מספר ספק משרד הביטחון 014496 (1) 001

הובלות קטנות בקריות

במידה ואתם סטודנטים שתרים אחר דירה בקריות או שבדיוק הגעתם ארצה אחרי טיול בעולם עם תכולה קטנה של בית או שאתם בכלל זוג צעיר שהרגע התחתן ועובר לגור בקריות, אתם ודאי זקוקים לשירות הובלות לדירה החדשה אליה אתם עוברים. לעיתים יש חשש שמא התכולה הקטנה תאלצו עדיין לשלם מחיר רגיל כמו כל הובלה רגילה, אך היום יש שירותי הובלה שהם מיועדים במיוחד לתכולה קטנה של בית.

למה לעבוד איתנו?
  • מחירים אטרקטיביים לסטודנטים
  • מבצעים הובלות של פריטים בודדים
  • למעלה מ-14 שנות נסיון
  • צוות מקצועי ביותר

 

באזור הקריות תוכלו למצוא את חברת ההובלות שתעניק לכם את שירות ההובלה המקצועי במינימום זמן ובעלות נוחה שמתאימה לתכולה שלכם. יתרון נוסף בשירות הובלות קטנות בקריות בכך שהחברה מכירה את האזור ואת כל הקריות ולא תתברבר בלחפש את הדירה אליה עוברים, הם יודעים היכן להחנות ואת כל הדרכים הנוחות והמהירות בסמטאות הקריות.

הובלה לזוגות צעירים באזור הקריות

כל הקריות שוכנות למרגלותיה של העיר חיפה מתפתחות מאוד ולכן נעשו מבוקשות מאוד, לאחרונה מתחדשת שם הבניה של בניינים ושכונות חדשות. הרבה צעירים רוצים לבנות שם את ביתם סמוך לים ולגלים. הזוגות שעוברים לקריות לרוב מגיעים עם תכולה מועטה, להבדיל ממשפחה עם ילדים. לצורך זה יועדו להם הובלות קטנות בקריות באמצעות משאיות וטנדרים קטנים, מספר סבלים מצומצם שמובילים ריהוט דל ומעט ארגזים.

אסטרטגיה של הובלה

כל הצוות של ההובלה שמכיל נהג וסבלים מגיע מאזור חיפה והקריות, מה שמקל בהרבה את כל עניין ההובלה, המשאית תגיע במהירות לכל מקום בקריות ותדע לבצע את עבודתה ביעילות ובמהירות הבזק. בשיחה עם המובילים, טרם להעברה חשוב לציין מה יש בתכולה של הבית, על מנת שהחברה תעריך בערך כמה סבלים לשריין. כמו כן חשוב לציין אם יש מעלית, קומה וכו’. ההובלה מתבצעת בכל הקריות לרבות: קריית מוצקין, קריית אתא, קריית ביאליק, קריית ים, קריית שמאול וחיים ועוד.

חסכון גדול בהובלה קטנה

כשאתם מזמינים חברת הובלות שמבצעת הובלות קטנות, אתם למעשה חוסכים הרבה כסף, אים צורך במשאית ושינוע שהוא מסיבי יותר וצורך דלק רב ומספר הסבלים מוקטן, כל אלה מורידים את  העלויות משמעותית.

לפרטים נוספים התקשרו אלינו או מלאו את פרטיכם בטופס צור קשר ונשמח לעמוד לרשותכם!

הובלות 5 כוכבים - שירותי הובלות מקצועיים

חייגו אל הובלות חמישה כוכבים
WhatsApp chat
דילוג לתוכן