מספר ספק משרד הביטחון 014496 (1) 001

הובלות סטודנטים בבאר שבע

היום סטודנטים רבים נאלצים לנוע מהעיר בה גדלו לעיר אחרת שבה הם מתחילים את הלימודים שלהם. על מנת לעשות את המעבר הזה הם יאלצו לא פעם להסתייע בחברת הובלות סטודנטים בבאר שבע. סטודנטים רבים שמגיעים ללמוד בבאר שבע יחפשו את חברת ההובלה המהימנה שתעניק להם את העלות המיוחדת בהתאם לסטטוס שלהם- סטודנטים.

למה לעבוד איתנו?
  • מחירים אטרקטיביים לסטודנטים
  • מבצעים הובלות של פריטים בודדים
  • למעלה מ-14 שנות ניסיון
  • צוות מקצועי ביותר

 

היום נהוג להתחשב במעמד הסטודנטים ולספק להם מחיר ושירות בהתאם. לכן אין צורך לנסות להעביר את התכולה שלכם באוטו הפרטי של ההורים או על הגב, היום שירות הובלות מהעיר ישמח לעשות עבורכם את ההובלה, גם אם מדובר בתכולה קטנה ומצומצמת.

התכולה של הסטודנט

בדרך כלל סטודנטים לא מחזיקים מנעד של ריהוט וחפצים. יש באמתחתם בעיקר את חפציהם האישיים ואת הריהוט שיסייע להם בתקופת הלימודים. זאת מבינים היטב חברות ההובלה ולכן יש להם את המשאיות הקטנות שמיועדות עבור סוג הובלה זה, הם יקצו סבל אחד בדרך כלל להובלה הזו עד שניים. התכולה של סטודנט בעיקרה היא: מיטה, אופניים, שולחן כתיבה, ספה או כורסה, מזרון, כמה ארגזים, מכונת כביסה, שידה וכו’.

אל תעשו זאת בעצמכם!

חשוב מאוד לזכור שכדי לחסוך כסף לא רצוי לעשות מעבר לבד. החיסכון הוא בהובלה עצמה- שכן יש מחירים שמיועדים לסטודנטים וההובלה מתבצעת סביב השעתיים ללא קושי ובמהירות, ולאחר מכן הסטודנט פנוי לפירוק של הדברים וביום אחד הוא כבר מרגיש בבית. תשאירו את העבודה הזו למובילים שיעשו את זה בצורה בטוחה ומקצועית.

חשוב לספק את כל הפרטים

לפני שאתם בוחרים את החברה ואתם משוחחים אתה ומדווחים לה על התכולה ועל היותכם סטודנטים, חשוב שתתריעו בפניה על כל דבר כמו: אם יש מעלית בבניין שלכם או בבניין אליו אתם עוברים, מה הקומה, מה גודל המעלית במידה ויש, כמה ארגזים בערך יש לכם, וכל פרט שיכול להראות לכם חשוב על מנת שחברת הובלות סטודנטים בבאר שבע תגיע עם המשאית הנכונה וכמות הסבלים המתאימה ולא יהיו תקלות ביום המעבר עצמו.

לפרטים נוספים התקשרו אלינו או מלאו את פרטיכם בטופס צור קשר ונשמח לעמוד לרשותכם!

הובלות 5 כוכבים - שירותי הובלות מקצועיים

חייגו אל הובלות חמישה כוכבים
WhatsApp chat
דילוג לתוכן