מספר ספק משרד הביטחון 014496 (1) 001

הובלות קטנות בתל אביב

זקוקים לשירותי הובלות קטנות בתל אביב?
הגעתם בדיוק למקום הנכון!

כל מה שאתם צריכים הוא להשאיר פרטים או לחייג אלינו
אנו כבר נדאג עבורכם להובלה בטוחה, אחראית ונעימה!

תל אביב עיר הכרך והאקשן- תמיד תרגישו במרכז העניינים! בתל אביב גרים הרבה משפחות אך באותה מידה ניתן למצוא בה צעירים רבים, רווקים וסטודנטים שמבלים וממצים מדי יום וליל את העיר השוקקת חיים. כידוע, בתל אביב יש דירות רבות של שותפים ולכן גם מתבצעות בה מדי יום מעברי דירה רבים.

למה לעבוד איתנו?
  • מחירים אטרקטיביים לסטודנטים
  • מבצעים הובלות של פריטים בודדים
  • למעלה מ-14 שנות נסיון
  • צוות מקצועי ביותר

 

תל אביב נהנית כבר זמן רב משרות של הובלות קטנות בתל אביב. היא אולי המציאה את הצורך הזה ולכן היא גם מודעת לחשיבות שבדבר. הרבה צעירים ורווקים שכל רכושם מסתכם במיטה, ארון וכמה ארגזים ועוד, לא יזדקקו עוד למעברי דירה במשאית גדולה וכמות לא מבוטלת של סבלים.

תל אביב ורחובותיה

חשוב לבחור את חברת ההובלה שמזוהה עם העיר ומגיעה ממנה. חברת הובלות קטנה שמגיעה מתל אביב תדע איך להסתרכן בכל התנועה והכבישים של העיר העמוסה בשעות רבות של היום. תדע איך להגיע לכל מקום למרות הבנייה של הרכבת הקלה, ותדע היכן להחנות את הטנדר במקום היעיל ביותר בסמטאות הצרות של העיר.

עוד לפני יום ההובלה

חשוב לתאם עם החברה לפני יום ההובלה על מספר דברים. ראשית, להדגיש בפניהם את רוב התכולה שלכם. לדווח לגבי הבניין ממנו אתם עוברים לבניין אליו אתם נכנסים- כמות מדרגות, קומה, מעלית והגודל של המעלית, האם להערכתכם תאלצו לשכור מנוף, במידה וכן, חברת ההובלות תאלץ לדאוג לכך, וזה תהיה עלות בפני עצמה.

שירותי חברת ההובלה

חברת הובלות קטנות בתל אביב מעניקה שירותים רבים מלבד הובלה עצמה. היא תוכל לבוא ולארוז את התכולה שלכם ביום המעבר, שעתיים לפני המעבר, היא תוכל לפרק את התכולה ולסדר אותה בצורה יפה ומעוצבת לאחר שתעברו. בשרות הזה תוכלו לחסוך ימים רבים שהתכולה תשב בארגז עד שתפנו כל ארגז וארגז. במידת הצורך תשכרו מנוף, והחברה תספק לכם כמות ארגזים ונייר דבק עוד לפני המעבר שלכם.

פוליסת ביטוח

חברת הבולות קטנה או גדולה ככל שתהייה, חייבת להחזיק פוליסת ביטוח שמבטחת את כל התכולה שלכם. וודאו את זה כבר בהתחלה.

לפרטים נוספים התקשרו אלינו או מלאו את פרטיכם בטופס צור קשר ונשמח לעמוד לרשותכם!

הובלות 5 כוכבים - שירותי הובלות מקצועיים

חייגו אל הובלות חמישה כוכבים
WhatsApp chat
דילוג לתוכן