מספר ספק משרד הביטחון 014496 (1) 001

הובלות קטנות באשקלון

זקוקים לשירותי הובלות קטנות באשקלון?
הגעתם בדיוק למקום הנכון!

כל מה שאתם צריכים הוא להשאיר פרטים או לחייג אלינו
אנו כבר נדאג עבורכם להובלה בטוחה, אחראית ונעימה!

אתם רק עכשיו התחתנתם ואתם עוברים לגור יחד בדירה חדשה שרכשו עבורכם ההורים, דירה בבניין חדש באשקלון, כמה מרגש! אתם זקוקים להובלה, אך מה לעשות כשמדובר בתכולה קטנה במיוחד ואינכם זקוקים להובלה של משאית ענקית וארבעה סבלים.

למה לעבוד איתנו?
  • מחירים אטרקטיביים לסטודנטים
  • מבצעים הובלות של פריטים בודדים
  • למעלה מ-14 שנות נסיון
  • צוות מקצועי ביותר

 

יש לזה פתרון פשוט קל- הובלות קטנות באשקלון מחכות רק לכם. הובלות קטנות כל ייעודם הוא להוביל תכולה שהיא מועטה, פריטים בודדים ולעיתים אף פריט אחד בלבד. החברה מגיע עם טנדר קטן יחסית וסבל אחד או שניים ומובילים את הכל בבטחה, במהירות וביעילות.

תכולה קטנה

כשמדובר בהובלה לתכולה קטנה היא יכולה להכיל רק מקרר או מקרר פלוס תנור. לרוב מדובר  בתכולה של דירה שהיא יחסית יותר דלה מדירות רגילות של משפחה. כמו מיטה וארון, מכונת כביסה, שולחן וכמה ארגזים בודדים, כל אלה עדיין נחשבים לתכולה קטנה. מובילים שמגיעים מאזור אשקלון רואים בהובלות מהסוג הזה ממתק, כיוון שההובלה יחסית קלה, קרובה ליעדם ולא דורשת מאמץ מאוד גדול, ועדיין היא תהייה רווחית גם להם וגם לכם.

מובילים בעיר אשקלון

במידה ואתם רוצים לעשות השוואה בין כמה חברות הובלה קטנות בעיר, אתם מוזמנים לעשות זאת לאחר שיחה או צפייה ברשת האינטרנט, שם תוכלו לקבל מידע אודות כמה הובלות בעיר, לערוך השוואה. לקבל אינדיקציה אודות המחירים המקובלים וכך תוכלו להגיע לחברה הטובה ביותר עבורכם.

שירותי הובלה

שירותי הובלות קטנות באשקלון יכולים להכיל, מלבד ההובלה עצמה גם פירוק ואריזה. החברה יכולה לפרק את כל התכולה לאחסן בארגזים ולהצמיד להם ניילון נצמד, ולאחר ההובלה היא תפרוק ותניח במקום מסודר ומאורגן.

שירותי מנוף- חברת הובלה יכולה לדאוג למנוף, במידה ומדובר בבניין גבוה או מעלית קטנה או פריט שהוא מאוד יקר ואיכותי ולא רוצים לקחת סיכון בהובלה.

ארגזים ודבק- חברת ההובלה תדאג לארגזים עוד בטרם יום מועד ההובלה.

כמו כן, חשוב לציין שיש תוספת תשלום שתשתנה אל מול מרחק, כמויות של פריטים, קומה ובית ללא מעלית. חשוב לציין את זה עוד לפני קביעת המחיר על מנת לא ליצור מצבים לא נעימים ביום ההובלה.

לפרטים נוספים התקשרו אלינו או מלאו את פרטיכם בטופס צור קשר ונשמח לעמוד לרשותכם!

הובלות 5 כוכבים - שירותי הובלות מקצועיים

חייגו אל הובלות חמישה כוכבים
WhatsApp chat
דילוג לתוכן