מספר ספק משרד הביטחון 014496 (1) 001

אריזה והובלה בירושלים

זקוקים לשירותי אריזה והובלה בירושלים?
הגעתם בדיוק למקום הנכון!

כל מה שאתם צריכים הוא להשאיר פרטים או לחייג אלינו
אנו כבר נדאג עבורכם להובלה בטוחה, אחראית ונעימה!

חברת הובלות 5 כוכבים הינה חברת ההובלות המובילה בישראל, המספקת מגוון שירותי אריזה והובלה בירושלים. להובלות 5 כוכבים צוות מיומן ומנוסה המבצע הובלות במקצועיות, באמינות ובאחריות רבה, אשר ילוו אתכם לכל אורך הדרך במעבר הדירה, הבית או המשרד.

למה לעבוד איתנו?
  • מחירים אטרקטיביים לסטודנטים
  • מבצעים הובלות של פריטים בודדים
  • למעלה מ-14 שנות נסיון
  • צוות מקצועי ביותר

 

אתם חודשיים לפני יום המעבר, מצאתם דירה בירושלים, רבע שעה נסיעה מהדירה הנוכחית ואתם מתרגשים אבל אתם גם מעט חוששים מכל הבלגן שהמעבר הולך לייצר. אתם מחזיקים משרה חשובה ואתם מגדלים ילדים, איך בכל זה יתאפשר לכם להכניס גם אריזה והתעסקות עם ארגזים בלו”ז הכל כך צפוף שלכם. המקסימום שאתם יכולים להבטיח זה משחק מחבואים בין הארגזים לחמש דקות ארוכות.

עבור זה הוקם שירות חדש ומעולה ומאוד יעיל –שירותי אריזה והובלה. שירותי האריזה לרוב מגיעים מחברת ההובלות עצמה או מטעמם. מדובר בשירות נפלא שחוסך לכם ימים שלמים של התעסקות ומחייה בקרב הארגזים. אתם למעשה תגורו עד ליום האחרון שלכם בביתכם הנוכחי בלי תחושה שמשהו בכלל עבר דירה.

שירותי אריזה בירושלים

אריזה והובלה בירושלים היא למעשה שירות שניתן לקבל בכל עיר. גם בירושלים תוכלו ליהנות משירות מעולה שכזה. אתם מורידים מעצמכם את כל העול של לחיות לצד ארגזים למשך חודש שלם, לעסוק באריזה סיזיפית של חפציכם, ומתפנים לכל ענייני השגרה בצורה מלאה.

שירותי הובלה

היום שירותי הובלה מספקים, מלבד ההובלה עצמה, שירותים נוספים כמו אריזה שצוין לעיל, וכן שירותי פירוק, שכן מדובר בארגזים שלמים שיפורקו לאחר ההובלה בבית החדש. כל פריט יגיע למקומו במהרה ויוצב במקום החדש שלו מבלי שאתם תצטרכו לעשות דבר. הפירוק יעשה מתוך ניסיון וללא התלבטויות למעט דברים מיוחדים שיתייעצו אתכם.
שירותי הובלה מספקים שירות של מנוף, למקרים שלא ניתן להחדיר את התכולה של הבית דרך המעלית או שיש חפצים רגישים מדי שלא יכולים להיות מובלים על ידי סבלים אלא רק על ידי מנוף כמו פסנתר ומקררים מסוימים שמעליות קטנות לא מסוגלות להכיל ועוד.

ביטוח פוליסה

החפצים והפריטים שלכם מאוד חשובים לכם, וחלקם הם דברים רגישים מאוד בעלי רגש סנטימנטלי. משפחות מסוימות מחזיקות בבית בשידת ענתיקה מסיבית שהיא למעשה עברה בירושה מדורי דורות ומבית לבית בירושלים, וכעת היא צריכה לעשות את דרכה לבית החדש. מומלץ ביותר, שכל התכולה שלכם מקטן עד גדול תהייה מבוטחת. תשאלו מבעוד מועד את חברת ההובלה אותה תשכירו על הפוליסה שלה והאם היא בתוקף ביום ההובלה שלכם.

הובלות 5 כוכבים מזמינה אתכם ליהנות ממגוון רחב של שירותי אריזה והובלה בירושלים. לא משנה בין אם אתם סטודנטים אשר זקוקים להעביר את הציוד אל דירה שכורה, בין אם אתם זוג צעיר או משפחה אשר עוברת אל דירה חדשה ובין אם ברשותכם משרד אשר עובר אל מקום משכנו החדש.

הובלות 5 כוכבים נמצאים שם בשבילכם!
חברת הובלות 5 כוכבים מזמינה אתכם ליהנות משירותים נוספים במחירים אטרקטיביים.

לפרטים נוספים התקשרו אלינו או מלאו את פרטיכם בטופס צור קשר ונשמח לעמוד לרשותכם!

הובלות 5 כוכבים - שירותי הובלות מקצועיים

חייגו אל הובלות חמישה כוכבים
WhatsApp chat
דילוג לתוכן