מספר ספק משרד הביטחון 014496 (1) 001

הובלות מנוף בירושלים

זקוקים לשירותי הובלות מנוף בירושלים?
הגעתם בדיוק למקום הנכון!

כל מה שאתם צריכים הוא להשאיר פרטים או לחייג אלינו
אנו כבר נדאג עבורכם להובלה בטוחה, אחראית ונעימה!

כמו בכל עיר, גם בירושלים עיר הבירה נדרשים מדי יום תושבים לשירותי הובלה מקצועיים. לא תמיד תספיק משאית וכמה סבלים על מנת לבצע הובלה כנדרש, ובמקרים רבים נזדקק בעת המעבר למנוף הובלה מיוחד שירים את התכולה מהבית הנעזב אל הבית שאליו נכנסים.

למה לעבוד איתנו?
  • מחירים אטרקטיביים לסטודנטים
  • מבצעים הובלות של פריטים בודדים
  • למעלה מ-14 שנות נסיון
  • צוות מקצועי ביותר

 

גם בירושלים עם בתי האבן והרחובות הצרים והרחבים, ניתן יהיה למצוא חברת הובלות מנוף בירושלים, חברת הובלות שתדע להעניק את השירות הטוב ביותר מכל קומה שהיא, כמו מעבר שמתבצע משכונת רמות שבירושלים לשכונת מגדלי ציון.

הובלה גדולה במיוחד בעיר ירושלים

חברת הובלות מנוף בירושלים שמגיעה מהבירה ומסביבותיה, תוכל לתת מענה מקצועי ומהיר, מהסיבה העיקרית שהיא מכירה את העיר ויודעת כיצד היא פועמת, הקרבה גם מורידה בעלויות השינוע, והובלה מירושלים תדע את אילוצי העיר והמבנים בהתאם לתכולה של הבית. יש פריטים שהמשקל שלהם כבד או לא ניתנים לפירוק, ורק פתרון של מנוף יכול להיות בטוח עבורם. במקרים רבים אחרים, המנוף נכנס לפעולה כשהדירה ממוקמת במקום גבוה במיוחד ללא מעלית או לחילופין מעלית צרה שלא יכולה לאכלס ריהוט גדול וכו’.

סוגי מנופים

תשאלו ודאי עם איזה סוג של מנוף מבצעת ההובלה את ההרמה של התכולה? אם כן יש כמה מנופים יש מנוף זרוע ומנוף סל וכו’, כולם מיועדים להרים תכולה כבדה במהירות ובבטיחות, ללא קושי למקומות גבוהים. כל מעבר באמצעות מנוף בירושלים מתוכננת מבעוד מועד, זה בכדי שביום המעבר תגיע המשאית עם הנפח המתאים ועם הציוד המדויק ללא שום התעכבויות. כל מעבר עם מנוף מצריך הערכה של תנאי המקום ותכנון מראש.

עלויות לפי גבהים

חשוב עוד לדעת שמדובר בעלות שהיא לא נכללת במחיר ההובלה, עלות מנוף היא בנפרד. כמו כן, ככל שהקומה של הבניין יותר גבוהה כך גם המחיר של המנוף שנדרש לעלות גבוה יותר, יעלה יותר. יש מנופים שמגיעים לכל קומה שיתבקש ויש מנופים שקצרים ביעדם, לכן חשוב לדעת מה הגובה עוד בטרם המעבר כדי להתאים את המנוף הנכון.

לפרטים נוספים התקשרו אלינו או מלאו את פרטיכם בטופס צור קשר ונשמח לעמוד לרשותכם!

הובלות 5 כוכבים - שירותי הובלות מקצועיים

חייגו אל הובלות חמישה כוכבים
WhatsApp chat
דילוג לתוכן