מספר ספק משרד הביטחון 014496 (1) 001

הובלות קטנות בחולון

זקוקים לשירותי הובלות קטנות בחולון?
הגעתם בדיוק למקום הנכון!

כל מה שאתם צריכים הוא להשאיר פרטים או לחייג אלינו
אנו כבר נדאג עבורכם להובלה בטוחה, אחראית ונעימה!

העיר חולון ידועה כעיר הילדים, עיר קסומה שקרובה לכל כך הרבה ערים מרכזיות, פעילה תרבותית ומרובה בפעילויות הוואי ופנאי למבוגרים ולילדים בפרט. אי לכך יש ביקוש גדול של משפחות רבות לעבור לגור בה, כמו כן, גם רווקים וסטודנטים מחפשים לשכור בה דירה. יש בה מגוון של אוכלוסייה, החל ממשפחות, רווקים, סטודנטים וגם זוגות מבוגרים. באם יש צורך להובלה כדאי לבדוק בהתאם לתכולה איזו הובלה מתאימה.

למה לעבוד איתנו?
  • מחירים אטרקטיביים לסטודנטים
  • מבצעים הובלות של פריטים בודדים
  • למעלה מ-14 שנות נסיון
  • צוות מקצועי ביותר

 

לעיתים נרצה לבצע הובלה קטנה יחסית כיוון שהתכולה לא גדולה והדירה בחולון היא קטנה, בת שתי חדרים ויהיה חבל לשכור חברת הובלות גדולה עם משאית ענקית וארבעה מובילים כשאין צורך. לשם כך יש חברות הובלות בחולון שמיועדות לשירותי הובלות קטנות בחולון.

שירותי ההובלה בעיר חולון

שרות של הובלה קטנה יכולה לספק עוד שירותים על הדרך כמו שירות מהיר בן 24 שעות מרגע ההזמנה. או הובלה שהיא מאחדת גם שרותי נגרות, כמו פירוק של ריהוט והרכבה שלו בדירה החדשה. שירות של אריזה של כל התכולה וגם פירוק שלו לאחר ההובלה. ניתן לבצע גם הובלה בשעות הלילה אם יש צורך, שרותי מנוף במידת הצורך, לעיתים כשאין מעלית ולא ניתן להכניס את כל התכולה פנימה, נזדקק לשירות של מנוף.

טנדר קטן לכל הובלה

הובלה באמצעות טנדר או משאית קטנה תתבצע במקרים של הובלות קטנות בחולון, לרוב יגיע סבל אחד או שניים וזה לאחר פירוט שלכם, מורחב של התכולה והתנאים בשתי הדירות. גם דירות סטודיו וגם דירות מרתף ניתן לעשות מהן הובלה, אך חשוב ציין את כל הפרטים הללו קודם לכן שחברת ההובלה תגיע מוכנה.

למה שרות הובלה מחולון?

רצוי לשכור את חברת ההובלות מהעיר עצמה כיוון שהיא מכירה את העיר ואת כל הרחובות היא לא  תגבה מחיר רב על שינוע, היא גם יודעת מתי ואיך לעשות את ההובלה, זו עיר שעוברים אליה וממנה הרבה מדי יום ויש לה ניסיון רב.

לפרטים נוספים התקשרו אלינו או מלאו את פרטיכם בטופס צור קשר ונשמח לעמוד לרשותכם!

הובלות 5 כוכבים - שירותי הובלות מקצועיים

חייגו אל הובלות חמישה כוכבים
WhatsApp chat
דילוג לתוכן