מספר ספק משרד הביטחון 014496 (1) 001

הובלות קטנות בפתח תקווה

זקוקים לשירותי הובלות קטנות בפתח תקווה?
הגעתם בדיוק למקום הנכון!

כל מה שאתם צריכים הוא להשאיר פרטים או לחייג אלינו
אנו כבר נדאג עבורכם להובלה בטוחה, אחראית ונעימה!

משפחות רבות נוהרות לבנות את ביתם באחת השכונות החדשות של העיר פתח תקווה, לעיתים עוד בטרם הם משפחה ורק זוג צעיר שהפציע לעולם, אך עבור זה הם יזדקקו להובלה של התכולה שלהם יחד, שהיא, איך לומר – מצומצמת משהו.

למה לעבוד איתנו?
  • מחירים אטרקטיביים לסטודנטים
  • מבצעים הובלות של פריטים בודדים
  • למעלה מ-14 שנות נסיון
  • צוות מקצועי ביותר

 

לעיתים יש צורך גם בהובלות קטנות בפתח תקווה במקרים של סטודנטים, רווקים או זוג צעיר שטרם רכש את כל הריהוט הנדרש למשפחה. עבור זה יהיה ניתן למצוא שירות הובלות מהימן שיסייע לכם בכל סוג של הובלה לרבות הובלה קטנה, להעביר את התכולה שלכם במקצועיות ביטחון ומהירות.

שרותי הובלה קטנה בעיר פתח תקווה

היום ניתן למצוא הובלות זולות, בטח שכשמדובר בתוקפה שהיא לא העונה, אז תוכלו לקבל מחירים זולים ופניות גדולה. להלן כל השירותים של חברת הובלות בעיר פתח תקווה.

–  הובלה והרכבה של כל רהיט

– זמינות 24 שעות

– שרותי מנוף במידת הצורך

–  הובלה בשעות הקטנות של הלילה

– ביטוח פוליסה על כל התכולה שלכם

למה כדאי לשים לב

אנו נשאל לא פעם אם החברה שאותה אנחנו שוכרים לשירותי הובלה מבוטחת בפוליסת ביטוח על התכולה שלנו שבמידה וקרה משהו ונפגמו לנו הרהיטים שי כיסוי לכל אלה. יש לעתים מצבים שהכיסוי מבטח רק הובלות גדולות וחשוב לדעת אם גם בהולות קטנות יש ביטוח. אלה דברים שחשוב שתבדקו.

קטן קטן אבל מהיר מהיר

ידוע כי שירותי הובלות קטנות בפתח תקווה הן מהירות וזריזות. הן עושות את העבודה במינימום זמן הודות לרכבים הקטנים ולניסיון של החברה. יום קודם אתם תהיו כבר ארוזים או במידה ואתם מזמינים אריזה מטעם החברה, אז באותו היום, שעתיים לפני מועד ההובלה, יבצעו אריזה ויתאפשר גם פירוק לאחר ההובלה. הובלה קטנה היא גם חסכונית הרבה יותר, היא לא מאלצת מספר של סבלים אלא לעיתים יהיה מספיק בסבל אחד או שניים ולא תצטרכו לפזר טיפים לחמישה סבלים.

לפרטים נוספים התקשרו אלינו או מלאו את פרטיכם בטופס צור קשר ונשמח לעמוד לרשותכם!

הובלות 5 כוכבים - שירותי הובלות מקצועיים

חייגו אל הובלות חמישה כוכבים
WhatsApp chat
דילוג לתוכן