מספר ספק משרד הביטחון 014496 (1) 001

הובלות קטנות בחיפה

חיפה עיר שמשקיפה על הים למרגלות הרי הכרמל. אחת הערים הגדולות בישראל. חיפה מאכלסת כמות גדלה של תושבים ביניהם משפחות רבות וגם צעירים שבאים ללמוד במכללות, בטכניון ובאוניברסיטה שבעיר חיפה.

למה לעבוד איתנו?
  • מחירים אטרקטיביים לסטודנטים
  • מבצעים הובלות של פריטים בודדים
  • למעלה מ-14 שנות נסיון
  • צוות מקצועי ביותר

 

בחיפה יש בתים ישנים לצד בתים חדשים, בתים פרטיים ובתי מעונות. יש בה הכל מהכל, לכן כשאנשים צעירים, רווקים, סטודנטים צריכים לעבור דירה הם יסתפקו בהובלה קטנה ולא יזדקקו להובלה גדולה שמכילה כמה סבלים ומשאית ענקית.

מעבר של סטודנטים

יש כמות גדולה של סטודנטים שמתגוררים בחיפה, אם זה במעונות או בשכירות עם שותפים וכו’. הם מבלים את חייהם כל תקופת הלימודים בחיפה ולאחר מכן חוזרים לעיר מולדתם או מטיילים בעולם. חלקם מתאהבים בעיר ונשארים בה. לצורך מעבר דירה שתכולתה לרוב תהיה די דלה, נועדו הובלות קטנות בחיפה וערים נוספות שמכילות תכולה מועטה של חפצים כמו- מיטה, ארון, שולחן, מכונת כביסה, מקרר וכמה ארגזים.

מעבר של זוג צעיר

כמו כן, הובלות קטנות בחיפה יתנו שרות לכל מי שיבקש, הרבה זוגות צעירים שזה עתה נישאו ולא מחזיקים בתכולה רבה ישמחו לבצע הובלה קטנה עבור החפצים שלהם. הם עדיין לא הספיקו לאגור הרבה רכוש ולכן ההובלה שלהם לרוב תהייה קטנה, וכך הם יחסכו כסף, שכן מדובר במשאית קטנה וסבל אחד או שניים.

הובלה קטנה בחיפה

על מנת למצוא את החברה המתאימה לכם, מומלץ לחפש ברשת ולפי המלצות של מכרים, כדאי לברר מבעוד מועד אם החברה מחזיקה פוליסת ביטוח של התכולה שלכם. עוד בטרם ההובלה ספקו לחברה את כל התנאים של יום המעבר, כמה תכולה בערך יש לכם, מה גובה הבניין שממנו אותם עוברים והבניין שאליו אתם נכנסים והאם יש מעלית, כמה היא גדולה, ואולי אתם חושבים שתזדקקו למנוף ביום המעבר. כל אלה חשוב לסגור עוד בטרם ליום המעבר. יש מובילים שיעדיפו לבוא לראות את תכולה של הבית ואת המעלית שיש במקום, על מנת לקבל אינדיקציה מדויקת.

שרותי הובלה

חברת ההובלות תספק לכם גם שרות של אריזה ופירוק במידה ותרצו. כמו כן, היא תספק לכם נייר דבק וארגזים איכותיים עוד לפני יום המעבר שתוכלו להתכונן כראוי ובטווח זמן סביר ליום המעבר.

לפרטים נוספים התקשרו אלינו או מלאו את פרטיכם בטופס צור קשר ונשמח לעמוד לרשותכם!

הובלות 5 כוכבים - שירותי הובלות מקצועיים

חייגו אל הובלות חמישה כוכבים
WhatsApp chat
דילוג לתוכן