקרטונים משלהם, ואותו דבר ארזו את השירותים, המשרד, המטבח וחדר השינה לפי נושאים. כאשר תפרקו את הקרטונים תוכלו למקם אותם לפי המקום אליהם הם שייכים וכך לא יהיה לכם בלאגן.

 

מיון הדירה בזמן האריזה

 בזמן האריזה תתקלו בחפצים שאינכם צריכים עוד. את הדברים האלו תוכלו או למכור או למסור. זירת המסחר בפייסבוק, ״Marketplace” , היא מקום נהדר לנסות למכור מוצרים שלא זקוקים להם יותר. תוכלו לאסוף סכום כסף נאה ממכירת דברי יד שנייה ברשת.

אם יש דברים שאתם מעוניינים לתרום תוכלו לפנות לארגונים שונים העוסקים בתרומות, או לחלופין למסור למכרים או חברים.

אריזת דירה היא דבר לא קל ולא כולם יכולים להתמודד עם זה לבד. תוכלו להעזר בחברת ההובלות גם בתהליך האריזה. חברת חמישה כוכבים היא חברה וותיקה ומנוסה בתחום ההובלות ומציעה שירותי אריזה מהטובים ביותר. תוכלו ליצור איתנו קשר ולשמוע מידע נוסף.

חייגו אל הובלות חמישה כוכבים
WhatsApp chat
דילוג לתוכן