מספר ספק משרד הביטחון 014496 (1) 001

אריזה והובלה בבאר שבע

זקוקים לשירותי אריזה והובלה בבאר שבע?
הגעתם בדיוק למקום הנכון!

כל מה שאתם צריכים הוא להשאיר פרטים או לחייג אלינו
אנו כבר נדאג עבורכם להובלה בטוחה, אחראית ונעימה!

חברת הובלות 5 כוכבים הינה חברת ההובלות המובילה בישראל, המספקת מגוון שירותי אריזה והובלה בבאר שבע. להובלות 5 כוכבים צוות מיומן ומנוסה המבצע הובלות במקצועיות, באמינות ובאחריות רבה, אשר ילוו אתכם לכל אורך הדרך במעבר הדירה, הבית או המשרד.

למה לעבוד איתנו?
  • מחירים אטרקטיביים לסטודנטים
  • מבצעים הובלות של פריטים בודדים
  • למעלה מ-14 שנות נסיון
  • צוות מקצועי ביותר

 

אתם לקראת מעבר דירה בעיר הדרומית והקסומה באר שבע. אתם משפחה עם ילדים, עובדים במהלך שעות היום ובערב מתפנים למשפחה, השעות שלכם קצובות, אין מה לומר. אך החלטתם לעבור דירה ואתם יודעים שמדובר בהליך לא קל שידרוש מכם שעות רבות של התעסקות עם התכולה שלכם, אריזה, ניפוי, פירוק ועוד כל מיני עניינים בירוקרטיים וכו’.

היום תוכלו לקבל מענה לפחות לחלק מהדברים, מענה שיאפשר לכם לעסוק בכל העניינים מבלי להתעסק כלל באריזה! לא תאלצו לחיות לאורך חודש שלם בין ארגזים ובלגן תהומי בבית, השגרה יכולה להמשיך עד יום המעבר ואתם תשנו בראש שקט. באמצעות שירות אריזה והובלה בבאר שבע תוכלו להמשיך את שגרת החיים עד לרגע המעבר.

היום לעומת פעם

אתם ודאי זוכרים מאחד מעברי הדירה כיצד הבית נראה חודש לקראת, כל הסלון והחללים בבלגן עם ארגזים שנמצאים בכל פינה ואתם לא מצליחים למצוא כלום, כי חלק כבר ארזתם ועוד. אז תחשבו מה זה אומר כשיש ילדים קטנים בסביבה, זה הופך את כל התהליך להרבה יותר קשה. היום חברות הובלה רבות זיהו את הקושי וראו בשרות זה מענה אולטימטיבי.

אריזה לפני ההובלה

ביום ההובלה אנשי האריזה שהם חלק מהחברה או מטעמם יגיעו לארוז לכם מוקדם את כל התכולה בכל החללים. הם יתחילו לארוז את החללים בצורה מסודרת ומבוקרת, ינפו את מה שצריך בהסכמתכם כמובן ויארזו כל דבר שביר בצורה זהירה ויציינו על כל ארגז את התכולה שלו ולאחר מכן יאטמו את הארגזים. שלב האריזה יתבצע בתיאום עם חברת ההובלה ולכן יוקצב לזה זמן שיתאים לגודל החלל ולנפח התכולה.

שלב ההובלה

חברת ההובלה שתגיע בתיאום מראש תהיה מוכנה לאסוף ולהעמיס את כל מה שאנשי האריזה ארזו בצורה מסודרת ותסיע את התכולה למשכנכם החדש. אתם תצטרכו לפרק את התכולה אך היא תהיה הרבה יותר קלה כיוון שהכל יהיה מוסדר ומאורגן וברור.

הובלות 5 כוכבים מזמינה אתכם ליהנות ממגוון רחב של שירותי אריזה והובלה בבאר שבע. לא משנה בין אם אתם סטודנטים אשר זקוקים להעביר את הציוד אל דירה שכורה, בין אם אתם זוג צעיר או משפחה אשר עוברת אל דירה חדשה ובין אם ברשותכם משרד אשר עובר אל מקום משכנו החדש.

הובלות 5 כוכבים נמצאים שם בשבילכם!
חברת הובלות 5 כוכבים מזמינה אתכם ליהנות משירותים נוספים במחירים אטרקטיביים.

לפרטים נוספים התקשרו אלינו או מלאו את פרטיכם בטופס צור קשר ונשמח לעמוד לרשותכם!

הובלות 5 כוכבים - שירותי הובלות מקצועיים

חייגו אל הובלות חמישה כוכבים
WhatsApp chat
דילוג לתוכן