מספר ספק משרד הביטחון 014496 (1) 001

הובלות מנוף בחיפה

במידה ואתם תושבי העיר חיפה ועומדים לעבור דירה, כדאי ומומלץ יהיה לחשוב על מעבר דירה באמצעות הובלות מנוף בחיפה. הטכנולוגיה שמתקדמת בכל תחום מאפשרת הובלות דירה קלות ביחס לפעם עם אמצעיים טכנולוגיים חדישים שמקלים על המעבר ועל העבודה ומאפשרים שמירה ובטיחות על כל הריהוט והציוד שמועבר.

למה לעבוד איתנו?
  • מחירים אטרקטיביים לסטודנטים
  • מבצעים הובלות של פריטים בודדים
  • למעלה מ-14 שנות נסיון
  • צוות מקצועי ביותר

 

חברת הובלות באמצעות מנוף תדאג להעביר את הציוד בצורה בטוחה ומקצועית עם מובילים שהוכשרו לכך ועומדים בכל התקנים ומבטיחים עבודה מוקפדת ובטוחה. הובלה באמצעות מנוף מומלצת לכל מי שהריהוט שלו מסיבי וכבד, הובלה שהיעד שלה הוא מגורים גבוהים, מגורים ללא מעלית ועוד.

הסיבות לשימוש במנוף בזמן הובלה

יש הרבה פריטים שלא ניתן לפרק אותם והם מסיביים במיוחד, לדוג’ פסנתר או ספה מאוד גדולה, מיטת עץ שהיא בנויה ולא ניתן לפרק אותה ועוד. בנוסף, יש פריטים שלא ניתן בכלל להוציא דרך הדלת כניסה או לא ניתן להכניסם לחלל החדש בלי שיבצע בהם פירוק מה שעשוי לגרום להם נזק, וישנם גם מצבים שהמעלית קטנה מדי ולא יכולה להכיל את הפריטים. בגין כל הנסיבות הללו, לא תהייה ברירה אלא להיעזר במנוף הובלות.

מנוף בחיפה

היום, להבדיל מלפני כמה שנים, המצב הרבה יותר פשוט כיוון שאנשים רבים יכולים להסתייע בחברות הובלות מנוף בחיפה שמחזיקות מנוף למעברי דירות. היתרונות במנוף הם שהוא יכול לסחוב כל כמות תכולה שנרצה להכניס לתוך הדירה, כמו מיטות, מזרונים, שידות ומזנון ועוד, בצורה בטוחה ובלי חלילה שייגרם להם נזק. חשוב לזכור שמדובר בתוספת למחיר ההובלה, אך חשוב לזכור שהרכוש שלכם לא פחות יקר וכך גם השקט הנפשי שלכם..

איך מזמינים חברת הובלות עם מנוף?

על מנת למצוא חברת הובלות עם מנוף, כדאי שתתייעצו עם מכרים שזה עתה עברו דירה, תוכלו לקרוא ברשת על חברות הובלה בחיפה עם מנוף וכו’. בכל מקרה שתתקשרו עם חברת הובלה, מומלץ שתספקו להם את כל המידע אודות התכולה שלכם.  חברת הובלה לא תגיע עם מנוף, אלא אם כן תציינו זאת, לכן חשוב מבעוד מועד לתכנן את ההובלה. כל עבודת מנוף דורשת תכנון והערכה של תנאי המקום, עוד טרם ליום המעבר.

לפרטים נוספים התקשרו אלינו או מלאו את פרטיכם בטופס צור קשר ונשמח לעמוד לרשותכם!

הובלות 5 כוכבים - שירותי הובלות מקצועיים

חייגו אל הובלות חמישה כוכבים
WhatsApp chat
דילוג לתוכן