מספר ספק משרד הביטחון 014496 (1) 001

פינוי דירה ברמת גן

זקוקים לשירותי פינוי דירה ברמת גן?
הגעתם בדיוק למקום הנכון!

כל מה שאתם צריכים הוא להשאיר פרטים או לחייג אלינו
אנו כבר נדאג עבורכם להובלה בטוחה, אחראית ונעימה!

חברת הובלות 5 כוכבים הינה חברת ההובלות המובילה בישראל, המספקת מגוון שירותי פינוי דירה ברמת גן. להובלות 5 כוכבים צוות מיומן ומנוסה המבצע הובלות במקצועיות, באמינות ובאחריות רבה, אשר ילוו אתכם לכל אורך הדרך במעבר הדירה, הבית או המשרד.

למה לעבוד איתנו?
  • מחירים אטרקטיביים לסטודנטים
  • מבצעים הובלות של פריטים בודדים
  • למעלה מ-14 שנות ניסיון
  • צוות מקצועי ביותר

 

שירות של פינוי דירה ברמת גן זה שירות שיכול להגיע מטעם חברת ההובלה או לחוד. השירות למעשה מאפשר לסיים את תהליך מעבר הבית ביום המעבר עצמו, ולא מורח אותו על גבי שבועיים של חיים בקרב ארגזים, שאותם אמורים לארוז הדיירים בעצמם.

פינוי דירה נעשה על ידי אנשי ההובלה או אנשים מטעמם שזו עבודתם והם יודעים כצד לארוז את התכולה או לסדר אותה ולהעמיס אותה למשאית ההובלה. הפינוי מספק לכל אדם את הנוחיות שביום המעבר ומאפשר לו לחיות חיים רגילים עד יום המעבר, וכך נחסך לו הרבה כאב ראש ומטרד.

העיר רמת גן

רמת גן היא עיר שמכילה הרבה דירות, בתים פרטיים ומבני מגורים חדשים וישנים. היא נמצאת בסמוך לערים תל אביב וגבעתיים והיא נחשבת לעיר מרכזית במיוחד. יש בה גם משרדים רבים ועל כן היא פעילה ואנרגטית מדי יום. חברת הובלות מרמת גן תשמח לספק לכם שירות פינוי דירה ברמת גן, כשהיא מכירה את הרחובות ואת שעות העומס ויודעת איך לנתב בין כל אלה. כל אדם שביתו מפונה ברמת גן יכול להיות שקט עד ליום המעבר כי כל תהליך הפינוי נמשך כמה שעות עד להובלה של כל התכולה.

תהליך הפינוי עצמו

הפינוי נעשה למעשה מוקדם ביום המעבר והוא אורך כמה שעות, זאת בהתאם לחללי הבית ולגודל שלו, גם כמות האנשים שבאים לפנות יהיו בין שניים לשלושה, ובמקרים מסוימים מספיק יהיה גם אדם אחד. הפינוי יתבצע בצורה מסודרת בכל חלל הבית. החלל יפונה לתוך ארגזים שאותם המפנים יאטמו באמצעות נייר דבק. על כל ארגז יצוין בטוש פירוט התכולה, זאת על מנת ליצור נוחיות בזמן הפירוק של הארגזים והאחסון שלהם. יתרון נוסף שיש בפינוי מלבד היעילות וההתמקצעות של המפנים, הוא שזה מאפשר ניפוי של הרבה דברים שאין בהם צורך ולשם כך המפנים יפעילו לרוב שיקול דעת וניסיון וגם יתייעצו עם הלקוחות.

למי ניתן השירות הזה?

השירות ניתן לכל מי שמעוניין בו, מצעירים, משפחות ואנשים מבוגרים שאין בכוחם לבצע את הפינוי. הפינוי יכול להיות לרגל מעבר דירה, מעבר לבית אבות, לרגל השתקעות בחו”ל ועוד מגוון רחב של סיבות. הפינוי יתבצע בתיאום עם חברת ההובלה ויהיה מודע לזמנים וללוז המתוכנן ביום המעבר.

חשוב שהמפנים וחברת ההובלה יהיו אנשים מהימנים שניתן לסמוך עליהם, בעלי ניסיון והמלצות, שכן מדובר בחפצים האישיים שלכם שיקרים לכם מכל.

הובלות 5 כוכבים מזמינה אתכם ליהנות ממגוון רחב של שירותי פינוי דירה ברמת גן. לא משנה בין אם אתם סטודנטים אשר זקוקים להעביר את הציוד אל דירה שכורה, בין אם אתם זוג צעיר או משפחה אשר עוברת אל דירה חדשה ובין אם ברשותכם משרד אשר עובר אל מקום משכנו החדש.

הובלות 5 כוכבים נמצאים שם בשבילכם!
חברת הובלות 5 כוכבים מזמינה אתכם ליהנות משירותים נוספים במחירים אטרקטיביים.

לפרטים נוספים התקשרו אלינו או מלאו את פרטיכם בטופס צור קשר ונשמח לעמוד לרשותכם!

הובלות 5 כוכבים - שירותי הובלות מקצועיים

חייגו אל הובלות חמישה כוכבים
WhatsApp chat
דילוג לתוכן