מספר ספק משרד הביטחון 014496 (1) 001

הובלות סטודנטים בחיפה

העיר חיפה ששכונת למרגלות הר הכרמל התברכה בנוף נפלא והרבה אטרקציות. עוד יש בחיפה את האוניברסיטה המוכרת שאליה נוהרים מדי יום סטודנטים רבים, מרצים ומורים. לא בכדי נאלצים סטודנטים רבים להעתיק את מגוריהם מהערים האחרות בארץ ולעבור לעיר חיפה לכל תקופת שנות הלימודים שלהם.

למה לעבוד איתנו?
  • מחירים אטרקטיביים לסטודנטים
  • מבצעים הובלות של פריטים בודדים
  • למעלה מ-14 שנות ניסיון
  • צוות מקצועי ביותר

 

סטודנטים רבים מתגוררים יחד, על מנת לחסוך בעלויות הדיור. הביקוש לדיור הוא בקרבת האוניברסיטה וסביבתה ואת מעברי דירות יהיה ניתן לחוש היטב לקראת שנת הלימודים הקרבה, שכן אז כולם מחפשים להתכונן לקראתה ומתפנים למעבר ולחיפוש אחר חברת הובלה מתאימה.

שירות הובלות סטודנטים

הובלות לסטודנטים הם לרוב שונות בתהליך שלהן וגם בעלויות. יש הרבה חברות הובלות סטודנטים בחיפה והסביבה, אך חשוב לבחור את החברה שמכירה את התחום של הובלות הסטודנטים ומספקת מחיר בהתאם לזאת. חשוב שתהיה התחשבות מצד חברות ההובלה, כל סטודנט שמגיע לעיר חיפה ברצונו יהיה לרכוש ידע, אם זה בטכניון שבחיפה או באוניברסיטה עצמה, ועל כן הוא נאלץ לא לעבוד ולגור קרוב למוסד הלימודים. בגין זה חברת ההובלה תעניק מחיר מיוחד עם הנחה מיוחדת לסטודנטים, ותתחשב בתנאים הללו.

שירות הובלה לסטודנט כוללים

הובלה שהיא קטנה יחסית- מדובר לעיתים בהובלה שהתכולה שלה מאכלסת חלל של חדר של סטודנט. (מיטה, ארון, כמה קופסאות עם חפצים, שולחן, כיסא ומרבד.)

הובלה של חפץ או פריט בודד- לעיתים יש צורך רק במקרר או תנור שהסטודנט זקוק עבור הבית שלו וזה נחשב מבחינת חברת ההובלה גם להובלה מיוחדת עבור סטודנט.

הובלה למעונות במוסדות הלימוד- הובלות ישירות למעונות של הסטודנטים בתוך המוסדות עצמם נכנסים תחת הקטגוריה של הובלות לסטודנטים.

הובלה לכל יעד- לעיתים סטודנט צריך להעביר חפץ או פריט כלשהו למקום אחר או לבית הוריו. אלה נכללים בקטגוריה של הובלה לסטודנטים.

הובלה רק מחיפה

חשוב שחברת ההובלות תגיע מהעיר עצמה ולא מעיר אחרת רחוקה, שכן חברת הובלות סטודנטים בחיפה שיש לה ניסיון גם במתן מחיר הולם ללא הוצאות של דלק, גם בסוג ההובלה ובתנאים של העיר והיא תוכל לספק לכם את ההובלה המהירה ביותר עם העלות הנמוכה ביותר.

לפרטים נוספים התקשרו אלינו או מלאו את פרטיכם בטופס צור קשר ונשמח לעמוד לרשותכם!

הובלות 5 כוכבים - שירותי הובלות מקצועיים

חייגו אל הובלות חמישה כוכבים
WhatsApp chat
דילוג לתוכן