מספר ספק משרד הביטחון 014496 (1) 001

הובלות קטנות במרכז

זקוקים לשירותי הובלות קטנות במרכז?
הגעתם בדיוק למקום הנכון!

כל מה שאתם צריכים הוא להשאיר פרטים או לחייג אלינו
אנו כבר נדאג עבורכם להובלה בטוחה, אחראית ונעימה!

במידה ואתם זקוקים להובלה קטנה באזור המרכז, חשוב שתמצאו את החברה הנכונה שמבצעת הובלה מסוג זה. הובלה קטנה לרוב נעשית במהירות וביעילות. יש הרבה ביקוש לשירותי הובלות קטנות במרכז כיוון שמדובר בהרבה צעירים, סטודנטים שגרים קרוב למכללות ולאוניברסיטאות.

למה לעבוד איתנו?
  • מחירים אטרקטיביים לסטודנטים
  • מבצעים הובלות של פריטים בודדים
  • למעלה מ-14 שנות נסיון
  • צוות מקצועי ביותר

 

צעירים לרוב לא אוגרים הרבה רכוש כמו משפחות, זאת הסיבה שהם יסתפקו בהובלה קטנה על מנת להעביר דירה או פריט כמו מקרר או תנור וכו’. גם אנשי עסקים שנמצאים ברובם במרכז לעיתים יזדקקו להובלה קטנה. במאמר להלן נספק מספר עצות יעילות אודות מעבר דירה במרכז והשרות הנוח של הובלה קטנה.

אל תעשו זאת לבד

הרבה אנשים מנסים לחסוך בהוצאה כספית וינסו להעביר כמה חפצים ברכב הפרטי או בטנדר של השכן, מה שיגרום לדחיסה של חפצים וריהוט שעשוי לפגום בתכולה. חשוב להבין גם שהרמה של משקל כבד יכולה להזיק לבריאות מאוד, לפגוע בגב וגם בעמוד השדרה. תחסכו לכם את זה, זה יכול לעלות הרבה יותר ביוקר מהובלה קטנה שמסיימת את הסיפור בשעתיים.

הובלה רק מהמרכז

חברת הובלות קטנות במרכז הארץ: תל אביב, גבעתיים, רמת גן, בת ים, ראשון לציון, אשדוד, רמת השרון, הרצליה ועוד, תכיר היטב את אזור המרכז, את התנועה המתרחשת מדי יום, ואת שאר התנאים והיא תדע להגיע בזמן ולמצוא את היעד בקלות.

פוליסת ביטוח

חשוב שלכל הובלה שתזמינו, קטנה או גדולה, תהיה פוליסת ביטוח תקפה לתכולה שלכם. לעתים תסתפק חברת ההובלה בפוליסה עבור הובלה גדולה בלבד. חשוב שהתכולה שלכם תהיה מבוטחת בכל מצב.

שירותי חברת ההובלה

חברת הובלה תוכל לספק לכם מלבד שירותי ההובלה, גם שירות של אריזה ופריקה ביום המעבר. היא תוכל להגיע לארוז את כל התכולה בפחות משעתיים באם מדובר בהובלה קטנה ולאחר המעבר לפרוק את כל התכולה ולסדר אותה בדירה החדשה. כמו כן, חברת הובלה מספקת ארגזים, נייר דבק לכל הובלה, עוד בטרם יום המעבר. במידה ויש צורך ואם מדובר בבניין גבוה ללא מעלית ונדרש להעביר פרט מסוים שלא ניתן לפירוק יתכן שתצטרכו מנוף. חברת ההובלה תספק את המנוף המתאים שעלותו נפרדת מעלות ההובלה.

לפרטים נוספים התקשרו אלינו או מלאו את פרטיכם בטופס צור קשר ונשמח לעמוד לרשותכם!

הובלות 5 כוכבים - שירותי הובלות מקצועיים

חייגו אל הובלות חמישה כוכבים
WhatsApp chat
דילוג לתוכן