מספר ספק משרד הביטחון 014496 (1) 001

הובלות קטנות ברמת גן

זקוקים לשירותי הובלות קטנות ברמת גן?
הגעתם בדיוק למקום הנכון!

כל מה שאתם צריכים הוא להשאיר פרטים או לחייג אלינו
אנו כבר נדאג עבורכם להובלה בטוחה, אחראית ונעימה!

החיים הם תחנות וגם הדירות שאותן נשכיר הן תחנות בדרך והן בונות לנו נקודות ציון ומעניקות לנו זיכרונות מתוקים. מעברי דירות קטנות הם בדרך כלל עבור סטודנטים או רווקים או זוג צעיר בתחילת דרכו. הובלות קטנות ברמת גן מספקות שרות לאותו חתך אוכלוסייה שצוין אך גם עבור משרדים רבים שמאכלסים את העיר.

למה לעבוד איתנו?
  • מחירים אטרקטיביים לסטודנטים
  • מבצעים הובלות של פריטים בודדים
  • למעלה מ-14 שנות נסיון
  • צוות מקצועי ביותר

 

לעיתים הובלה קטנה תתאים לעסק קטן שצריך להעביר ריהוט או להוביל מקרר או תכולה של משרד קטן לאזור אחר בעיר רמת גן, הובלות קטנות הן חסכוניות הרבה יותר ועובדות ביעילות מרובה.

חברת הובלות אמינה ואחראית

חשוב שכל חברה שתשכירו את שירותיה תהיה חברה אמינה ולא כמה חברה שקנו משאית והטביעו פרסום ברשת. חברת הובלות אמינה היא חברה שמחזיקה פוליסה עבור התכולה שלכם, שיש לה את כל הציוד הנדרש למעבר בתים מכול סוג, שהיא מחזיקה כמה משאיות ויש לה את הצוות המיומן והמנוסה ביותר בתחום, חשוב שתסמכו על החברה שאותה שכרתם.

הובלות קטנות ברמת גן  למשרדים

חברת הובלות קטנות ברמת גן יכולה לעזור מאוד ביום המעבר של משרד קטן. חשוב שהציוד של המשרד שהוא ציוד רגיש וחשוב ביותר, יעבור בבטחה ובצורה שלא יגרם לו כל נזק. מדובר במחשבים והרבה מכשור טכנולוגי שצריך יד מיומנת וזהירה. פוליסת ביטוח היא המענה לכל זה ולכן נדגיש שחברת ההובלות חייבת להיות מאובזרת בפוליסה ביום המעבר.

תיאום מוקפד עם חברת ההובלות ברמת גן 

עוד בטרם נעשה את ההובלה הקטנה שלנו ברמת גן חשוב לתאם מספר דברים עם חברת ההובלות, הן באשר למועד, וגם לדווח לה על מיקום המדויק, על המעלית במידה ויש או אין. על הקומה והגובה ואולי בכלל תזדקקו למנוף. חברות הובלה חייבות התראה של חודש או חודשיים מראש ובטח בחודשי הקיץ כשהן עמוסות. כדאי לכם להקדים כמה שיותר את המועד של המעבר עם חברת ההובלה ולא להיתקע ברגע האחרון ולהתפשר על כל חברה אקראית שתסכים לבצע לכם את המעבר.

לפרטים נוספים התקשרו אלינו או מלאו את פרטיכם בטופס צור קשר ונשמח לעמוד לרשותכם!

הובלות 5 כוכבים - שירותי הובלות מקצועיים

חייגו אל הובלות חמישה כוכבים
WhatsApp chat
דילוג לתוכן