מספר ספק משרד הביטחון 014496 (1) 001

הובלות קטנות בהרצליה

זקוקים לשירותי הובלות קטנות בהרצליה?
הגעתם בדיוק למקום הנכון!

כל מה שאתם צריכים הוא להשאיר פרטים או לחייג אלינו
אנו כבר נדאג עבורכם להובלה בטוחה, אחראית ונעימה!

היום לעבור דירה לא מאלץ אתכם להיפטר מעלויות גדולות של הובלה. היום יש הובלות שמיועדות להובלות קטנות וזה בהתאם לדרישות של הובלות עבור סטודנטים, הובלות של דירות קטנות של רווקים, זוג צעיר וכו’. לכך הוקצבו משאיות קטנות במיוחד והצטמצמו גם מספר המובילים מה שיוצא ריווחי לכולם.

למה לעבוד איתנו?
  • מחירים אטרקטיביים לסטודנטים
  • מבצעים הובלות של פריטים בודדים
  • למעלה מ-14 שנות נסיון
  • צוות מקצועי ביותר

 

גם בעיר היפה הרצליה תוכלו למצוא הובלות קטנות, חברה שמציעה שירות איכותי ומקצועי במינימום זמן. במידה ותזדקקו להעברה של פריט אחד או כמה פריטים כמו מיטה, ארון, שידה וספה תוכלו להיעזר בהובלה קטנה. המחיר של ההובלה מורכב מזמן, שינוע, וגמישות של המועד בו זקוקים להובלה.

שירותי הובלה

במידה ואתם תרים אחר מובילים קטנים, זה לא מחייב אתכם להתפשר יותר. אתם מוזמנים לחפש חברה שעושה הובלות קטנות בהרצליה ותמצאו את החברה הזמינה ועם השירות הטוב ביותר.  גם המחירים יהיו משתלמים והחברה תציע לכם את שירותיה הנוספים כמו:

שירותי פירוק והובלה- היא תארוז לכם ביום המעבר את התכולה לתוך ארגזים, תמיין ותזרוק לפי בקשתכם, היא גם תפרוק לכם את התכולה ותסדר את הכל יפה ומעוצב בבית החדש- לא נשמע להיט?

שירותי מנוף- החברה תדאג במידת הצורך להבאת מנוף, במקרים של בניינים גבוהים במיוחד או כשאין מעלית ומוכרחים להכניס את הפסנתר שעבר מדור לדור והגיע עד אליכם בירושה וכו’.

ארגזים ודבק- חברת ההובלה תדאג להביא לכם מבעוד מועד את כל הארגזים האיכותיים שתזדקקו לאריזה וסרטי הדבקה.

כל הובלה מקטן עד גדול

חברת הובלה מבצעת הובלות לכל דרישה, גם אם מדובר בפריט אחד בלבד, חברת ההובלות תשמח לעמוד לרשותכם גם בעניין זה. ההובלות שקיימות הן הובלות קטנות בהרצליה, פרטיות, הובלות של משרדים, הובלות של מקרר בלבד, מיטה או ארון שאינם מתאימים לפירוק ועוד. לחברה יש תודעת שירות מהגבוהות. היא תדע מתי להעביר כל תכולה ואיזו שעה מתאימה ביותר בהתאם לסוג ההובלה.

לפרטים נוספים התקשרו אלינו או מלאו את פרטיכם בטופס צור קשר ונשמח לעמוד לרשותכם!

הובלות 5 כוכבים - שירותי הובלות מקצועיים

חייגו אל הובלות חמישה כוכבים
WhatsApp chat
דילוג לתוכן