מספר ספק משרד הביטחון 014496 (1) 001

הובלות קטנות בירושלים

זקוקים לשירותי הובלות קטנות בירושלים?
הגעתם בדיוק למקום הנכון!

כל מה שאתם צריכים הוא להשאיר פרטים או לחייג אלינו
אנו כבר נדאג עבורכם להובלה בטוחה, אחראית ונעימה!

במידה ואתם מתגוררים בירושלים או עוברים אליה, אתם כנראה זקוקים לשרות הובלה. אם אתם משפחה צעירה או רווקים או סטודנטים, תסתפקו בהובלה קטנה ולא תזדקקו למספר רב של סבלים ומשאית ענקית, כך למעשה תחסכו בכסף ותסיימו את ההובלה במהירות.

למה לעבוד איתנו?
  • מחירים אטרקטיביים לסטודנטים
  • מבצעים הובלות של פריטים בודדים
  • למעלה מ-14 שנות נסיון
  • צוות מקצועי ביותר

 

היום בירושלים יש צעירים רבים שלומדים בה או מתחילים את חייהם בבירה. יש דירות רבות של שותפים ודירות קטנות מאוד שלא מכילות כמות גדולה של פריטים וריהוט, לכן גם סוג ההובלה תהיה הובלה קטנה. לעיתים יש צורך בהובלה קטנה כשרוצים להעביר פריט אחד כמו מקרר, ארון וכו’.

ירושלים וסביבותיה

צריך להכיר את ירושלים והסביבה בכדי להתנהל בה, ולכן כדאי ומומלץ לשכור חברת הובלות מהסביבה על מנת שתזהה את הרחובות, תדע את עומסי התנועה ותהיה מומחית איך להשתחל בין כל אלה עם התכולה שלכם. חברת הובלות מהאזור מכירה את סוג הבניה ואת אופי הכבישים והיא תשאל אתכם את השאלות הנכונות אודות הבית שלכם ותוכל לזהות כבר בשיחה, אם נדרש למעבר משהו נוסף.

שירותי הובלה קטנה בירושלים

מלבד הובלות קטנות בירושלים שמבצעת החברה, הם מספקים עוד שירותים. חברת ההובלה תשמח להעניק לכם את שרות האריזה והפריקה. הם יגיעו ביום המעבר שעתים שלוש קודם לכן ויתחילו לארוז את כל התכולה. משמע אתם תוכלו לחיות בבית עד הרגע האחרון בלי להרגיש את המעבר. לאחר האריזה הקפדנית והזהירה הם יעלו את התכולה למשאית ומשם למשכן החדש. שם תחל פעולת הפירוק כשכל אביזר, רהיט ופריט ימצאו את מקומם החדש בבית. מדובר בשרות שיש לו עלות אמנם, אך חוסך לכם משמעותית הרבה זמן, וזמן זה.. כסף.

במידה ותחליטו לארוז לבדכם שירותי הובלות קטנות בירושלים יספקו לכם מבעוד מועד ארגזים איכותיים ביותר עם נייר הדבקה וטוש.

פוליסת ביטוח בירושלים

כן, גם כאן תזדקקו לפוליסת ביטוח. התכולה שלכם יקרה ואמנם היא מועטה אבל יכול להיות שיש בה דברים יקר ערך עבורכם ובכלל. חשוב שהתכולה שלכם תהיה מבוטחת על ידי החברה שמובילה אותה. בדקו אם יש לחברה את פוליסת הביטוח בתוקף ביום המעבר שלכם

לפרטים נוספים התקשרו אלינו או מלאו את פרטיכם בטופס צור קשר ונשמח לעמוד לרשותכם!

הובלות 5 כוכבים - שירותי הובלות מקצועיים

חייגו אל הובלות חמישה כוכבים
WhatsApp chat
דילוג לתוכן