מספר ספק משרד הביטחון 014496 (1) 001

הובלות מנוף באשדוד

זקוקים לשירותי הובלות מנוף באשדוד?
הגעתם בדיוק למקום הנכון!

כל מה שאתם צריכים הוא להשאיר פרטים או לחייג אלינו
אנו כבר נדאג עבורכם להובלה בטוחה, אחראית ונעימה!

אתם גרים באשדוד ואתם מתכננים לעבור בעוד חודשיים דירה, אתם מתחילים להיות מודאגים כיוון שהתכולה של הבית שלכם היא גדולה במיוחד ויותר מזה היא מכילה פסנתר כבד וריהוט שלא ניתן לפירוק, בין הריהוט יש גם את המזנון העתיק שקיבלתם בירושה, ואתם ממש חוששים שייפגם בזמן המעבר.

למה לעבוד איתנו?
  • מחירים אטרקטיביים לסטודנטים
  • מבצעים הובלות של פריטים בודדים
  • למעלה מ-14 שנות נסיון
  • צוות מקצועי ביותר

 

אל דאגה, גם לזה יש פתרון והוא חברת הובלות שמגיעה עם מנוף מיוחד שירים עבורכם ללא כל חשש, כל פריט ורהיט בשלמותו ויעביר לכם את התכולה במלואה לתוך חלל הבית החדש, ממש כמו קסם! העיר אשדוד ידועה כעיר שמכילה מספר רב של בניינים גבוהים במיוחד שיכולים לנסוק עד לקומה 16, לא בכדי תושבים רבים נעזרים בשירותי הובלות מנוף באשדוד ונהנים מהובלה מהירה, בטיחותית ופשוטה.

סוגי מנופי הובלות

בשל הצורך של הובלות מנוף באשדוד, יש מגוון סוגים של מנופי הובלות שבניהם תוכלו למצוא את המנוף הסל ואת מנוף הזרוע הדומיננטיים במיוחד, אך המנוף שמככב הוא מנוף הרמה, זה מנוף שמומלץ לרוב על ידי חברות ההובלה והוא מסוגל לעשות כל סוג של הובלה בצורה הכי מקצועית ובטוחה. כשאתם בוחרים בחברת הובלה למעבר שלכם צאו מתוך נקודת הנחה שהם יודעים לתפעל ולהעניק את השירות המהימן ביותר. בקשו כמובן לראות פוליסת ביטוח של החברה ולוודא שהיא אכן עומדת בכל התקנים בהחזקת מנוף הובלה. הובלה שמצריכה מנוף זאת לא עוד עבודה רגילה, היא דורשת רישיון שאותו מקבלים רק לאחר עמידה בכל המבחנים של משרד התחבורה.

חיסכון בכח אדם

ברור שכל הובלה שמתבצעת במנוף תחסוך הרבה כוח אדם וסבלים. עם זאת מדובר בעלויות גבוהות יותר. מנוף שנכנס לפעולה בזמן מעבר, הוא משום שאף סבל לא יכול לעמוד בהובלה הספציפית, לכן בנוסף לפריטים הכבדים והיקרים שדורשים את המנוף, גם שאר הארגזים, מוצרי החשמל ושאר התכולה תועבר באמצעות המנוף. משמע כל זמני העבודה יתקצרו משמעותית והמעבר ילך מהר יותר. הפריטים יעלו וירדו מהמנוף בצורה מהירה וקלילה בעוד שכל הובלה אחרת שמתבצעת על ידי סבל, אורכת יותר זמן ודורשת גם יותר מאמץ.

לפרטים נוספים התקשרו אלינו או מלאו את פרטיכם בטופס צור קשר ונשמח לעמוד לרשותכם!

הובלות 5 כוכבים - שירותי הובלות מקצועיים

חייגו אל הובלות חמישה כוכבים
WhatsApp chat
דילוג לתוכן